Gå til innhold

Herregud! Kan det være?


Fugleskremsel

Anbefalte innlegg

Hei! Etter 1,5 års prøving har denne siste PP blir meget halvhjertet. Eggløsning muligens en søndag... Samleie fredagen før og mandagen etter. Har hatt null tro på klaff denne gang. 

Skulle får mens på fredag... Men den har ikke kommet. Sjekket livmortappen i morges, og den var lav og virket åpen... Tenkte at mensen kommer sikkert ila. dagen. 

Sjekket igjen nettopp... Men nå har den jaggu rømt laaangt oppi der og virker liten og lukket(ikke noe hull kun en slags ujevnheter på baksiden). 

Er det virkelig mulig at det kan ha skjedd likevel? 

Hvordan skal tappen være ved ikm, noen som har en fasit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Fugleskremsel skrev:

Hei! Etter 1,5 års prøving har denne siste PP blir meget halvhjertet. Eggløsning muligens en søndag... Samleie fredagen før og mandagen etter. Har hatt null tro på klaff denne gang

 Skulle får mens på fredag... Men den har ikke kommet. Sjekket livmortappen i morges, og den var lav og virket åpen... Tenkte at mensen kommer sikkert ila. dagen. 

 Sjekket igjen nettopp... Men nå har den jaggu rømt laaangt oppi der og virker liten og lukket(ikke noe hull kun en slags ujevnheter på baksiden). 

Er det virkelig mulig at det kan ha skjedd likevel? 

Hvordan skal tappen være ved ikm, noen som har en fasit? 

ta en test? :) virker som om det er på tide.

har ikke peiling på dette med tappen, men vet at det ikke er så bra å drive å fikle med den dersom man er gravid :) 

Anonymkode: 3b399...8b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mulighet for å teste før om over en uke... Trodde ikke det var sjans, så har ikke med meg tester. 

Er ikke unormalt å tappetafse gjennom syklusen, og ikke farlig. Heller ingenting som kan koble tappetafsing med Sa så tidlig. Dessuten er det jo ikke farlig å ha sex når man er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På syklus.no står følgende om tappen ved tidlig graviditet. Håper det kan være til hjelp.

Screenshot_2018-05-27-22-22-09.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MammaLita87 skrev:

På syklus.no står følgende om tappen ved tidlig graviditet. Håper det kan være til hjelp.

Screenshot_2018-05-27-22-22-09.png

Hvordan sjekker man fargen? 

Nå er den rett innenfor åpningen igjen... Slik som den pleier... Huff. Kanskje jeg kan få sendt en graviditetstest hit. Men det er samtidig trist å sitte her å ta den alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sjekket tappen med vilje, men etter mange ivf-forsøk hvor jeg måtte sette inn vagitorier har jeg etterhvert fått kjennskap til dens plassering.

For meg har høy tapp vært et godt tegn, lavt dårlig (SA på gang). Helt til siste graviditet hvor det samme skjedde. Jeg fikk panikk, men er i uke 27 nå.. 

Så for min del har flytting av posisjon  mest sannsynlig vært tilfeldig.

Få tilsendt, eller bestill en test!

Anonymkode: 6c5ff...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var visst bare falske forhåpninger denne gangen og 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Fugleskremsel said:

Var visst bare falske forhåpninger denne gangen og 😢

Så kjipt!! Lykke til neste mnd

Anonymkode: 6c5ff...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fugleskremsel skrev:

Var visst bare falske forhåpninger denne gangen og 😢

Så leit.

Lykke til i neste PP, håper det snart sitter en spire.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...