Gå til innhold

Ubarberte legger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om menn som aldri barberer beinene? Sett noen stygge eksempler i det siste som ser ut som en ape. Har liksom tenkt på om foten ser ut som en hånd...

Anonymkode: 64060...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om menn som aldri barberer beinene? Sett noen stygge eksempler i det siste som ser ut som en ape. Har liksom tenkt på om foten ser ut som en hånd...

Anonymkode: 64060...917

Mmm mannebein

Anonymkode: a5b7a...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy hårete sterke legger. Grrrr

Anonymkode: a5b7a...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri rørt en mann som barberte beina. 

Håper trenden forsvinner for kvinner også 

Anonymkode: 8e2fe...801

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt det var en ape som ikke steller med seg selv, og gir faen i hvordan han ser ut.

Det må være veldig ubehagelig med så mye hår i varmen. 

Anonymkode: 64060...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tenkt det var en ape som ikke steller med seg selv, og gir faen i hvordan han ser ut.

Det må være veldig ubehagelig med så mye hår i varmen. 

Anonymkode: 64060...917

Vi ser at du svarer deg selv, ape-AB.

Anonymkode: a93ae...ba2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker en hårete mann. Barberer ikke legger selv, og er kvinne. Det er faktisk mye mer behagelig på alle plan enn å være barbert. Hårene har jo en funksjon, de er ikke nytteløse.

Anonymkode: f7402...2eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg er en feminist som tenker politisk.

------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg ble utestengt fra Document fordi jeg kritiserte Hans Rustads dekning av Syria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker en hårete mann. Barberer ikke legger selv, og er kvinne. Det er faktisk mye mer behagelig på alle plan enn å være barbert. Hårene har jo en funksjon, de er ikke nytteløse.

Anonymkode: f7402...2eb

Hvordan er det mer behagelig? Jeg har sjelden giddet å verken barbere eller vokse, men denne sommeren vokser jeg leggene mine og syntes ikke det er noe mindre behagelig med voksede legger som naturlige legger, heller motsatt. Det er deilig at det ikke er hår der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emblja skrev:

Hvordan er det mer behagelig? Jeg har sjelden giddet å verken barbere eller vokse, men denne sommeren vokser jeg leggene mine og syntes ikke det er noe mindre behagelig med voksede legger som naturlige legger, heller motsatt. Det er deilig at det ikke er hår der.

De regulerer temperaturen selvfølgelig. Skiller ut svette og så er det så deilig å kjenne brisen på hårene. 

Anonymkode: f7402...2eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De regulerer temperaturen selvfølgelig. Skiller ut svette og så er det så deilig å kjenne brisen på hårene. 

Anonymkode: f7402...2eb

Åja, ja det hørtes jo ikke feil ut. Men hvorvidt jeg faktisk kjenner noe forskjell er en annen sak 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 26.5.2018 den 19.00, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om menn som aldri barberer beinene? Sett noen stygge eksempler i det siste som ser ut som en ape. Har liksom tenkt på om foten ser ut som en hånd...

Anonymkode: 64060...917

Prøver å ikke ha fordommer, men jeg tror jeg hadde blitt litt noe forfjamset om mannen min begynte å barbere leggene sine. Eller om kompisene hans hadde dukket opp med nybarberte og glatte legger ;) Men folk får gjøre som de vil, så lenge de gjør det de selv føler er riktig og ikke hva andre mener og synser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladeknask

Jeg så en på 50+ her om dagen på Grünerløkka, med stor mage, kort shorts, glatte røde legger og Tod’s driving shoes.

Neeh, not my cuppa tea. Menn med stor M må ha hår på leggene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tenker om menn som aldri barberer leggene? Ingenting.

Gjør meg derimot opp noen lite flatterende tanker om menn som barberer legger (eller bryst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at noen menn barberer legger hvis de er proffsyklister? Eller var det bare et rykte jeg hørte for mange år siden?

Jeg syns det er deilig med en hårete mann, jeg. Hårete legger, hårete brystkasse, hår i ansiktet er også helt greit. Og hår på hodet. 

Anonymkode: e1e56...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja takk. 

Det tenker jeg.

Gidder mannen min? Neeeei . Heldigvis har han ikke hår på brystkassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ser at du svarer deg selv, ape-AB.

Anonymkode: a93ae...ba2

😂😂😂

Anonymkode: 7e3a6...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...