Gå til innhold

Hvorfor er norske menn så aggressive på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn så opplever jeg stadig vekk å bli slått ned eller få masse stygge kommentarer fra norske menn. Dette er stort sett i sammenheng med at jeg er på byen eller cafe. Skjer også på t-banen innimellom. I går skjedde det igjen, og jeg lurer sånn på hvorfor det er så mange sinte aggressive norske menn på byen? 

Jeg er en person som gjør veldig lite ut av meg selv, i går var jeg ute med kjæresten og noen venner. Med en gang jeg kom inn i baren så kom det en ustabil fyr bort og sa at jeg var stygg. Jeg overså han, men han ga seg ikke. Han kom tilbake igjen og igjen og kommentarene ble verre. Han sa jeg burde ta selvmord for han syntes jeg var så jævlig. I tillegg sa han til kjæresten min: jeg skjønner ikke hva du ser i henne. Du burde dytte henne uti Akerselva så hun drukner. 

Hva er greia med denne typen oppførsel? Vi fikk han kastet ut, dørvakta fikk med seg at han var truende og aggressiv. Han hadde kommet tilbake til dørvakta flere ganger og sagt han skulle drepe meg. Endte med at jeg ble livredd og fikk tidenes panikkanfall.

Jeg har allerede angst for norske menn og nå fikk jeg jo igjen bekreftet at de er slemme og farlige :( Dette er så slitsomt. Hvordan ville dere taklet sånne folk? Det hjelper som sagt ikke å overse, da blir de mer aggressive. Jeg kunne blitt voldelig men da får jo jeg problemer og det er jeg ikke interessert i. 

Sliter med å puste i dag og tør nesten ikke gå ut, det er jo menn overalt :( Bare gråter og gråter. 

Anonymkode: 4d291...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange nordmenn lider av RIRS - Repressed Incel Rage Syndrom. Naturligvis kommer dette frem når alkoholen demper hemningene og årevis med fortrengt frustrasjon slippes løs. Disse menneskene bør unngås, eventuelt kan du lære kampsport. Da vil du utvikle og utstråle en sterk mannlig alpha tilstedeværelse som vil skremme vekk slike kondemnerte krek. Brodervitenskapen er litt uklar på dette punktet, men det spekuleres i at å ha en robust Alpha mentalitet er løsning på de fleste problemer for menn i den vestlige verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Aldri opplevd, kanskje du vanker på feil steder ?

Endret av Catalina Culès
Hadde glemt en bokstav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns muslimer alle er voldelige. Absolutt  alle!  Alle er slemme, alle er voldelige, alle stjeler, alle voldtar, alle slår ned hvite, alle raner, alle er terrorister. What a world! 

 

Anonymkode: d2b7e...9d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever norske menn på byen som svært rolige i forhold til veldig mange andre land. De gjør jo sjeldent noe ut av seg. Det er jo så klart noen som har drukket for mye, men jeg syns jenter kan være minst like jævlige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri opplevd, sett eller hørt om noen som opplever det her på jevnlig basis. Her må det være noe mer ved historien. En ting er jo på byen hvor mye rart kan skje, men på cafe og banen?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Av en eller annen grunn så opplever jeg stadig vekk å bli slått ned eller få masse stygge kommentarer fra norske menn. Dette er stort sett i sammenheng med at jeg er på byen eller cafe. Skjer også på t-banen innimellom. I går skjedde det igjen, og jeg lurer sånn på hvorfor det er så mange sinte aggressive norske menn på byen? 

Jeg er en person som gjør veldig lite ut av meg selv, i går var jeg ute med kjæresten og noen venner. Med en gang jeg kom inn i baren så kom det en ustabil fyr bort og sa at jeg var stygg. Jeg overså han, men han ga seg ikke. Han kom tilbake igjen og igjen og kommentarene ble verre. Han sa jeg burde ta selvmord for han syntes jeg var så jævlig. I tillegg sa han til kjæresten min: jeg skjønner ikke hva du ser i henne. Du burde dytte henne uti Akerselva så hun drukner. 

Hva er greia med denne typen oppførsel? Vi fikk han kastet ut, dørvakta fikk med seg at han var truende og aggressiv. Han hadde kommet tilbake til dørvakta flere ganger og sagt han skulle drepe meg. Endte med at jeg ble livredd og fikk tidenes panikkanfall.

Jeg har allerede angst for norske menn og nå fikk jeg jo igjen bekreftet at de er slemme og farlige :( Dette er så slitsomt. Hvordan ville dere taklet sånne folk? Det hjelper som sagt ikke å overse, da blir de mer aggressive. Jeg kunne blitt voldelig men da får jo jeg problemer og det er jeg ikke interessert i. 

Sliter med å puste i dag og tør nesten ikke gå ut, det er jo menn overalt :( Bare gråter og gråter. 

Anonymkode: 4d291...713

Få deg en kjæreste som ingen tør å snakke slik til da...? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Aldri opplevd, kanskje du vanke på feil steder ?

Ja, ser for meg en luguber bule med Hells Angels som stamkunder.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Jeg har aldri hørt om noen som har opplevd noe i nærheten av det du beskriver her. Hvor skjedde det?

Sier ikke at det ikke har skjedd, og jeg forstår godt at du er lei deg, men jeg sliter med å forestille meg hvilke steder slikt kan skje på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Silkebris skrev:

Ja, ser for meg en luguber bule med Hells Angels som stamkunder.. 

Nei ikke i det hele tatt faktisk. Det her var BAR Tjuvholmen i Oslo. Har også opplevd tilsvarende overfall på Grünerløkka,Youngstorget og Majorstuen.

Kjæresten min sa flere ganger at det ikke var ok å oppføre seg sånn men han gærningen hørte ikke etter.. Det var seriøst helt grusomt. Ikke var jeg full heller. 

Men hva hadde dere sagt og gjort da,om dere opplevde sånne skumle menn? Slått dem? 

Anonymkode: 4d291...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn så opplever jeg stadig vekk å bli slått ned eller få masse stygge kommentarer fra norske menn. Dette er stort sett i sammenheng med at jeg er på byen eller cafe. Skjer også på t-banen innimellom. I går skjedde det igjen, og jeg lurer sånn på hvorfor det er så mange sinte aggressive norske menn på byen? 

Jeg er en person som gjør veldig lite ut av meg selv, i går var jeg ute med kjæresten og noen venner. Med en gang jeg kom inn i baren så kom det en ustabil fyr bort og sa at jeg var stygg. Jeg overså han, men han ga seg ikke. Han kom tilbake igjen og igjen og kommentarene ble verre. Han sa jeg burde ta selvmord for han syntes jeg var så jævlig. I tillegg sa han til kjæresten min: jeg skjønner ikke hva du ser i henne. Du burde dytte henne uti Akerselva så hun drukner. 

Hva er greia med denne typen oppførsel? Vi fikk han kastet ut, dørvakta fikk med seg at han var truende og aggressiv. Han hadde kommet tilbake til dørvakta flere ganger og sagt han skulle drepe meg. Endte med at jeg ble livredd og fikk tidenes panikkanfall.

Jeg har allerede angst for norske menn og nå fikk jeg jo igjen bekreftet at de er slemme og farlige :( Dette er så slitsomt. Hvordan ville dere taklet sånne folk? Det hjelper som sagt ikke å overse, da blir de mer aggressive. Jeg kunne blitt voldelig men da får jo jeg problemer og det er jeg ikke interessert i. 

Sliter med å puste i dag og tør nesten ikke gå ut, det er jo menn overalt :( Bare gråter og gråter. 

Anonymkode: 4d291...713

Flertallet av norske menn er ikke slik. Du må nok ha vært uheldig og møtt på de verste psykiske ustabile. Og det du opplevde igår burde du faktisk anmelde. Folk som driver med drapstrusler og sjikanering bør ikke få gå rundt slik. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke i det hele tatt faktisk. Det her var BAR Tjuvholmen i Oslo. Har også opplevd tilsvarende overfall på Grünerløkka,Youngstorget og Majorstuen.

Kjæresten min sa flere ganger at det ikke var ok å oppføre seg sånn men han gærningen hørte ikke etter.. Det var seriøst helt grusomt. Ikke var jeg full heller. 

Men hva hadde dere sagt og gjort da,om dere opplevde sånne skumle menn? Slått dem? 

Anonymkode: 4d291...713

Jeg har adldri opplevd det som du beskriver og kjenner ikke noen som opplever å bli slått ned til stadighet. 

Jeg hadde gitt beskjed til vakten og ikke kommunisert med galningen. Hadde også anmeldt vedkommende. 

Endret av Silkebris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det TS prøver på her er å se hvordan vi reagerer på ''alle norske menn'', når det vanlighvis pleier å stå ''alle utenlandske menn''.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en artikkel, for noen år tilbake, hvor man teoriserte rundt at samfunn med veldig strikte normer og lover har en mer utagerende fyllekultur.

Som en to meter høy skinhead opplever jeg min del aggressive tilnærmelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silkebris skrev:

Ja, ser for meg en luguber bule med Hells Angels som stamkunder.. 

Nåja, har nu jevnlig opplevd at HA til stede minsker sjansen for vold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror du lyver litt jeg TS.

Jeg har vært borti aggessive menn selv,både utenlandske og norske,men dette har vært med ganske jevne mellomrom og alltid når de er fulle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

i går var jeg ute med kjæresten og noen venner. Med en gang jeg kom inn i baren så kom det en ustabil fyr bort og sa at jeg var stygg. Jeg overså han, men han ga seg ikke. Han kom tilbake igjen og igjen og kommentarene ble verre. Han sa jeg burde ta selvmord for han syntes jeg var så jævlig. I tillegg sa han til kjæresten min: jeg skjønner ikke hva du ser i henne. Du burde dytte henne uti Akerselva så hun drukner. 

Dette tror jeg ikke på en gang. Du var med venner og kjæresten din og ingen av de andre så det, hørte det eller sa noe? Hvisket han det til deg? Sjeldent at en enslig fyr får holde på sånn når man er med en gruppe mennesker.

Anonymkode: bd06f...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn så opplever jeg stadig vekk å bli slått ned eller få masse stygge kommentarer fra norske menn. Dette er stort sett i sammenheng med at jeg er på byen eller cafe. Skjer også på t-banen innimellom. I går skjedde det igjen, og jeg lurer sånn på hvorfor det er så mange sinte aggressive norske menn på byen? 

Jeg er en person som gjør veldig lite ut av meg selv, i går var jeg ute med kjæresten og noen venner. Med en gang jeg kom inn i baren så kom det en ustabil fyr bort og sa at jeg var stygg. Jeg overså han, men han ga seg ikke. Han kom tilbake igjen og igjen og kommentarene ble verre. Han sa jeg burde ta selvmord for han syntes jeg var så jævlig. I tillegg sa han til kjæresten min: jeg skjønner ikke hva du ser i henne. Du burde dytte henne uti Akerselva så hun drukner. 

Hva er greia med denne typen oppførsel? Vi fikk han kastet ut, dørvakta fikk med seg at han var truende og aggressiv. Han hadde kommet tilbake til dørvakta flere ganger og sagt han skulle drepe meg. Endte med at jeg ble livredd og fikk tidenes panikkanfall.

Jeg har allerede angst for norske menn og nå fikk jeg jo igjen bekreftet at de er slemme og farlige :( Dette er så slitsomt. Hvordan ville dere taklet sånne folk? Det hjelper som sagt ikke å overse, da blir de mer aggressive. Jeg kunne blitt voldelig men da får jo jeg problemer og det er jeg ikke interessert i. 

Sliter med å puste i dag og tør nesten ikke gå ut, det er jo menn overalt :( Bare gråter og gråter. 

Anonymkode: 4d291...713

Menn i alle dager..    jeg har aldri sett menn oppføre seg sånn mot meg eller andre. Fulle menn kan bli kranglete, eller komme med ufine tilnærmelser men har aldri sett dette noe sted. Du må ha vært svært uheldig. 

Har aldri hørt noen oppfordre til selvmord heller. Jeg tar det faktisk for gitt at alle menn har mer anstendighet enn det. Vil tro selv samtlige innsatte på ullersmo har mer anstendighet enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er greia med denne typen oppførsel? Vi fikk han kastet ut, dørvakta fikk med seg at han var truende og aggressiv. Han hadde kommet tilbake til dørvakta flere ganger og sagt han skulle drepe meg. Endte med at jeg ble livredd og fikk tidenes panikkanfall.

Dette er for usannsynlig TS, du må lyve bedre. Dørvakta kom til deg etterpå og fortalte at fyren hadde sagt til han at han skulle drepe deg??? Neppe. Man får ikke ett ord inn med dørvakter i en slik situasjon, og de går ikke og leter opp gjestene etterpå og husker hvem som har sagt de skal drepe dem heller, det har de da ikke tid til.

Anonymkode: bd06f...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...