Gå til innhold

Tørre lepper(flak)


Mkay87

Anbefalte innlegg

Leppene mine er så tørre,kan til tider dra av flak..... Har prøvd mye, og drikker mye vann..

Noen her som har slitt med dette og funnet noe som hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter ikke akkurat med tørre lepper, men har erfart at Vaselin hjelper de gangene jeg trenger det. Har en liten boks som jeg tar over litt Vaselin i, og har som regel den med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne smører jeg en gang og to med og så er leppene som nye etterpå. 

860847.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zo medical liprebuild har endret leppene mine dramatisk fra konstante tørre lepper med flak til fine lepper.  Den er dyr men man bruker bare en liten prikk morgen og kveld. Den har du over et år el lenger.  Ellers bruker jeg lipsmart når jeg ikke har tørre lepper med flak til for vedlikehold morgen og kveld. Nå som det er sol bruker jeg en lipgloss fra Mary Kay som har solfaktor 30. Den gir masse fuktighet i tillegg til solbeskyttelse 

Anonymkode: 7124b...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du i deg nok fett i kosten? Det er også svært viktig for huden. Prøv også å unngå å slikke deg på leppene.

Anonymkode: af7b0...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vurdert å prøve Zo medical lip rebuild. men synes det er litt vell dyrt med 500 kr for en liten tube, hvis det finnes billigere alternativer der ute, som kanskje funker like bra :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mkay87 skrev:

har vurdert å prøve Zo medical lip rebuild. men synes det er litt vell dyrt med 500 kr for en liten tube, hvis det finnes billigere alternativer der ute, som kanskje funker like bra :S 

Den har du over ett år eller lenger så sånn sett ikke dyr i lengden. 30-40 kr i måneden iløpet av 15 måneder 

Anonymkode: 7124b...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...