Gå til innhold

Rasisme er oppfunnet av Sosialister/kommunisme, det er bare tull


Rogan

Anbefalte innlegg

Folk hater folk om de plager deg. For eksempel er den gyllende regel et godt eksempel på moral, ikke hat folk bare for å gjøre det eller slikt eller bokstavelig ikke gjør mot folk som de ikke vil de skal gjøre mot deg osv. Så det å hate folk av etnisitet bare pga det er teit grunn spesielt når de ikke har gjort noe. MEN hvis minoritetsgrupper skal være så tøff i kjeften å si de skal ta over USA osv og hate majoriteten. Altså da kan du kalle dem tilbake eller andre ting om de gjør deg sure. Det er helt ok oppførsel, om noen tosker starter bare for å gjøre deg sur. Eksempel om du blir kalt europeisk kødd altså å hate folk med europeisk opprinnelse, så ser jeg ikke noe problem og kalle noen en tjukk hodet kødd av en afro sentrist kødd. Altså jeg bare sier selvforsvar er helt ok.

Om det handler om å bare komme overens. Kult men slikt form er helt ok å ikke finne seg i. Man skal ikke tolerere noe slikt idioti når de blir eplekjekke. Bare hakk dem tilbake om de prøver seg. Kall de noen støgge idioter, problem løst

Ser bare ikke hvorfor så mange har problemer med det. Tror det er ren feighet bare. Utenom det bryr jeg meg egentlig lite om etnisitet overlegenhet som noen ser er viktig som jeg ikke skjønner, men hvis de blir en kødd bare for å være det så ser jeg ikke noe problem å ta igjen.

 

Endret av Rogan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rasisme er ikke tull, det gir grobunn for alvorlig kriminalitet, og det er et stort samfunnsproblem. 

Innvandrer skepsis, eller motstand av den innvandring vi ser i Europa nå, er dog ikke det samme som rasisme. 

Rasisme er heller ikke et utstrakt problem i vårt samfunn, det er nesten ikke eksisterende. Det betyr ikke at vi ikke skal håndtere den rasisme som er her med største alvor. Klart vi skal gjøre nettopp det.

Det er allikevel ingen motsetning mellom å ta rasisme på største alvor å ha en grundig politisk debatt om den store innvandring vi har og har hatt og problemer knyttet til denne utviklingen. 

Dette må kunne foregå parallelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme finnes, men ikke den grad enkelte pk-ekstremister skulle ønske. Grunnen til at rasismen er blitt et utvannet ord er at fenomenet blir misbrukt av pk-ekstremistene. Ved å overdrive og kalle ikke-rasisme for rasisme skapes det en kunstig fiende som ellers ikke finnes. Men noe å rette sinnet og aggresjonen i denne gruppen mot. Derfor kalles sunn skepsis og begrunnet kritikk feilaktig for rasisme. Dette kveler enhver form for ordentlig debatt og diskusjon helt fra starten. Ser du noen dra rasistkortet, Hitlerkortet, o.l., da vet man at kortholderen ikke er interessert i en ordentlig debatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasimsmeordet blir misbrukt. Det samme gjelder jødehat og antisemittisme. At det var en kommunist som oppfant rasismebegrepet føles irrelevant og er nytt for meg, og det er neppe kommunister som bruker ordet mest. 

Mange blander sammen rasisme og fremmedfrykt. Vi oversvømmes av flyktninger som kan være "opposisjonelle" der de kommer fra. "Opposisjonell " kan bety "Den Arabiske Liga ", Boko Haram", "Al Nusra", "Al Qaida", og de som følger med littegrann vet av dette handler om livsfarlige mennesker som kan ha slaktet mange før de kom hit. Den som ikke har fremmedfrykt når han møter fem Boko Haram i ei mørk bakgate, han er naiv, kunnskapsløs eller litt fjern.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at snakk om kommunisme og Trotsky er en avsporing, samtidig kan vi huske at Trotsky er symbolet for internasjonal kommunisme, og hans beundrere  drømmer ikke om nasjonal, men internasjonal, kommunisme.

Så sent som på 80-tallet vet jeg at rasisme var ett problem i Sovjet. Gamle kjerringer så stygt på unge jenter som tok t-banen sammen med svarte gutter. Svarte gutter var sjeldent i Moskva på den tiden. De var f.eks utvekslingsstudenter fra Afrika.

Videoen det linkes til er anti-kommunistisk. Vi vet hvilke enorme drapsmengder kommunistene i Sovjet sto bak, noe som var en nasjonal tragedie. Men det var ikke systemet som drepte. Det var mennesker som misbrukte systemet. Systemet sin feil er at det er dårlig og for lett å ta over av ondsinnede mennesker, av den grunn mener jeg at kommunisme er ubrukelig. For farlig. Kapitalisme er også livsfarlig. Bare se på våpenindustien, mainstream media og finanseliten, hvordan de setter opp helvete i midtøsten, og hundretusener dør.fordi det lønner seg. Terrorister gikk inn i Al Nusra og IS, fordi de betalte bra.

Kommunismen var på 1900-tallet ett system der det foregikk enorme humanitære katastrofer og nedsklaktninger. I 2018 er det kapitalistene som står for mest jævelskap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, I Grosny skrev:

Rasimsmeordet blir misbrukt.Det samme gjelder jødehat og antisemittisme. At det var en kommunist som oppfant rasismebegrepet føles irrelevant og er nytt for meg, og det er neppe kommunister som bruker ordet mest. 

Mange blander sammen rasisme og fremmedfrykt. Vi oversvømmes av flyktniger som kan være "opposisjonelle" der de kommer fra. "Opposisjonell " kan bety "Den Arabiske Liga ", Boko Haram", "Al Nusra", "Al Qaida", og de som følger med littegrann vet av dette handler om livsfarlige mennesker som kan ha slaktet mange før de kom hit. Den som ikke har fremmedfrykt når han møter fem Boko Haram i ei mørk bakgate, han er naiv, kunnskapsløs eller litt fjern.

Veldig enig. Det er oppsiktsvekkende at mennesker som forfølges i hjemlandet for terrorvirksomhet faktisk får lov å være her. Det er en ting at alle som vil kan lett komme inn i landet, men en annen at reglene som er laget for å beskytte oss faktisk beskytter mennesker som er farlige for oss. Forstå det den som kan, jeg forstår det ikke. Når det gjelder ''rasisme'' er det et ord som alltid har vært negativt belastet, men ord som ''diskriminering'' er faktisk et positivt ord i ganske mange sammenhenger. ''Fremmedfrykt'' er bare positivt når den er basert på frykt for egen sikkerhet. Å være redd noe som er farlig for deg er et sunnhetstegn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Drizzt skrev:

Veldig enig. Det er oppsiktsvekkende at mennesker som forfølges i hjemlandet for terrorvirksomhet faktisk får lov å være her. Det er en ting at alle som vil kan lett komme inn i landet, men en annen at reglene som er laget for å beskytte oss faktisk beskytter mennesker som er farlige for oss. Forstå det den som kan, jeg forstår det ikke. Når det gjelder ''rasisme'' er det et ord som alltid har vært negativt belastet, men ord som ''diskriminering'' er faktisk et positivt ord i ganske mange sammenhenger. ''Fremmedfrykt'' er bare positivt når den er basert på frykt for egen sikkerhet. Å være redd noe som er farlig for deg er et sunnhetstegn. 

Innvandringen var faktisk bedre før. Gode sjåfører kom fra Pakistan til Norge for å kjøre drosje og tjene penger. Nå er det gjerne de som blir forfulgt av sine myndigheter som slipper inn. De som frykter harde fengsels-straffer, og er det dødsstraff de har kvalifisert seg til, så har de faktisk krav på beskyttelse her. 

Dette gir oss en ubalansert innvandring der vi slipper inn de farligste og de verste, mens de som har godt å bidra med blir avvist (ingen myndigheter han noen som helst grunn til å forfølge dem). Vår befolkning får en gradvis større andel av verstinger. Det er ekkelt.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...