Gå til innhold

Spørsmål om bruk av aluminiumklorid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i en periode brukt aluminiumklorid under armene for å redusere svette. Dette har hjulpet veldig, men jeg er ikke helt tørr. Spesielt i varme som i dag (25 +/-) svetter jeg definitivt likevel. Det jeg lurer på er hvor lenge dere har fortsatt å bruke aluminiumklorid. Som sagt har det hjulpet mye, men jeg tror ikke lenger jeg merker noen særlig forskjell, altså det blir ikke lenger mindre svette selv om jeg bruker produktet av og til. Jeg lurer på om jeg bare kan stoppe helt nå, eller om det er viktig å fortsette behandling i en viss periode. Kan jeg risikere at svettigen tar seg opp igjen? Jeg har omtrent halve flasken igjen. 

Anonymkode: 88b90...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme erfaring her. Jeg holder meg til å bruke den om høsten og vinteren, kun om sommeren hvis jeg skal noe viktig. Bruker den når det trengs, altså når jeg begynner å svette mer enn normalt igjen. Om sommeren svetter alle, så jeg skylder på det🙄

Anonymkode: fa458...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme erfaring her. Jeg holder meg til å bruke den om høsten og vinteren, kun om sommeren hvis jeg skal noe viktig. Bruker den når det trengs, altså når jeg begynner å svette mer enn normalt igjen. Om sommeren svetter alle, så jeg skylder på det🙄

Anonymkode: fa458...0af

TS her.

Takk for svar. Lurer på om jeg kommer til å gå for samme løsning. Om sommeren er det vanskelig å få brukt den, spesielt mtp. at man ikke bør ha barbert på et par dager og at man skal være helt tørr. Jeg kan også bli rød og sår, og dette er ikke lekkert. Å bruke den om høsten og vinteren går imidlertid fint :)

Anonymkode: 88b90...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...