Gå til innhold

sinnarynke i tidlig 20-åra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er i tidlig 20-åra kan dere se en strek oppover mellom øyenbryna om dere studerer dere nært i speilet?

 

Anonymkode: 2713a...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig å kunne se den selv, hvis man ser godt etter i speilet. Ikke vanlig at andre kan se den så tidlig, men det er selvfølgelig ikke umulig. Mye mysing og "dårlig" gener kan gi deg dyp sinnarynke tidlig.

Anonymkode: 303ca...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget min sinnarynke da jeg var tidlig/midt i 20-årene. Siden jeg er nærsynt har jeg nok myset en del. Nå er jeg midt i 40-årene, og rynken er faktisk ikke blitt fullt så ille som jeg trodde den kom til å bli da jeg oppdaget den. Den synes, men er ikke spesielt dyp eller stor, og har ikke fått selskap av flere på samme sted. Jeg er heller ikke mer rynkete enn andre på min egen alder, snarere tvert imot. Så det at man oppdager sinnarynker tidlig, betyr ikke at man blir helskrukkete før alle andre ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ullvott skrev:

Jeg oppdaget min sinnarynke da jeg var tidlig/midt i 20-årene. Siden jeg er nærsynt har jeg nok myset en del. Nå er jeg midt i 40-årene, og rynken er faktisk ikke blitt fullt så ille som jeg trodde den kom til å bli da jeg oppdaget den. Den synes, men er ikke spesielt dyp eller stor, og har ikke fått selskap av flere på samme sted. Jeg er heller ikke mer rynkete enn andre på min egen alder, snarere tvert imot. Så det at man oppdager sinnarynker tidlig, betyr ikke at man blir helskrukkete før alle andre ;) 

Enig med Ullvott! Oppdaget tidlig, men den er ikke særlig mye verre nå i 40-årene, blir ukentlig tatt for å være pinlig mye yngre enn jeg er. Så ikke stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den ikke. Men jeg har vært kjeeempe forsiktig med skrukking på panna og mysing. Hvis jeg ser ordentlig i speilet, så kan jeg se at det så vidt har kommet noen linjer. men vet om mange i midten av 20 årene, som har ganske dype lingjer. men nå rynket disse på panna på hver eneste seflie og da.

Anonymkode: 2dd6d...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...