Gå til innhold

Hvordan få utnyttet/lære mer om "evnen" min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjøre bedre nytte av en evne jeg har og vil lære mer om den. Det er ikke sikkert det er noe mer enn det er (intuisjon), men tenk om det er det? Det er ihvertfall verdt å prøve.

Jeg har siden jeg er liten jente hatt en sterk intuisjon. Jeg merker på meg nå folk snart skal bli syk eller alvorlig syk, eller når en bra ting skal skje dem osv. Dette er institusjoner og tilfeldigheter, men når det er altfor ofte og mange så vil jeg se om det er noe mer. Hvor eller hvem akal jeg henvende meg til for å lære mer om dette? 

Anonymkode: ef65f...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det slik som deg,tror ikke man kan "lære", man får det man får,følg heller godt med på hvor ofte det du føler skjer,jeg er av og på og ofte etter vanskelige ting i livet er jeg mer "på" 

Anonymkode: 5ebbc...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har det slik som deg,tror ikke man kan "lære", man får det man får,følg heller godt med på hvor ofte det du føler skjer,jeg er av og på og ofte etter vanskelige ting i livet er jeg mer "på" 

Anonymkode: 5ebbc...515

Dessuten er jeg skeptisk til alternative miljø,de jeg vet som oppsøker slike miljøer har en tendens til å innbille seg ting,og da er man på feil spor, og det er usunt for psyken.

 

Anonymkode: 5ebbc...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i landet bor du TS? Jeg fikk sterkere evner etter å ha gått til healing (åpner ofte for evner du allerede har).  Det er mye kvakksalveri ute og går, og du må være ekstremt skeptisk til hvem du går til. Hun jeg går til annonserer ikke, kan anbefale henne på det sterkeste.

jeg fikk tilogmed min superskeptiske kjæreste til å gå til henne 😀 etter han så hvor stor forandring hun greide å gjøre med meg. Hun jeg går til er veldig god på psyken, du trenger ikke si noe om hva du sliter med, det plukker hun opp under healingen, og det stemmer alltid. Har rekruttert flere venner dit også, som sa det samme. Jeg skriver ikke navnet her, da det antagelig blir regnet som reklame? Ellers anbefaler jeg deg å leve i tråd med deg selv, gå mye i naturen etc. Jeg levde på akkord med meg selv lenge, skulle leve opp til livet alle andre hadde fremfor å gå etter mine egne verdier. I den perioden mistet jeg mye av evnene. I perioder der jeg har hatt det vanskelig har evnene blitt sterkere, vet om flere som sier det samme.

Anonymkode: 3a010...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab4 . Dette var veldig interessant. Hva fikk du ut av det? Tolket du signalene bedre eller hva er annerledes?

Anonymkode: ef65f...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har b.la det samme som deg, personer jeg har kjent som er syke (alvorlig eller dødelig), uten at jeg på forhånd visste det. Jeg har fått en skikkelig dårlig følelse på at de er alvorlig syke, men jeg har ikke sagt noe. Og kort tid etter har de enten blitt akuttinnlagt på sykehus eller gått bort. Det har kun skjedd noen få ganger, og i alle tilfeller stemte det. Skremte meg.

Jeg har og veldig spesifikke "forutanelser" om ting som skjer kort tid etterpå, utelukkende negative ting, aldri positive. Det kan godt hende intuisjonen har utviklet seg tilfeldig med healingen, men virker logisk at man kan trigge evnen mer iom at healing åpner opp energifeltet osv. Man vil begynne å ta inn omverdenen sterkere. Det er på godt og vondt. Jeg kan f.eks merke at noen sliter psykisk med en gang jeg møter dem. Tar til meg deres angst, osv. Kobler meg lett inn på andre. Det positive er at jeg kan fungere som en ventil for folk jeg møter, mennesker jeg har møtt som etter kort tid forteller vonde historier de aldri har fortalt andre o.l. Utfordringen min generelt er å stenge av, av og til skulle jeg ønske jeg var hardhudet og ikke lot noe gå innpå meg, mer kynisk rett og slett.

Hm, nei tolker ikke bevisst, det er ikke noe jeg kan presse frem, som oftest kommer det heller i perioder jeg ikke prøver å fokusere på evnene. Var livredd evnene da jeg var liten, men etter jeg fant ut at mange i slekta har det samme (bare ingen som snakket om det) tenker jeg at man får bruke dem på best mulig måte, som gagner andre. Er forsiktig med hvem jeg forteller det til, derfor skriver jeg ikke med vanlig brukernavn her nå. Håper du ikke er redd evnene dine! 🖤 Det er flere som har dem enn du tror, det er bare ikke så vanlig å prate om det til hvermannsen.

Anonymkode: 3a010...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel..jeg er vel stikk motsatt som deg. Fir andre så virker jeg ikke så sympatisk og lett å nærme å åpne seg for. Det er visse hendelser fra barndommen som har gjort meg til den personen jeg er idag. Forsiktig og lukket, og trekker seg tilbake når noen prøver å nørme seg. Jeg er bevisdt på dette og prøver å endre, men noe er alltid der,og folk rundt meg merker det. Derfor har jeg ikke hatt den samme erfaringen som deg med at folk åpner seg for meg osv.. det er ikke det at jeg ikke kan holde på hemmelighet. For de som kjenner meg så har de fortalt meg noe de heller ikke har fortalt noen og det stopper hos meg.

Anonymkode: ef65f...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2018 den 1.04, AnonymBruker skrev:

hvor i landet bor du TS? Jeg fikk sterkere evner etter å ha gått til healing (åpner ofte for evner du allerede har).  Det er mye kvakksalveri ute og går, og du må være ekstremt skeptisk til hvem du går til. Hun jeg går til annonserer ikke, kan anbefale henne på det sterkeste.

jeg fikk tilogmed min superskeptiske kjæreste til å gå til henne 😀 etter han så hvor stor forandring hun greide å gjøre med meg. Hun jeg går til er veldig god på psyken, du trenger ikke si noe om hva du sliter med, det plukker hun opp under healingen, og det stemmer alltid. Har rekruttert flere venner dit også, som sa det samme. Jeg skriver ikke navnet her, da det antagelig blir regnet som reklame? Ellers anbefaler jeg deg å leve i tråd med deg selv, gå mye i naturen etc. Jeg levde på akkord med meg selv lenge, skulle leve opp til livet alle andre hadde fremfor å gå etter mine egne verdier. I den perioden mistet jeg mye av evnene. I perioder der jeg har hatt det vanskelig har evnene blitt sterkere, vet om flere som sier det samme.

Anonymkode: 3a010...e94

Jeg bor på Østlandet, og har lett lenge etter en skikkelig healer. Er det langt unna hun holder til?💫

Anonymkode: 994fb...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at vi som har slike evner er disponible for å ha varme hender... 

Anonymkode: 5ebbc...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere burde oppsøke mentalsykehus 

Anonymkode: 9970f...464

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere burde oppsøke mentalsykehus 

Anonymkode: 9970f...464

Hvorfor roter du deg inn i en tråd med en såpass klar overskrift bare for å være frekk?

Anonymkode: 95667...c5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere burde oppsøke mentalsykehus 

Anonymkode: 9970f...464

Ha,ha vi har vel game på gang fått bekreftet våre evner.. 

Anonymkode: 5ebbc...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/28/2018 at 2:01 PM, AnonymBruker said:

Tror dere at vi som har slike evner er disponible for å ha varme hender... 

Anonymkode: 5ebbc...515

Det kan godt hende. Jeg har både sterk intuisjon (som jeg ikke klarer å kontrollere eller "trigge", men jeg forsøker å lære. Per nå viser den seg når jeg minst venter det.) og varme hender. Jeg er med i ei gruppe damer som møtes ca 1 gang i måneden, hvor vi healer hverandre og legger kort og generelt snakker om spiritualitet og koser oss. Det var gjennom den gruppa vi fort fant ut at jeg har varme hender, resten av damene er også dyktige healere, men jeg er den eneste som har fysisk varme hender. Jeg tror nok de fleste som åpner seg opp for det har evnen til å helbrede, uavhengig av om hendene dine er varme eller ikke. Det er bare å stole på seg selv å prøve :)

Anonymkode: 790eb...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2018 den 7.01, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjøre bedre nytte av en evne jeg har og vil lære mer om den. Det er ikke sikkert det er noe mer enn det er (intuisjon), men tenk om det er det? Det er ihvertfall verdt å prøve.

Jeg har siden jeg er liten jente hatt en sterk intuisjon. Jeg merker på meg nå folk snart skal bli syk eller alvorlig syk, eller når en bra ting skal skje dem osv. Dette er institusjoner og tilfeldigheter, men når det er altfor ofte og mange så vil jeg se om det er noe mer. Hvor eller hvem akal jeg henvende meg til for å lære mer om dette? 

Anonymkode: ef65f...3e1

Psykolog?

Anonymkode: 9f836...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...