Gå til innhold

Er naboen søkkrik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tør ikke spørre, men slik er det:

De har kjøpt et stort hus med hage i et dyrt område, regner med de må ha betalt 12-15 mill for huset. Så har de pusset opp alt innvendig fra kjeller til loft. I tillegg eier de et feriehus i Frankrike. Det er bare mannen i huset som jobber. Konen i huset og barna går bare i dyre merkeklær, de har dyre mobiler og reiser på ferieturer til dyre steder. 

Jeg vil ikke si hva mannen jobber med i tilfelle noen skulle gjenkjenne de, men han er ikke direktør, han er bare ansatt, tjener sikkert greit nok, gjetter 1 mill eller så, men hvordan en årslønn på 1 mill kan finansiere et så dyrt hus , feriehus, forbruk, det er mer enn jeg kan forstå.

Glemte å si at de selvsagt har en dyr stor bil. 

Da er de mangemillionærer, ikke sant? F eks gjennom arv eller lotto.....?

Anonymkode: 186cb...ae8

Påvirker det deg på noen måte om det er arv, lottogevinst eller høy lønn? 

Men om du er såpass god venn med naboen at du vet hvor dem ferierer, hvilke mobiler dem har, hvor dem har feriehus, hva dem jobber med, og hvilket forbruk dem har, så tenker jeg at du kjenner dem godt nok til å kunne spørre om hvor pengene kommer fra... 
 

Anonymkode: 982eb...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør ikke spørre, men slik er det:

De har kjøpt et stort hus med hage i et dyrt område, regner med de må ha betalt 12-15 mill for huset. Så har de pusset opp alt innvendig fra kjeller til loft. I tillegg eier de et feriehus i Frankrike. Det er bare mannen i huset som jobber. Konen i huset og barna går bare i dyre merkeklær, de har dyre mobiler og reiser på ferieturer til dyre steder. 

Jeg vil ikke si hva mannen jobber med i tilfelle noen skulle gjenkjenne de, men han er ikke direktør, han er bare ansatt, tjener sikkert greit nok, gjetter 1 mill eller så, men hvordan en årslønn på 1 mill kan finansiere et så dyrt hus , feriehus, forbruk, det er mer enn jeg kan forstå.

Glemte å si at de selvsagt har en dyr stor bil. 

Da er de mangemillionærer, ikke sant? F eks gjennom arv eller lotto.....?

Anonymkode: 186cb...ae8

Er du så nysgjerrig på naboen? 

Hvorfor skulle en direktør har råd? Og ikke en vanlig arbeider? I dag, kan hvem dom helst kalle seg direktør. 

 

Anonymkode: 85afc...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da får vedkommende vite at Ts. «Naboen» har snuket.

Anonymkode: 15ac4...71f

Ja, sa ikke det var anonymt. Men det er måten å finne det ut. Ts virker til å være så nysgjerrig at hun sikkert ikke bryr seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingenting med å blande deg inn i dette

Anonymkode: 478f4...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/24/2018 at 10:44 PM, AnonymBruker said:

Jeg tør ikke spørre, men slik er det:

De har kjøpt et stort hus med hage i et dyrt område

Anonymkode: 186cb...ae8

Gjør rede for hvordan du selv har kunnet bosette deg i et så dyrt område. Vis oss skattetallene dine. Du er rik, ikke sant? 

Anonymkode: fef3c...56f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...