Gå til innhold

Hvilke jenter er penest? (etnisitet)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Asiatiske. Spesielt Japan og Korea syms jeg har mange pene. 

Men så dras jeg mot det søte, ikke det som anses som sexy, slik som brasiliansk. 

 

Anonymkode: ba060...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hvit mann synes jeg selvsagt hvite kvinner er vakrest. Alle raser har en overveldende preferanse for hvem de liker og vil ha barn med innad i sin gruppe. Det er bare å se på USA som er så etnisk mangfoldig, men allikevel er interrase-ekteskap sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hind skrev:

Min stemme går til de svenske, særlig de som har en litt gylden hudtone kombinert med blondt hår og blå øyne. 

Er svenskene gyldnere enn nordmenn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Peonjenta said:

Er svenskene gyldnere enn nordmenn?

Ja, er de ikke de? Jeg synes ofte de har en litt varmere hudtone enn nordmenn. Ikke alle selvfølgelig, men mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nordiske kvinner er som regel ganske flotte, men det handler kanskje også om at vi liker "vårt utseende" best. Husker at jeg bodde i London et år og en venninne (som også er nordisk, men kanskje ikke med de helt klassiske nordiske trekkene, hun ble ofte tatt for å være engelsk) hadde helt vanvittig drag på de britiske gutta - jeg ikke helt så mye! Men med det samme vi møtte gutter fra norden, ble det omvendt og da fikk jeg mye mer oppmerksomhet enn hun. Så jeg tror egentlig at det handler litt om at vi liker best det vi er vant med. Ellers synes jeg at mange folk fra Nepal har svært vakre trekk. 

 

Anonymkode: 49211...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hind skrev:

Ja, er de ikke de? Jeg synes ofte de har en litt varmere hudtone enn nordmenn. Ikke alle selvfølgelig, men mange. 

Nei det er de ikke. Svenske og norske er det samme. Vi har samme hudtype og sammen farge/gyldne hudtype. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...