Gå til innhold

Hvilke jenter er penest? (etnisitet)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syntes nordiske jenter er generelt penest, blå øyne og blondt hår er det jeg syntes er penest. Jeg syntes ikke brune øyne er noe sånn jeg legger så merke til.. det er jo pent, men ikke noe wow for min del. Samme smaken har jeg på menn (er hetrofil altså) syntes menn med blå øyne er finest, kan godt ha brunt hår da. Aldri falt for en mann med brune øyne. Er selv blond med blå øyne 🙊

Anonymkode: 539d2...02a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, wintergirl skrev:

Hvorfor blir alltid sånne missekåringer dratt fram? Er du 5 år? De som stiller opp i missekåringer er gjerne operert og styla de luxe. Ikke er missedamene de peneste i verden heller. De blir dømt av noen få, ikke hele verden. Kanskje tavla hatt sett helt anderledes ut hvis alle enkeltmennesker kunne valgt ut en vinner, men selv ikke da er det noen som er verdens vakreste da det er i "the eye of the beholder " 

Du snakker som om missekåringer er det endelige svaret på skjønnhet. Det er ikke det. Det er mange norske jenter som ikke deltar som er langt penere enn de norske som deltar, i mine øyne. Syns ikke de sør amerikanske som har vunnet har vært det flotteste heller, bare fordi noen jurier har kommet frem til den konklusjon.  

Noen syns nordiske er de flotteste, og det er vel greit? Noen andre syns damer fra andre land er best. Og det er jo greit. Hører ingen klage på det, men så fort noen liker de nordiske best så det frem med nedsettende ord.  Vi skal sannelig ikke tro vi er noe. Janteloven lenge leve. Og det ser ut som at alle folk fra alle land har den tankegangen. Kanskje den ikke er så typisk norsk alikevel. Det er så mange i Norge som sliter med dårlig selvtillit. I Sverige også. Noen er innbilske til benet. Sånn er det i alle land. 

Hvorfor være 5 år og si, "jeg er penere enn deg så"

"Nei, det er du ikke det. Jeg er penere "

Norske menn som elsker latinaer og asiatere. De syns de er mer spennende enn norske. So what? Hyggelig for dem det, så lenge man ikke må rakke ned på andre for å fremme sin egen preferanse. 

Hvorfor sier du ikke dette til de som rakker ned på andre etnisiteter for å vise at nordiske er penest? Folk skriver nordiske er kjempevakre i forhold til kjedelige asiatere hvor alle ser like ut og bla bla bla. Synes du det er greit at folk skriver slik? Men når noen mener nordiske ikke er så vakre som de påstår begynner alle å kommentere dem og sier de er sååå uenig bla bla bla........

Anonymkode: 7c0bd...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du ikke dette til de som rakker ned på andre etnisiteter for å vise at nordiske er penest? Folk skriver nordiske er kjempevakre i forhold til kjedelige asiatere hvor alle ser like ut og bla bla bla. Synes du det er greit at folk skriver slik? Men når noen mener nordiske ikke er så vakre som de påstår begynner alle å kommentere dem og sier de er sååå uenig bla bla bla........

Anonymkode: 7c0bd...1f6

Jeg støtter aldri de som rakker ned på andre jeg. Men denne tråden er vel laget av samme person som laget tråden"norske jenter er mindre pene " 

Har du sett alle tråder her inne forresten Mange tråder om hvor mye bedre asiatere er enn norske damer. Men her inne så er det faktisk upopuært å like norske. De som liker norske blir faktisk angrepet. De som liker utenlandske blir latt i fred. Og hva tror du hadde skjedd hvis vi skrev at nordiske er så mye bedre på spanske forum? Eller asiatiske forum for den del? Ganske sikker på at de hadde svart igjen, og det med god grunn. 

Virker som om denne tråden+ den andre er for å sverte norske damer.

Å rakke ned på andre for å fremme egen preferanse gjelder alle forresten. For jaggu for norske damer gjennomgå også. Ikke måte på hvor fæle vi er.

Endret av wintergirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, wintergirl skrev:

Jeg støtter aldri de som rakker ned på andre jeg. Men denne tråden er vel laget av samme person som laget tråden"norske jenter er mindre pene " 

Har du sett alle tråder her inne forresten Mange tråder om hvor mye bedre asiatere er enn norske damer. Men her inne så er det faktisk upopuært å like norske. De som liker norske blir faktisk angrepet. De som liker utenlandske blir latt i fred. Og hva tror du hadde skjedd hvis vi skrev at nordiske er så mye bedre på spanske forum? Eller asiatiske forum for den del? Ganske sikker på at de hadde svart igjen, og det med god grunn. 

Virker som om denne tråden+ den andre er for å sverte norske damer.

Å rakke ned på andre for å fremme egen preferanse gjelder alle forresten. For jaggu for norske damer gjennomgå også. Ikke måte på hvor fæle vi er.

Mange skriver meningene sine på veldig innbilsk måte her inne, det er kanskje derfor mange her inne blir irritert på de som hele tiden skryter av skandinavere sine utseende. Jeg leste et innlegg på et engelskspråklig forum der noen hadde skrevet at irske kvinner var mindre vakre og at øst europeiske var så mye penere enn dem. De svarte selvfølgelig på litt samme måte som her inne de skrev f.eks at ikke alle øst europeere er pene og at ikke alle irske kvinner er mindre pene. Men i motsetning til her på Kvinneguiden var det ingen som svarte arrogant det var f.eks ingen som hadde skrevet "nei, irske kvinner er vakrest andre nasjonaliteter er ikke like vakre som oss" osv.... For alle vet at det er veldig arrogant og selvgodhet å skrive sånne ting, hvis du skjønner hva jeg mener.

Anonymkode: 7c0bd...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange skriver meningene sine på veldig innbilsk måte her inne, det er kanskje derfor mange her inne blir irritert på de som hele tiden skryter av skandinavere sine utseende. Jeg leste et innlegg på et engelskspråklig forum der noen hadde skrevet at irske kvinner var mindre vakre og at øst europeiske var så mye penere enn dem. De svarte selvfølgelig på litt samme måte som her inne de skrev f.eks at ikke alle øst europeere er pene og at ikke alle irske kvinner er mindre pene. Men i motsetning til her på Kvinneguiden var det ingen som svarte arrogant det var f.eks ingen som hadde skrevet "nei, irske kvinner er vakrest andre nasjonaliteter er ikke like vakre som oss" osv.... For alle vet at det er veldig arrogant og selvgodhet å skrive sånne ting, hvis du skjønner hva jeg mener.

Anonymkode: 7c0bd...1f6

Har du lagt merke til hvordan ts beskriver seg selv? Alle er sjalu på henne. Hun har hele pakka osv.

Jeg kan ikke se at flere her inne er så arrogante egentlig. De nevener sin preferanse og så lenge de ikke rakker ned på andre så er ikke det galt. Skal man derimot fortelle hvor stygge andre er så er det totalt blåst og arrogant. For min del så er alle i hele verden like vakre på hver sin måte. Klarer ikke å velge.  Det som gjør et menneske ekstra pent er en ydmyk personlighet som liker å få andre til å føle seg vel. Er man innbilsk og arrogant så blir man rett og slett stygg uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skandinaviske damer er penest. Må nesten holde meg trofast i denne saken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, wintergirl skrev:

Har du lagt merke til hvordan ts beskriver seg selv? Alle er sjalu på henne. Hun har hele pakka osv.

Jeg kan ikke se at flere her inne er så arrogante egentlig. De nevener sin preferanse og så lenge de ikke rakker ned på andre så er ikke det galt. Skal man derimot fortelle hvor stygge andre er så er det totalt blåst og arrogant. For min del så er alle i hele verden like vakre på hver sin måte. Klarer ikke å velge.  Det som gjør et menneske ekstra pent er en ydmyk personlighet som liker å få andre til å føle seg vel. Er man innbilsk og arrogant så blir man rett og slett stygg uansett.

Ja, jeg ser hvordan TS beskriver seg selv, vet ikke hvorfor hun skriver at alle er sjalu på henne, kanskje blir hun litt irritert på alle disse arrogante folka her inne? :fnise: Men du sier at folk her inne ikke er så arogante? Jeg anbefaler deg å lese denne tråden + den andre tråden nøye gjennom så vil du se hvor selvgode mange her på KG er.

 

Anonymkode: 7c0bd...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italienske jenter. Italienske menn. Svenske menn. De svenske gutta kan å kle seg de! 

Anonymkode: 9da47...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg ser hvordan TS beskriver seg selv, vet ikke hvorfor hun skriver at alle er sjalu på henne, kanskje blir hun litt irritert på alle disse arrogante folka her inne? :fnise: Men du sier at folk her inne ikke er så arogante? Jeg anbefaler deg å lese denne tråden + den andre tråden nøye gjennom så vil du se hvor selvgode mange her på KG er.

 

Anonymkode: 7c0bd...1f6

Jeg leste den. Men må ts dra alle norske over en kam? Hvorfor være så frekk og arrogant mot andre som ikke er så innbilske som de på bussen? Vi har ikke gjort henne noe. Langt ifra alle norske tenker sånn som de jentene på bussen heller. Så kanskje ts kan roe seg og heller heve seg over sånne. Alle blir kritisert uansett i denne verden. Noen liker deg, andre ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Synes kvinnene sør i Europa og til dels østover ofte ter veldig pene, og særlig de har ofte mer smale og feminine kropper, som jeg tror mange synes er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kendall skrev:

Østeuropeiske

 

2 timer siden, herzeleid skrev:

Synes kvinnene sør i Europa og til dels østover ofte ter veldig pene, og særlig de har ofte mer smale og feminine kropper, som jeg tror mange synes er fint. 

Hvem land blir det? Nå høres jeg kanskje dum ut , men lurer spesifikk. Får ofte høre når jeg er i Syden at de tror jeg er fra Russland, Polen, Bulgaria. Er polske damer pene, syns dere? 

Er ganske nett i kroppen og glad i å pynte meg når jeg er på ferie. Ansiktstrekk er vel ganske så norsk. Høye kinnbein er også nordisk. Bare lurer veldig her😃

Anonymkode: 5ed27...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvem land blir det? Nå høres jeg kanskje dum ut , men lurer spesifikk. Får ofte høre når jeg er i Syden at de tror jeg er fra Russland, Polen, Bulgaria. Er polske damer pene, syns dere? 

Er ganske nett i kroppen og glad i å pynte meg når jeg er på ferie. Ansiktstrekk er vel ganske så norsk. Høye kinnbein er også nordisk. Bare lurer veldig her😃

Anonymkode: 5ed27...729

Polske kvinne skal visst være blant verdens vakreste.  Jeg skjønner det ikke helt, synes ikke de var spesielt fine.  Vært i Polen to ganger, Riga og Litauen en gang.  Det er vanskelig å sette fingeren på hva som er spesielt ved utseendet deres, men syns jeg så mange med store neser og små haker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fra India er utrolig vakre. Har og noen venninner fra Pakistan, som og er utrolig vakre. Nå synes ikke jeg blonde jenter er spesielt pene. Finnes selvfølgelig vakre blonde damer og, men jeg foretrekker mørke.

Anonymkode: f9cd4...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si, men i Oslo ser jeg relativt få kvinner eller menn som er veldig lite attraktive. De kvinnene jeg synes er "penest" i verden kommer fra flere forskjellige land og har forskjellige etnisiteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvem land blir det? Nå høres jeg kanskje dum ut , men lurer spesifikk. Får ofte høre når jeg er i Syden at de tror jeg er fra Russland, Polen, Bulgaria. Er polske damer pene, syns dere? 

Er ganske nett i kroppen og glad i å pynte meg når jeg er på ferie. Ansiktstrekk er vel ganske så norsk. Høye kinnbein er også nordisk. Bare lurer veldig her😃

Anonymkode: 5ed27...729

Da mener jeg kvinner fra Russland, Polen, Litauen, Hviterussland, Estonia og Latvia. De kler seg veldig pent til hverdag og har pene ansiktstrekk.

Edit: Mange er naturlig pene og høye.

Endret av Kendall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvem land blir det? Nå høres jeg kanskje dum ut , men lurer spesifikk. Får ofte høre når jeg er i Syden at de tror jeg er fra Russland, Polen, Bulgaria. Er polske damer pene, syns dere? 

Er ganske nett i kroppen og glad i å pynte meg når jeg er på ferie. Ansiktstrekk er vel ganske så norsk. Høye kinnbein er også nordisk. Bare lurer veldig her😃

Anonymkode: 5ed27...729

Jeg vet ikke hvordan det er med polske kvinner, men land der jeg har lagt merke til dette er Frankrike, Kroatia og Serbia. Virker som nordiske kvinner generelt har en hakket mer "robust" kroppsbygning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vært kjæreste med norske kvinner, aldri falt pladask for de på grunn av utseende men hele pakka. 

Den eneste jenta jeg har falt pladask for rent utseendemessig var på en forretningsreise jeg var på i Paris for mange år siden. Hun var halv indonesisk og halv nederlandsk. En kombinasjon som var til å spise opp. Selv om jeg var i et forhold på den tiden så sjekket jeg henne opp etter arbeidstid, og vi ble sittende to netter på en café og drikke rødvin og kose oss. Har aldri opplevd lignende. Tror jeg tenkte på henne 24 timer i døgnet etter at jeg kom hjem til Norge i helt sikkert et halvt år. 

Anonymkode: 6caff...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2018 den 7.34, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg var i et forhold på den tiden så sjekket jeg henne opp etter arbeidstid, og vi ble sittende to netter på en café og drikke rødvin og kose oss. 

Anonymkode: 6caff...d07

Det sier noe om deg

Endret av Lexicon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...