Gå til innhold

Hvilke jenter er penest? (etnisitet)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske er pene, men østeuropeiske kler seg mye mer som kvinner og steller og ter seg bedre. 

Anonymkode: ba807...652

Så sant som det er sagt. Lurer på om det kommer av at kvinnesaken er et ukjent begrep i de slaviske kulturene.

Dessuten kan man ha lengre samtaler med disse jentene, uten å få noia.

Anonymkode: 69fec...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Franske kvinner er vakrest i mine øyne, mulig det har noe med språket og den franske kulturen også. Elsker nemlig Frankrike.

Anonymkode: a0b8d...69e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske er pene, men østeuropeiske kler seg mye mer som kvinner og steller og ter seg bedre. 

Anonymkode: ba807...652

Jeg er glad vi har kommet såpass langt i likestillingen i Norden at kvinner ikke kun blir sett for hvordan de «steller og ter seg».

Og «kler seg mye mer som kvinner»? Er da ingen bestemt måte kvinner skal kle seg på. Heldigvis!

Anonymkode: 3275c...685

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad vi har kommet såpass langt i likestillingen i Norden at kvinner ikke kun blir sett for hvordan de «steller og ter seg».

Og «kler seg mye mer som kvinner»? Er da ingen bestemt måte kvinner skal kle seg på. Heldigvis!

Anonymkode: 3275c...685

Enig. Elsker selv å pynte meg, men det er ikke hver dag. En må få lov til å like seg selv mer naturlig også. Det som er typisk slaviske og russiske damer, er at de pynter seg kun for menn sin skyld. De går med høyhælte sko dagen lang bare for å være flottest mulig for menn. Noen menn syns jo det er flott, men mange menn foretrekker at dama kan være avslappet og mer naturlig innimellom. Vi er ikke mer kvinner med sminke og høye hæler lissom 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt usikker. Synes asiatere ofte er veldig søte og feminine ihvertfall. Ellers er jeg veldig fan av høye damer med mørkt hår og bryn. Men dem finner du jo mange steder 😄

Anonymkode: 1eb44...e7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Asiatiske, de holder seg gjerne utrolig godt. 50 åringer kan lett se ut som 30 åringer liksom.

Anonymkode: 3759a...178

Men når de blir 80 ser de ut som om de er 300år....synes svarte kvinner holder seg bedre da ass...

Anonymkode: 5bfc3...f6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraksjon handler ikke først og fremst om etnisitet, men hver av oss kan jo likevel ha en eller flere grupper vi er svake for. I tillegg kommer dette med hvor man finner det høyeste gjennomsnittsnivået - selv om dette er vanskelig å estimere. Men jeg er nok svak for latinoer på sitt beste. Når det gjelder stabilt høyt nivå så synes jeg at nordiske jenter ligger veldig godt an, men det skal sies at jeg ikke har all verdens grunnlag til å sammenligne. I USA er det for eksempel flere vakre skuespillere, men blant den «vanlige» befolkningen står det tilsynelatende dårlig til (gjennomsnittlig, selvsagt).

Why-are-norse-women-so-hot.thumb.jpg.d7b3e3227b4202b7caa6b13511ed4b91.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes eritreiske kvinner er de vakreste i verden. (Eritreiske menn også!)

Anonymkode: ba034...7a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vakre og mindre vakre folk i alle "raser", og folk har forskjellige preferanser. Så en fasit er kanskje ikke så enkelt å komme frem til.

Likevel er jeg veldig glad i de mørke trekkene. Gjerne der mørke trekk møter mørk hud 😍 Dessverre er ikke dette typisk for den nordiske rasen, men jeg skulle gjerne ønske at en av mine foreldre var enten latino/arabisk eller afrikansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sant som det er sagt. Lurer på om det kommer av at kvinnesaken er et ukjent begrep i de slaviske kulturene.

Dessuten kan man ha lengre samtaler med disse jentene, uten å få noia.

Anonymkode: 69fec...274

Jeg synes ikke at de fleste norske damer ikke kler seg feminint. Nå bor jeg i Oslo da så er kanskje litt mer utbredt med allværsjakke og joggebukse på bygda? Og da mener jeg ikke bare kvinnene,men begge kjønn. De kler seg i sportsklær og ikke akkurat pyntet.

Hvorfor får du noia av norske?Føler du at du kanskje må bevise noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de peneste kvinnene generelt kommer fra Brasil, Venezuela, endel fra Russland, Sverige og Norge. Det er også endel veldig ansiktspene kvinner fra Philipinene og India. 

Anonymkode: 704cb...173

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Hvorfor får du noia av norske?Føler du at du kanskje må bevise noe?

Kanskje. Men det kan like gjerne være motsatt, da det forventes at damer her til lands skal prestere på lik linje med menn.

For meg føles det unaturlig, og så fort de merker at jeg blir ubekvem så går de også i lås.

Nå er det spesielt Oslodamer som gir meg noia, ikke så mye her på bygda her jeg bor.

Anonymkode: 69fec...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25. mai 2018 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Nordiske jenter er jevnt over de peneste i verden. Ingen over, ingen ved siden. Det er relativt stor enighet om dette verden over, nordiske jenter er ansett som de peneste og er de mest ettertraktede uansett hivlken del av kloden spørsmålet måtte dukke opp i.

Anonymkode: d84e9...535

jevnt over ja, men ikke på individnivå! Alle kjendiser fra uansett land, er mye penere enn de såkalte "norske" kjendisene, unnskyld meg. Ja den gjennomsnittlige norske jenta ser langt bedre ut enn fra de fleste andre land, men ta den peneste norske jenta og sammenlign henne med en fra hvor som helst annet sted i verden og hun vil ikke slå de BARE fordi hun er blåøyd og blondt hår.

 

Hvem sier de er mest ettertrakted ? Brasilianske og russiske syns jeg er mye mer snakket om enn skandinaviske, så flaut å si sånt

Anonymkode: a31e5...02a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns persiske jenter kan være utrolig pene. Eller generelt Vest-Asiatiske jenter.

Anonymkode: b6e41...f13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25. mai 2018 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Nordiske jenter er jevnt over de peneste i verden. Ingen over, ingen ved siden. Det er relativt stor enighet om dette verden over, nordiske jenter er ansett som de peneste og er de mest ettertraktede uansett hivlken del av kloden spørsmålet måtte dukke opp i.

Anonymkode: d84e9...535

Hvis nordiske jenter er de peneste hvorfor vinner de ikke miss universe kåringer så ofte? Alle nordiske land har 5 miss universe til sammen. Finland og Norge har kun en som har vunnet i miss universe, Sverige har tre som har vunnet. Mens Venezuela alene har åtte vinnere i miss universe+ mange flere hvis man regner med andre miss kåringer. Og da har jeg ikke tatt med andre latin amerikanske land som Colombia,Brasil osv.....

 

Anonymkode: 7c0bd...1f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis nordiske jenter er de peneste hvorfor vinner de ikke miss universe kåringer så ofte? Alle nordiske land har 5 miss universe til sammen. Finland og Norge har kun en som har vunnet i miss universe, Sverige har tre som har vunnet. Mens Venezuela alene har åtte vinnere i miss universe+ mange flere hvis man regner med andre miss kåringer. Og da har jeg ikke tatt med andre latin amerikanske land som Colombia,Brasil osv.....

 

Anonymkode: 7c0bd...1f6

Hvorfor blir alltid sånne missekåringer dratt fram? Er du 5 år? De som stiller opp i missekåringer er gjerne operert og styla de luxe. Ikke er missedamene de peneste i verden heller. De blir dømt av noen få, ikke hele verden. Kanskje tavla hatt sett helt anderledes ut hvis alle enkeltmennesker kunne valgt ut en vinner, men selv ikke da er det noen som er verdens vakreste da det er i "the eye of the beholder " 

Du snakker som om missekåringer er det endelige svaret på skjønnhet. Det er ikke det. Det er mange norske jenter som ikke deltar som er langt penere enn de norske som deltar, i mine øyne. Syns ikke de sør amerikanske som har vunnet har vært det flotteste heller, bare fordi noen jurier har kommet frem til den konklusjon.  

Noen syns nordiske er de flotteste, og det er vel greit? Noen andre syns damer fra andre land er best. Og det er jo greit. Hører ingen klage på det, men så fort noen liker de nordiske best så det frem med nedsettende ord.  Vi skal sannelig ikke tro vi er noe. Janteloven lenge leve. Og det ser ut som at alle folk fra alle land har den tankegangen. Kanskje den ikke er så typisk norsk alikevel. Det er så mange i Norge som sliter med dårlig selvtillit. I Sverige også. Noen er innbilske til benet. Sånn er det i alle land. 

Hvorfor være 5 år og si, "jeg er penere enn deg så"

"Nei, det er du ikke det. Jeg er penere "

Norske menn som elsker latinaer og asiatere. De syns de er mer spennende enn norske. So what? Hyggelig for dem det, så lenge man ikke må rakke ned på andre for å fremme sin egen preferanse. 

Endret av wintergirl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis nordiske jenter er de peneste hvorfor vinner de ikke miss universe kåringer så ofte? Alle nordiske land har 5 miss universe til sammen. Finland og Norge har kun en som har vunnet i miss universe, Sverige har tre som har vunnet. Mens Venezuela alene har åtte vinnere i miss universe+ mange flere hvis man regner med andre miss kåringer. Og da har jeg ikke tatt med andre latin amerikanske land som Colombia,Brasil osv.....

 

Anonymkode: 7c0bd...1f6

For å vinne missekåringer må du hoppe og danse i tillegg til å være fin.

Nordiske jenter er fine, om de har noen talenter utover det har jeg aldri sagt noe om.

Anonymkode: d84e9...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...