Gå til innhold

Noen som har bestilt mat fra Kolonial? Anbefaler du?


Nera

Anbefalte innlegg

La oss si en oreo koster 25 kroner på nettsiden, betaler man mer når man får det levert? Sånn for kjøringen? Og må man betale før man får det, eller etter man har fått det? Hvor mange timer/minutter tar det før den er fremme? Anbefaler du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Nera skrev:

La oss si en oreo koster 25 kroner på nettsiden, betaler man mer når man får det levert? Sånn for kjøringen? Og må man betale før man får det, eller etter man har fått det? Hvor mange timer/minutter tar det før den er fremme? Anbefaler du?

Alt står veldig greit på nettsiden deres. Storhandler der innimellom, spesielt tunge ting da jeg har lang vei til butikken. Supplerer med egen handling.

Anonymkode: 5bd16...d6e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alt står veldig greit på nettsiden deres. Storhandler der innimellom, spesielt tunge ting da jeg har lang vei til butikken. Supplerer med egen handling.

Anonymkode: 5bd16...d6e

Jeg er veldig dårlig til å finne sider, kan du kjapt si noen av mine spørsmål?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betaler når du bestiller. Og det kommer levering i tillegg. 

Når du bestiller så velger du når du vil ha det tilkjørt. Noen ganger er det levering dagen etter, men noen ganger er de opptatte så du må velge to dager etter bestilling. 

Jeg har bestilt derifra et par ganger, før jeg husket på at det er REMA1000, så da gikk jeg over til marked, men siden de har lagt ned så bruker jeg som regel Meny hvis jeg ikke gidder å dra på butikken selv. 

Anonymkode: 35842...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nera said:

Jeg er veldig dårlig til å finne sider, kan du kjapt si noen av mine spørsmål?😊

Du er i alle fall veldig "flink" til å lage trolletråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nera said:

Jeg er veldig dårlig til å finne sider, kan du kjapt si noen av mine spørsmål?😊

Det står veldig lett forklart! Trykk litt rundt. 😊 Er fornøyd med kolonial. 

Anonymkode: 540df...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du betaler når du bestiller. Og det kommer levering i tillegg. 

Når du bestiller så velger du når du vil ha det tilkjørt. Noen ganger er det levering dagen etter, men noen ganger er de opptatte så du må velge to dager etter bestilling. 

Jeg har bestilt derifra et par ganger, før jeg husket på at det er REMA1000, så da gikk jeg over til marked, men siden de har lagt ned så bruker jeg som regel Meny hvis jeg ikke gidder å dra på butikken selv. 

Anonymkode: 35842...7da

Betaler man for kjøringen, og er prisen det som står svakt under eller oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leveringer over x kr er av og til gratis. I tillegg, når du bestiller, får du ofte en gratis levering hvis du handler over x kr og må brukes innen x dager.  Har brukt kolonial hyppig i vinteren når jeg gadd ikke å gå ut av huset.   Liker veldig godt å bestille ting på nett og får det levert.  

Anonymkode: 05f86...886

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nera skrev:

La oss si en oreo koster 25 kroner på nettsiden, betaler man mer når man får det levert? Sånn for kjøringen? Og må man betale før man får det, eller etter man har fått det? Hvor mange timer/minutter tar det før den er fremme? Anbefaler du?

Jeg bestiller heller Oreo hos Havaristen til kr 12, og har tid til å vente de 1-2 dagene før pakken kommer i posten. Ofte får man 10% rabatt første gang man bestiller, slik at frakten på en måte blir gratis dersom man bestiller en del varer :)   https://havaristen.no/oreo-original-5226.html

https://havaristen.no/oreo-dobbel-5227.html

https://havaristen.no/oreo-golden-5225.html

Anonymkode: 41419...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nera skrev:

Betaler man for kjøringen, og er prisen det som står svakt under eller oppe?

"Det kommer levering i tillegg" betyr at du betaler for kjøringen, ja. Prisen for levering er den som står oppgitt når du bestiller. Den kommer ikke opp før du skal velge leveringsdag, siden leveringsprisen varierer. 

Anonymkode: 861e5...6cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, T-Rex skrev:

Du er i alle fall veldig "flink" til å lage trolletråder.

Bestilte oreo idag, den kom ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Veldig fornøyd med kolonial. Kjekk nettside/app,leverer alltid når de skal,og de gangene det har vært noe feil (skjer sjelden) ordner de opp med en gang. 

Bruker dem en gang i uka ca,sparer mye tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt mye fra Kolonial.no. I vinter en periode jeg var nyoperert, bestilte jeg ukeshandel derfra hver uke i halvannen måned eller noe sånn. Utenom det har jeg bestilt derfra nå og da. Behagelig å få alt levert på dørstokken, slippe og slite og bære masse tunge ting hjem selv 🙂

Handler man for under 600, påløper et gebyr. Tror det var 59,- eller noe. Handler man for mellom 600-800 kr kommer et mindre gebyr. Husker ikke summen? Handler man for over 800, gratis, altså ikke noe gebyr. Derfor ukeshandler jeg når jeg handler derfra for da blir det alltid over 800,-.

Når du skal sjekke ut av nettbutikken med handlekurven, får du opp en tabell med ulike leveringsdatoer og klokkeslett å velge mellom. Noen er gratis, noen koster 19,- og noen koster 29,- Er man fleksibel, kan man velge de tidene som er gratis og få det gratis levert på døren.

Jeg er uføretrygdet, så jeg passer på å velge gratis-tidspunktene, siden jeg stort sett er hjemme uansett.

 

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestiller heller Oreo hos Havaristen til kr 12, og har tid til å vente de 1-2 dagene før pakken kommer i posten. Ofte får man 10% rabatt første gang man bestiller, slik at frakten på en måte blir gratis dersom man bestiller en del varer :)   https://havaristen.no/oreo-original-5226.html

https://havaristen.no/oreo-dobbel-5227.html

https://havaristen.no/oreo-golden-5225.html

Anonymkode: 41419...fb3

Omg sånne svar 😂 Null med tråden å gjøre  

Anonymkode: 3b356...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
16 minutter siden, Trynefaktor skrev:

Veldig fornøyd med kolonial. Kjekk nettside/app,leverer alltid når de skal,og de gangene det har vært noe feil (skjer sjelden) ordner de opp med en gang. 

Bruker dem en gang i uka ca,sparer mye tid.

Kan legge til at vi er en stor familie og sparer mye tid på å bruke kolonial. Slipper slitne barn i butikken osv. Får stort sett gratis frakt,eller ganske lav, tror jeg betalte 19 kr sist da det var en stund siden forrige levering pga ferie og litt diverse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg sånne svar 😂 Null med tråden å gjøre  

Anonymkode: 3b356...fb5

Neivel. Noen er opptatt av  å spare penger :jolie: 

Anonymkode: 41419...fb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neivel. Noen er opptatt av  å spare penger :jolie: 

Anonymkode: 41419...fb3

TS har ikke sagt noe om at hun ønsker å kjøpe oreokjeks da 😂

 

Anonymkode: 3b356...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

TS har ikke sagt noe om at hun ønsker å kjøpe oreokjeks da 😂

 

Anonymkode: 3b356...fb5

Sånn bortsett fra at TS har laget tråden om nettopp oreokjeks da... 

Anonymkode: 9e80a...95f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nera skrev:

Bestilte oreo idag, den kom ikke.

Bestilte du virkelig en pakke Oreo-kjeks for hjemlevering samme dag?  En pakke Oreo kr. 24,-, tillegg for liten bestilling kr 59,-, totalt kr. 83,- (!) for en pakke Oreo-kjeks ... :blink: 

Anonymkode: 861e5...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...