Gå til innhold

Stella Mwangi promilletiltalt


Leifern

Anbefalte innlegg

Gjest spaniasol

Den 32 år gamle kvinnelige artisten som skal ha blitt pågrepet med 2,2 i promille er nå gjort kjent som Stella Mwangi. Det er mye jeg lurer på her, men nøyer meg med ett par spørsmål.

1. Hvordan kan den lille dama klare å drikke en halv flaske whisky + en øl og bare føle seg litt brisen og i form, når promillen var 2,2?

2. Jeg er villig til å la nåde gå for rett og tro på at hun ikke hadde drukket før hun kjørte bil. Men hun har sagt at hun drakk kvelden før. Hvis hun drakk tilsvarende eller mer, ville hun da være kjørbar dagen etter?

Det må være forhold her ikke offentligheten kjenner til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politiet gjorde en dårlig jobb da de pågrep henne før hun satte seg i bilen, fremfor å vente til hun satte seg i bilen og blinket ut av parkeringsplassen

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stella har alkoholproblemer. Punktum. Det er tragisk og synd at de tok henne før hun satt seg i bilen igjen. Derfor kan hun nå komme med et så latterlig forsvar at hun drakk på toalettet og ikke før hun kræsjet i så mange andre biler.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Sorry, jeg søkte rundt, men fant ikke henne. Da sletter jeg denne tråden. Jeg finner ikke ut at jeg kan slette. Kan noen med visdom og myndighet slette denne tråden?

Takk!

Endret av spaniasol
tillewgg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Slett politiarbeid. Hun kan vel ikke bortforklare det andre stoffet, de fant i blodet. 

Vil være rart om samsung satser på henne, etter dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den historien finnes ikke troverdig. Hvem styrter en halvflaske whiskey mens de ordner negler midt på dagen? 

Personlig synes jeg det verste er at hun dro rasistkortet og påstår at hun ble mishandlet av politiet. Hun tar også null selvkritikk for hendelsen, hun er kun et traumatisert offer oppi det hele.. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 12.26, JackNapier skrev:

Politiet legger ikke folk i bakken uten at de gjør motstand. Oppfører man seg ordentlig blir man heller ikke påsatt håndjern i bilen...

Dette! En kompis av meg ble feilaktig arrestert for noen år siden, lang historie, men i stedet for å krangle, skrike, lage et helvete etc. samarbeidet han og ble med frivillig. Han ble sluppet en times tid etter at han ble tatt med inn på politistasjonen, de beklaget på det sterkeste og takket ham for at han var samarbeidsvillig og ikke laget bråk. Husker han fortalte at han svarte noe i retning av "jeg hadde vel ikke oppnådd noe med å være vrang og å kjempe i mot" og politibetjenten svarte noe sånt som "det er det dessverre mange som ikke forstår og dermed skaper de problemer for seg selv som lett kunne vært unngått".  

Er selvsagt ikke gøy å bli arrestert for noe man ikke har gjort, men spør du meg er det enda kjipere å sitte igjen med tiltale for å forulempe offentlig tjenestemann fordi man kjempet i mot. Det er bedre å bli med uten å lage noe styr, oppføre seg og samarbeide og bidra til å få klarhet i ting.

Endret av Christiane_W
leif x 2
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
På 25.5.2018 den 6.35, Example skrev:

Aner meg det. 

Bare fant det litt rart at en som har preket om rettsystemet og vår forståelse av det, synes det er et viktig element her. Likhet for loven er da svært viktig. 

Sikkert jusstudent... De fleste vokser det av meg seg med åra - takk Gud for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
På 25.5.2018 den 8.20, JackNapier skrev:

Nei, det gjorde han ikke. Da har han løyet til deg. Forsøk er ikke straffbart. 

Se vegtrafikkloven § 21 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosetelys
På 25.5.2018 den 8.05, Anna Maria skrev:

Tror nå likevel dette bli særdeles ødeleggende for karrieren hennes. En ting er hva rettsstaten kan bevise, det er ikke det samme som å bli trodd, slik hun hevder. Og også å fremstå seg som et offer i media slik hun gjør...ikke smart..

Hvilken karriere? Har ikke hørt om eller fra dama på flere år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rosetelys skrev:

Hvilken karriere? Har ikke hørt om eller fra dama på flere år!

Hun deltok i den Norske MGP-finalen i år...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
19 minutter siden, Diamant skrev:

Hun deltok i den Norske MGP-finalen i år...

Det er mulig. De eneste jeg har hørt om i forbindelse med MGP er hun som vant og Rybak. Så selv om hun var med der har jeg fortsatt ikke fått det med meg før du skrev det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rosetelys skrev:

Det er mulig. De eneste jeg har hørt om i forbindelse med MGP er hun som vant og Rybak. Så selv om hun var med der har jeg fortsatt ikke fått det med meg før du skrev det nå. 

Det eneste jeg har sett av henne er hennes deltagelse i MGP i år og en gang for noen år siden, ellers ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man drikker en halvflaske  whisky kl 1230, på en neglesalong, er det ikke til å stikke under en stol at man har et meget usunt forhold til alkohol. "Hun ble så oppskaket av hendelsen" at hun måtte drikke så mye for å roe seg ned? Vel, om du tyr til flaska for å roe deg ned er det vel kanskje på tide å innse at du sliter litt med forbruket. Folk uten alkoholproblemer styrter vel ikke halv flaske whisky for å roe seg ned når kjipe ting skjer..

Dessuten mistet hun sin far i en bilulykke, han ble påkjørt da han skulle krysse en vei. Også fyllekjører hun? Altså i risikosonen for å meie ned noen selv.. Hun burde skamme seg. Unnskyldingen holder ikke vann i det hele tatt. Hun fortjener å miste kontrakter. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, naivsuper skrev:

Hvis man drikker en halvflaske  whisky kl 1230, på en neglesalong, er det ikke til å stikke under en stol at man har et meget usunt forhold til alkohol. "Hun ble så oppskaket av hendelsen" at hun måtte drikke så mye for å roe seg ned? Vel, om du tyr til flaska for å roe deg ned er det vel kanskje på tide å innse at du sliter litt med forbruket. Folk uten alkoholproblemer styrter vel ikke halv flaske whisky for å roe seg ned når kjipe ting skjer..

Dessuten mistet hun sin far i en bilulykke, han ble påkjørt da han skulle krysse en vei. Også fyllekjører hun? Altså i risikosonen for å meie ned noen selv.. Hun burde skamme seg. Unnskyldingen holder ikke vann i det hele tatt. Hun fortjener å miste kontrakter. 

Hun drakk ikke for å roe seg ned, men for å varme opp til en jentefest litt senere. Det er iallefall versjonen hun lanserte først. Men kanskje ble hun hjulpet til å endre versjonen og oppdatere minnene? Dog det er vanskelig å huske hvorfor man drikker når man allerede er full ... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2018 den 18.52, Drizzt skrev:

Hun drakk ikke for å roe seg ned, men for å varme opp til en jentefest litt senere. Det er iallefall versjonen hun lanserte først. Men kanskje ble hun hjulpet til å endre versjonen og oppdatere minnene? Dog det er vanskelig å huske hvorfor man drikker når man allerede er full ... 

Historiene hennes har endret seg underveis. Hun hadde alene-vors på dassen til neglesjappa si fordi hun skulle på fest senere. Senere ble det til at hun tømte en halvliter jack + 1 tubis for å "roe nervene". I utgangspunktet hadde hun visst bare parkert bilen og gått inn i salongen. Så ble historien til at hun sjekket bilen og bilene rundt for skader men fant ingen. Så ble den til at hun havnet i krangel med en eller annen fyr (for å så måtte roe seg ned med en halvflaske sprit og en øl hun tilfeldigvis hadde på innerlomma).

Jeg orker ikke drive å finne artikler på det nå, men det er bare å google så ser du at historiene hennes spriker og endrer seg underveis.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...