Gå til innhold

Han forsøker seg aldri på samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en type. Har møtt han flere ganger, og vi har koset sammen. Det vi har gjort er kyssing, jeg suger han, og han slikker brystvortene mine . Men han forsøker aldri å dra av buksen min. Rører ikke den delen av kroppen. Synes det er litt rart siden vi erklærte oss kjærester ganske tidlig i starten av kontakten. 

Han er fra et annet land. Og på facebook har han bilder av jomfru Maria, jesus og slike ting. Jeg lurer litt på om han er religiøs/ katolikk/ eller noe sånnt. Om det er årsaken til det. Eller kan det være at han rett og slett ikke har lyst på underlivet mitt? . Hva tenker dere om en slik situasjon?

Anonymkode: 562f6...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han ikke pga religion kan ha samleie før ekteskapet, men du må jo spørre han..

Anonymkode: 142b8...78d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spørre han? 

Kanskje du rett og slett skal ta av deg buksa selv neste gang? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GulSitron skrev:

Snakk med han, vær nysgjerrig, spør han? :)

Ja, jeg begynner å bli nyskjerrig på hvorfor det er sånn. Normalt sett hopper menn i buksene mine så fort de kan, men han toucher ikke det området i det hele tatt selv om han sier at han vil være kjæresten min. Det sa han tidlig i kontakten. Merkelig. 

Jeg må nok før eller siden spørre han. Mulig han er forsiktig i starten, men tenker også at det kan ha noe med hans kultur eller religion eller annet å gjøre. 

Anonymkode: 562f6...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han ikke pga religion kan ha samleie før ekteskapet, men du må jo spørre han..

Anonymkode: 142b8...78d

Det er hva jeg tenker om det. At det kan skyldes religion. Men rart at han ikke sier noe til meg om det. 

 

Anonymkode: 562f6...823

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han har liten kuk, så han vegrer seg. er nok best å bare avslutte det her... 

Anonymkode: 35c66...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at du selv kan ta initiativ? Vise han at du har lyst? Gjør det neste gang, hvis han vegrer seg kan du jo spørre om det er en grunn til at han ikke ønsker sex. 

Jeg synes det er rart at han kan la deg suge han men at han ikke kan ta på deg der nede.....

Anonymkode: 0bfc6...7ce

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han har liten kuk, så han vegrer seg. er nok best å bare avslutte det her... 

Anonymkode: 35c66...976

Omg, for et latterlig svar 

Anonymkode: 142b8...78d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omg, for et latterlig svar 

Anonymkode: 142b8...78d

Han har ikke liten kuk. Jeg har jo sett den. 

Anonymkode: 562f6...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at du selv kan ta initiativ? Vise han at du har lyst? Gjør det neste gang, hvis han vegrer seg kan du jo spørre om det er en grunn til at han ikke ønsker sex. 

Jeg synes det er rart at han kan la deg suge han men at han ikke kan ta på deg der nede.....

Anonymkode: 0bfc6...7ce

Så du mener at jeg kan forsøke å ta intiativ til samleie og se om han er med på noten? Jeg er litt redd for å fornærme han, dersom han er katolikk eller vil vente med sex til han gifter seg eller noe. Jeg mistenker noe sånn siden han har religiøse bilder på facebook-siden sin.

Anonymkode: 562f6...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han gir blaffen i din nytelse siden han får kuken sin sugd hver gang? Noen menn tror at jenter får nok tilfredsstillende av å tilfredsstille dem. Om du begynner å være en like stor tease som han, så skjønner han iallefall din seksuelle frustrasjon.

Men mest sannsynlig er det for han usikker og er redd for å ta første skrittet, kanskje er han redd for å presse deg til noe du ikke vil? Og han er kanskje så uerfaren at han ikke skjønner at det er egoistisk å bare motta og ikke gi, og frustrerende når han bruker mye tid på forspill uten å gi deg også tilfredsstillese.  Kan også hende at han ikke er klar for å ha samleie.

Dere må ta å prate om dette for å finne ut begges forventinger og ønsker. Om han ignorerer dine behov eller er så uerfaren at han ikke skjønner at du også har behov, er det bare han som vet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at jeg kan forsøke å ta intiativ til samleie og se om han er med på noten? Jeg er litt redd for å fornærme han, dersom han er katolikk eller vil vente med sex til han gifter seg eller noe. Jeg mistenker noe sånn siden han har religiøse bilder på facebook-siden sin.

Anonymkode: 562f6...823

 Uansett, om suging er greit for han, så bør det være greit for ha å slikket deg eller bruke fingrene til å gnikke på klitten.

Anonymkode: 709d4...86f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i all verden skal han kunne dra av deg buksa og knulle deg når du ikke sier at det er greit? Alle menn har nå lært at man ikke lenger kan ta initiativ  uten å bli beskyldt for trakassering eller voldtekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet en type. Har møtt han flere ganger, og vi har koset sammen. Det vi har gjort er kyssing, jeg suger han, og han slikker brystvortene mine . Men han forsøker aldri å dra av buksen min. Rører ikke den delen av kroppen. Synes det er litt rart siden vi erklærte oss kjærester ganske tidlig i starten av kontakten. 

Han er fra et annet land. Og på facebook har han bilder av jomfru Maria, jesus og slike ting. Jeg lurer litt på om han er religiøs/ katolikk/ eller noe sånnt. Om det er årsaken til det. Eller kan det være at han rett og slett ikke har lyst på underlivet mitt? . Hva tenker dere om en slik situasjon?

Anonymkode: 562f6...823

Det er greit å ta det i riktig rekkefølge: Du kan kanskje spørre om han vil ligge med deg først. Hvis han sier nei kan du forsiktig spørre om hvorfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Omg, for et latterlig svar 

Anonymkode: 142b8...78d

er det det? menn som ikke går på sak når det er forventet har liten kuk på grunn av lav selvtillit. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke liten kuk. Jeg har jo sett den. 

Anonymkode: 562f6...823

eller det bare at du ikke tør å innrømme for deg selv at du dater en fyr med liten kuk...

Anonymkode: 35c66...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dere er kjærester, kjenner dere vel hverandre såpass godt at du i alle fall kan spør han hvilken religion han har og hvor religiøs han er? Virker ikke som om du vet det, det er jo viktig å vite om hverandre uansett.

Anonymkode: df9d9...66a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere 16 år gamle? Hvis man er kjærester bør man kunne snakke sammen om både religion og sex. Kjære vene..

Anonymkode: bce8e...9a2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Isambard skrev:

Det er greit å ta det i riktig rekkefølge: Du kan kanskje spørre om han vil ligge med deg først. Hvis han sier nei kan du forsiktig spørre om hvorfor.

Skal skrive i morgen til han at jeg fantaserer om å ha  samleie med han. Håper ikke jeg skremmer han bort om han er religiøs eller noe... 

Anonymkode: 562f6...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal skrive i morgen til han at jeg fantaserer om å ha  samleie med han. Håper ikke jeg skremmer han bort om han er religiøs eller noe... 

Anonymkode: 562f6...823

Gjør det. Såpass får han tåle om han er aldri så kristen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...