Gå til innhold

Sex for første gang på årevis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ligger litt i korta at det blir sex med en dame til helgen. For meg er det første gang på en del år. Jeg er ikke erfaren fra før av, så er jo nervøs. Men merker jeg er veldig trygg på jenta, og blir rolig av henne. Så tror jo at det går greit.

Vi er ikke kjærester, enn så lenge, men det er jo noe som kan bli aktuelt med tiden.

Er bare litt usikker på hva som er ok første gangen med en ny. Er det innafor å gi oralsex så tidlig? Tanken tenner jo. Vi finner sikkert ut av det til helgen, men ville bare spør her også.

Anonymkode: d107d...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øhm, hvorfor skal det være for tidlig å gi oralsex? Herregud, gønn på med det som føles riktig der og da! Og ikke tenk for mye over det, da kan det bli for planlagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? 19? Hørtes fjortisaktig ut. Og sex på første date?? Nei takk. Ville IKKE gitt eller tatt oralt på første date og første gang. Noe så kleint!

Anonymkode: b819a...374

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere har kost, klina og fingra litt, så spør du: liker du å bli slikket? 

Da har du lagt lista for god kommunikasjon i senga etterpå.  

Anonymkode: 0f0b0...305

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gamle er dere? 19? Hørtes fjortisaktig ut.

Hva har det med saken å gjøre? Hvorfor ikke bare svare seriøst, i stedet for å forsøke å latterliggjøre det? Er ikke alle som har skaffet seg erfaring av å humpe på alt som kan humpes, eller som har utseende og personlighet som gir de muligheten til å ha jevnlig sex.

Anonymkode: de82e...751

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare dere to som vet om det er innenfor med oralsex. Ikke planlegg så mye på forhånd men se heller an hva som føles naturlig der og da. Lykke til:))

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se det an hva du og hun har lyst til der og da. Oralsex kan absolutt fungere fint første gang! Men sjekk om om hun vil. Ta det rolig og følg med på hennes signaler. Lykke til! 

Anonymkode: 961e7...979

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? 19? Hørtes fjortisaktig ut. Og sex på første date?? Nei takk. Ville IKKE gitt eller tatt oralt på første date og første gang. Noe så kleint!

Anonymkode: b819a...374

Jeg både gav og fikk første gangen med dama og vi skal gifte oss om noen uker. Ser ikke helt hva som er kleint med oralsex.

M30

Anonymkode: 6b93c...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 17.25, AnonymBruker skrev:

Ligger litt i korta at det blir sex med en dame til helgen. For meg er det første gang på en del år. Jeg er ikke erfaren fra før av, så er jo nervøs. Men merker jeg er veldig trygg på jenta, og blir rolig av henne. Så tror jo at det går greit.

Vi er ikke kjærester, enn så lenge, men det er jo noe som kan bli aktuelt med tiden.

Er bare litt usikker på hva som er ok første gangen med en ny. Er det innafor å gi oralsex så tidlig? Tanken tenner jo. Vi finner sikkert ut av det til helgen, men ville bare spør her også.

Anonymkode: d107d...030

Synes det er fint når noen ikke har hatt sex på mange år. Det betyr ikke at sex  blir dårligere. Det betyr at det blir bedre spør du meg :)

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...