Gå til innhold

Orgasme i skintight latexdrakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt å få orgasme i skintight latexdrakt. Jeg gjør det og spruter på innsiden av drakten, ofte flere ganger før jeg utslitt vrenger drakten av meg.

Hender jeg sover i drakten om natten, skjedd at jeg har sovnet i drakten etter en kraftig orgasme.

Anonymkode: 82547...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er normalt å kunne få orgasme i de fleste plagg om man går inn for det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pultost skrev:

Tror det er normalt å kunne få orgasme i de fleste plagg om man går inn for det. 

Er dette en fethish, eller?

Anonymkode: 82547...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en fethish, eller?

Anonymkode: 82547...e71

Det vil jeg tro, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Vinnerloddet skrev:

Det er det hvis du tenner på det. 

Det finnes ikke noe som gjør meg mer kåt enn når jeg åler meg inn i latexdrakten. Jeg blir inni den i mange timer, før orgasmen til slutt kommer. Det er bare så utrolig deilig å kjenne det ekstra hudlaget utenpå min egen hud og da kommer jeg skikkelig hardt og voldsomt, klarer ikke å ligge stille da. Hører det spruter på innsiden av drakten da jeg kommer:P

Anonymkode: 82547...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes ikke noe som gjør meg mer kåt enn når jeg åler meg inn i latexdrakten. Jeg blir inni den i mange timer, før orgasmen til slutt kommer. Det er bare så utrolig deilig å kjenne det ekstra hudlaget utenpå min egen hud og da kommer jeg skikkelig hardt og voldsomt, klarer ikke å ligge stille da. Hører det spruter på innsiden av drakten da jeg kommer:P

Anonymkode: 82547...e71

Tusen hjertelig takk for at du delte, dette var særdeles nyttig og interessant informasjon.

/s

Anonymkode: f1b63...1a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke noe som gjør meg mer kåt enn når jeg åler meg inn i latexdrakten. Jeg blir inni den i mange timer, før orgasmen til slutt kommer. Det er bare så utrolig deilig å kjenne det ekstra hudlaget utenpå min egen hud og da kommer jeg skikkelig hardt og voldsomt, klarer ikke å ligge stille da. Hører det spruter på innsiden av drakten da jeg kommer:P

Anonymkode: 82547...e71

Sikker på at det ikke er hageslangen du har på inni drakta di? Høres bare så utrolig usannsynlig ut det du skriver......

Anonymkode: 51047...32e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen hjertelig takk for at du delte, dette var særdeles nyttig og interessant informasjon.

/s

Anonymkode: f1b63...1a9

Yes, det var da så lite og det skulle bare mangle😉

Anonymkode: 82547...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke er hageslangen du har på inni drakta di? Høres bare så utrolig usannsynlig ut det du skriver......

Anonymkode: 51047...32e

Nope, det var nok ikke det. Spruter bare ekstra hardt og hører det mot innsiden.

Anonymkode: 82547...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det normalt å få orgasme i skintight latexdrakt. Jeg gjør det og spruter på innsiden av drakten, ofte flere ganger før jeg utslitt vrenger drakten av meg.

Hender jeg sover i drakten om natten, skjedd at jeg har sovnet i drakten etter en kraftig orgasme.

Anonymkode: 82547...e71

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango_Papaya

Latex-fetisj? Hvordan er det plass til å sprute inni en slik når den sitter som støpt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Mango_Papaya skrev:

Latex-fetisj? Hvordan er det plass til å sprute inni en slik når den sitter som støpt? 

Ikke no problem det. Bare vibrasjon, gnikking og jukking mot pikken, helt til orgasmen kommer. Da spruter det ut i latexdrakten. Ja, den sitter som støpt, blir litt som å sprute i en kondom.

Anonymkode: 82547...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango_Papaya
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke no problem det. Bare vibrasjon, gnikking og jukking mot pikken, helt til orgasmen kommer. Da spruter det ut i latexdrakten. Ja, den sitter som støpt, blir litt som å sprute i en kondom.

Anonymkode: 82547...e71

Ok takk for info. Kanskje litt styr å vaske etterpå da. Men jif skurekrem gjør vel susen:Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke no problem det. Bare vibrasjon, gnikking og jukking mot pikken, helt til orgasmen kommer. Da spruter det ut i latexdrakten. Ja, den sitter som støpt, blir litt som å sprute i en kondom.

Anonymkode: 82547...e71

Den skurrer, like mye som hele greia du lirer ut av deg!

Anonymkode: 51047...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Mango_Papaya skrev:

Ok takk for info. Kanskje litt styr å vaske etterpå da. Men jif skurekrem gjør vel susen:Knegg:

Blir litt vask ja, men det går enkelt av med vann og helt mild såpe.😊

Anonymkode: 82547...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den skurrer, like mye som hele greia du lirer ut av deg!

Anonymkode: 51047...32e

Hva skurrer?

Anonymkode: 82547...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango_Papaya
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir litt vask ja, men det går enkelt av med vann og helt mild såpe.😊

Anonymkode: 82547...e71

Ok, good to know :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skurrer?

Anonymkode: 82547...e71

Alt!

Anonymkode: 51047...32e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...