Gå til innhold

Ville du datet meg? (menn)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville datet deg. Men for min del er det personligheten og kjemien mellom meg og en kvinne som er det viktigste - ikke bare utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dama stiller et spørsmål på et åpent forum. Tåler hun ikke ærlige tilbakemeldinger, er det kanskje ikke rette tingen å gjøre. 

Full forståelse for at andre kan tenne på henne, men jeg personlig, som jeg presiserte i starten av innlegget mitt, gjør ikke det. Og å date noen jeg ikke tenner på er bortkastet tid. Folk kan idealisere og moralisere så mye de vil - men sannheten er at fysisk tiltrekning faktisk er en stor del av ethvert fungerende forhold. 

 

Det handler da litt om sosiale antenner da! Hva får du tilbake om å si hva du mener om dette? Du trykker henne ned? Blir du glad av å gjøre dette, når du vet at mange menn faktisk kan elske en slik kvinne? Du må ikke si alt du mener hele tiden, jeg har en helt annen mening en deg, jeg ville ikke nølt med å date henne om hun passet sammen med meg, personlighet går foran det meste, selv om jeg mener at hun faktisk også fysisk er sexy selv med noen kilo ekstra, og spesielt når hun er opptatt av at helse er sunt og er villig til å gjøre noe med eventuelt noen kilo ekstra. Hun vet veldig godt at mange menn faktisk ikke vil date hun, men minst like mange menn faktisk vil gjøre det uten noe problem om hun passer sammen med de. Det fokuserer jeg på, for uansett vekt vil det være akkurat slik.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dama stiller et spørsmål på et åpent forum. Tåler hun ikke ærlige tilbakemeldinger, er det kanskje ikke rette tingen å gjøre. 

Full forståelse for at andre kan tenne på henne, men jeg personlig, som jeg presiserte i starten av innlegget mitt, gjør ikke det. Og å date noen jeg ikke tenner på er bortkastet tid. Folk kan idealisere og moralisere så mye de vil - men sannheten er at fysisk tiltrekning faktisk er en stor del av ethvert fungerende forhold. 

Anonymkode: d20a0...de0

Må man såre bare fordi man kan? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Arktis skrev:

Må man såre bare fordi man kan? 

Er jo sannheten.

Anonymkode: 1d332...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er attraktiv, så du har all grunn til å føle deg attraktiv.
Ved å legge ut et bilde her, så viser du at du ikke er så usikker som du kanskje føler selv. Hold hode opp å fortsett med samme driv framover. Du viser at du jobber aktivt mot målene du selv har satt deg. Dette blir lagt merke til og det er en veldig bra egenskap å ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo sannheten.

Anonymkode: 1d332...2dc

Går du rundt sånn i RL også?

Anonymkode: b020b...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo sannheten.

Anonymkode: 1d332...2dc

Med det argumentet hadde det holdt med første setningen i innlegget ditt... jævla idiot.

Anonymkode: 245d8...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 17.17, Vera skrev:

Jeg er ikke mann.

Men, jeg ville ha sagt no go til dating hvis jeg var din venninne pga usikkerheten din. Den kan gjøre at du tiltrekker deg helt feil menn, som ikke vil deg noe godt, og som utnytter usikkerheten din og tråkker deg ned. Du må øke selvverdien din og selvrespekten din, for bare på den måten får andre respekt for deg, og behandler deg med respekt.

 

Signerer den. Ikke spør om hva andre syntes om deg, vit selv at du er flott og tro det. Hvis noen ikke vil date deg, så la de gå. Det er mange som ville datet deg, men også noen som ikke vil, sånn er det for alle mennesker. Men ikke mål verdien din i om noen vik date deg eller ikke. DU er FLOTT, å det må du vite selv også. 

Anonymkode: 53050...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

Det er faktisk kvinner som gjør andre kvinner usikker. Man kan spørre seg selv; ser menn bare etter damer med modellkropp og "perfekt" utseende? Er ikke dette en ganske nedverdigende holdning overfor menn? Å tillegg dem slike holdninger mange faktisk ikke har. For de aller aller fleste menn er det kjemien som er viktigst, akkurat som for kvinner. Noen menn liker frodige kvinner med former, andre liker slanke, men fellesnevneren er jo at det er mye mer enn bare kropp som betyr noe.

Og det interessante er at det faktisk er kvinner som i stor grad skaper denne usikkerheten. Hvem er det som pøser ut "idealkroppen" i disse kvinnebladene? Hvem er det som gjør 15-åringene usikker gjennom sine blogger? Jo, det er kvinnene selv. Jeg blir så frustrert over å se dette. Kvinner som gjør andre kvinner usikre. Kvinner som skaper urealistiske idealer for unge jenter.

Tenk litt over det. Se deg rundt på gata. Er det slik at hver eneste par du ser består av en smellvakker kvinne i modellkropp? Faktisk er vel de fleste ganske så gjennomsnittlige.....

Så igjen, svaret mitt til deg er at JA, kroppen din ville ikke vært noe hinder for å date deg (om jeg var singel da :) ), men din usikkerhet kunne fort ha gjort at kjemien ikke hadde vært til stede. Du må jobbe med den. Lykke til.

Anonymkode: 33ba1...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

20180523_163410.jpg

Anonymkode: 71cde...c10

Er kvinne, men du ser flott ut! Er enig i det flere her har påpekt, du er ikke ekstremt overvektig.

Som en som har ganske store pupper selv så har jeg et tips til deg. Den skjorta gjør at puppene dine ser enda større ut enn de er. Med strekene over brystet og de spesielle ermene gjør at fokuset blir på overkroppen. Hadde du byttet ut skjorta med en som er litt mer nøytral og byttet ut skjørtet med noe med mer mønster og gjerne farger på ville du sett mer proporsjonal ut. :) Masse lykke til med datingen!

Anonymkode: 52812...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2018 at 4:47 PM, AnonymBruker said:

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

20180523_163410.jpg

Anonymkode: 71cde...c10

Hvis jeg bare hadde kjent deg gjennom utseendet ditt så nei...

Hadde du vært ei oppegående smart jente med mye potensiale og et driv for å komme seg videre opp og frem her i livet så definitivt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

JA!

Det er faktisk kvinner som gjør andre kvinner usikker. Man kan spørre seg selv; ser menn bare etter damer med modellkropp og "perfekt" utseende? Er ikke dette en ganske nedverdigende holdning overfor menn? Å tillegg dem slike holdninger mange faktisk ikke har. For de aller aller fleste menn er det kjemien som er viktigst, akkurat som for kvinner. Noen menn liker frodige kvinner med former, andre liker slanke, men fellesnevneren er jo at det er mye mer enn bare kropp som betyr noe.

Og det interessante er at det faktisk er kvinner som i stor grad skaper denne usikkerheten. Hvem er det som pøser ut "idealkroppen" i disse kvinnebladene? Hvem er det som gjør 15-åringene usikker gjennom sine blogger? Jo, det er kvinnene selv. Jeg blir så frustrert over å se dette. Kvinner som gjør andre kvinner usikre. Kvinner som skaper urealistiske idealer for unge jenter.

Tenk litt over det. Se deg rundt på gata. Er det slik at hver eneste par du ser består av en smellvakker kvinne i modellkropp? Faktisk er vel de fleste ganske så gjennomsnittlige.....

Så igjen, svaret mitt til deg er at JA, kroppen din ville ikke vært noe hinder for å date deg (om jeg var singel da :) ), men din usikkerhet kunne fort ha gjort at kjemien ikke hadde vært til stede. Du må jobbe med den. Lykke til.

Anonymkode: 33ba1...8e5

Du kan si masse som nok gir deg mange moral poeng ...og det der en sånn "run of the mile" argumentasjon som jeg og de fleste andre egentlig synes har utgått litt på dato. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Daniel123 said:

Jeg ville datet deg. Men for min del er det personligheten og kjemien mellom meg og en kvinne som er det viktigste - ikke bare utseende.

Skjønner ikke helt logikken din her ....? du ville datet henne uten at du har noen anelse om hvordan kjemien er mellom dere? da baserer du jo valget ditt på hennes utseendet, da det på dette tidspunktet er det eneste du har å gå på? 

Virker ikke som du tror helt på det selv Daniel123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2018 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Er jo sannheten.

Anonymkode: 1d332...2dc

Ikke mange kvinner som ønsker å date noen med slike antenner og holdninger i hvertfall...🙄🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 8b381...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.5.2018 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

20180523_163410.jpg

Anonymkode: 71cde...c10

Du ser jo,og høres veldig flott ut synes jeg ! Ville absolutt datet deg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2018 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Er jo sannheten.

Anonymkode: 1d332...2dc

Objektiv sannhet eller subjektiv mening og preferanse? Det er mange måter å gi svaret sitt på. Kanskje det er mulig å tenke litt på den som ønsker svar? At det sitter en mottaker på andre siden av skjermen som bryr seg veldig mye om de svarene h*n får? Man kan jo snu det hele å se for seg hvordan det er å være den mottakeren. Når svaret verken er positivt, oppbyggende eller fruktbart, er det i det hele tatt nødvendig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Modig av deg å legge ut bilde!  Du skriver ikke høyden din, men ut fra proporsjonene i bildet ser du relativt lav ut? Mange menn liker små, tykke damer.

Anonymkode: 28151...36d

Utrolig kommentar, får en si.

På 24.5.2018 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Det som er viktig når du skal date, er at du på datingprofilen din har bilde i helfigur, der man tydelig ser at du er litt overvektig. Sånn sett vet de som skal date deg at du har litt ekstra på kroppen, og mest sannsynlig liker de det. Da trenger du ikke tenke på om de synes du er tykk eller ikke.

 

Anonymkode: a3cfe...6bd

Jeg har aldri opplevd noe problemer med dette, og jeg er minst 30 kilo tyngre enn ts.

 

På 24.5.2018 den 21.46, FactsOverFeelings skrev:

Nope, du veier nesten 10kg mer enn meg, en mann i litt over snittet god form på 191cm.

Sikkert singel, også?

Anonymkode: 86bf9...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det kunne jeg godt😊

Men tror du hadde kledd et par trange bukser mer enn det skjørtet

Anonymkode: c01d7...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...