Gå til innhold

Ville du datet meg? (menn)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

20180523_163410.jpg

Anonymkode: 71cde...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg mann, men kvinne. Og du har en utrolig flott kropp! Ja, jeg ser at du ikke er slank men jeg synes fortsatt du har en fin kropp. Flotte kurver, misunner deg! Og de flotte bena da :O Jeg kan se den at puppene kan få deg til å se større ut, har du vurdert brystreduksjon? Hvis du har mye plager med at de er store, feks vond rygg, skulder, nakke osv kan du faktisk få dette dekket.

Og nei, du er ikke ekstremt overvektig faktisk. 

Endret av nirvania
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde få deg skikkelig bh til å holde alt oppe. Tenker på vond rygg bla. Gratulere med vektnedgang og lykke til med dating.

Bare vær obs på at det finnes endel useriøse menn som vil ta deg kun pga brystene. Snakker av egen vond erfaring.

Anonymkode: 656d3...84c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet er det eneste som virkelig betyr noe for meg når det gjelder utseende til jenter.
Oppfordrer for øvrig ikke til at du skal dele ansiktsbilde når jeg skriver dette.
Jeg hadde ikke hatt problemer med å date en jente med den kroppen.
Men det må følge med et hode med vakre øyne, og et pent smil om munnen.

Anonymkode: fc4e4...623

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ca samme vekt og fordeling som meg, jeg har ikke problemer i datinglivet. Selvsagt har jeg ikke sjangs på alt og alle, men mange Iiker også former.

men kjøp god BH, og bruk shapewear, fremhev bena!

Anonymkode: 6d028...b1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personligheten er det viktigste. Dvs om vi trivdes i hverandres selskap hadde jeg datet deg uten problem. 

Kjør på, lykke til.

 

Anonymkode: 2126a...3a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke mann.

Men, jeg ville ha sagt no go til dating hvis jeg var din venninne pga usikkerheten din. Den kan gjøre at du tiltrekker deg helt feil menn, som ikke vil deg noe godt, og som utnytter usikkerheten din og tråkker deg ned. Du må øke selvverdien din og selvrespekten din, for bare på den måten får andre respekt for deg, og behandler deg med respekt.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE ekstremt overvektig. Men jeg er 99% sikker på at hvis du fortsetter og gå ned, får du dekket brystreduksjon (hvis du vil ha det altså:) Jeg har selv tatt det, BMI må være under 25. Det er trolig det beste jeg noensinne har gjort. Når det skal sies, så ser jeg ingenting feil ved deg altså.

 

Endret av Butternut
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Butternut skrev:

Du er IKKE ekstremt overvektig. Men jeg er 99% sikker på at hvis du fortsetter og gå ned, får du dekket brystreduksjon (hvis du vil ha det altså:) Jeg har selv tatt det, BMI må være under 25. Det er trolig det beste jeg noensinne har gjort. Når det skal sies, så ser jeg ingenting feil ved deg altså.

 

28 nå! Mtp BMI og brysreduksjon

Anonymkode: 6d028...b1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få frem kurvene dine på en bedre måte med å kle deg riktig. Skjørtet er greit, men skjorten/blusen ser noe for stor ut. V-utringning med innsving i livet. Eks. Søk litt på hva som passer å kle din kropp. Det har nemlig mye å si!! 😀 Nå var det ikke motetips du ba om da. 😄 og jeg er ikke mann. Men du kan absolutt få deg en date. Det kan da alle, da vi alle er forskjellige, med forskjellig preferanser osv. 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE ekstremt overvektig. Du er lubben, mener nå jeg. Er helt sikker på at du kan få deg en bra date :) 

Anonymkode: c6fde...457

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og jeg kjenner menn. 

På vegne av den delen av befolkningen må jeg be om unnskyldning. 

Ved å poste et bilde av deg selv slik, vil du nok få veldig mange slibrige kommentarer. 

Ja, jeg ser du har store bryster, og mange menn vil få blodfall fra det øverste til det nederste hodet. Absolutt ikke alle, men endel. Og siden man kan være anonym her, så tror mange at man kan skrive hva som helst. 

Jeg tror det kanskje er best å ikke ha bildet på KG. 

Forøvrig ser du flott ut. Ingen kan si noe annet. 

Anonymkode: 870fa...fde

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fin kropp jeg!

Anonymkode: e07b5...d11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, og jeg kjenner menn. 

På vegne av den delen av befolkningen må jeg be om unnskyldning. 

Ved å poste et bilde av deg selv slik, vil du nok få veldig mange slibrige kommentarer. 

Ja, jeg ser du har store bryster, og mange menn vil få blodfall fra det øverste til det nederste hodet. Absolutt ikke alle, men endel. Og siden man kan være anonym her, så tror mange at man kan skrive hva som helst. 

Jeg tror det kanskje er best å ikke ha bildet på KG. 

Forøvrig ser du flott ut. Ingen kan si noe annet. 

Anonymkode: 870fa...fde

👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke ekstremt overvektig! flott kropp med flotte bryster!

Ville nok invistert i en skikkelig bra BH og kanskje prøvd å kle seg slik at formene kom frem på en bra måte! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett på bakgrunn av kun bildet så kunne jeg godt ha datet deg. Men du høres veldig usikker ut og det hadde blitt en bremsekloss for min del. 

Anonymkode: 65e00...e93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart du kan date. Ansiktet er viktigst synes jeg. Utstrålingen. Selv om jeg er dame og ikke lesbisk så synes jeg bryster er vakkert! Gå med hevet hodet og strutt du. Vær stolt av deg selv og lykke til :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min ville helt klart datet deg om han var singel. Du har flotte bryster og kvinnelige former. Du ser bra ut :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

20180523_163410.jpg

Anonymkode: 71cde...c10

For å svare enkelt på ditt spørsmål; jepp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...