Gå til innhold

Noen som har hatt sex med en kjendis her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har, med en ganske kjent musiker. Det var fra tiden jeg var ung og uerfaren, og skjedde på et kulturhus. Mot slutten av kvelden lå det i kortene at noe skulle skje, og vi strevde med å finne et sted. Tilslutt fant vi en sofa der han fikk meg til å skreve. Så var det for ham å presse seg inn og jukke på, mens jeg forsøkte å gjøre meg vant til det som skjedde. Siden han hadde drukket varte og varte det, og i mellomtiden var det folk som passerte forbi i rommet. Jeg var ganske skjermet, men han hadde bar rumpe. Han kom i meg to ganger, og etterpå slappet han av over meg og takket for å ha fått dyden min. Penisen gikk tilbake i buksa og glidlåsen ble trukket opp, og det var på en måte det. Jeg brukte to timer på å komme meg hjem den kvelden, og måtte tisse i buskene.

Noen andre som har hatt glamorøse eller mindre glamorøse opplevelser med noen som er kjent?

Anonymkode: 15689...0d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

David Tennant for over 20 år siden. Han har visst blitt mest kjent for å spille i den britiske Doctor Who nå i senere tid. Han var ikke noen kjendis da jeg kjente han, selv han stadig hadde enkeltroller og småroller i små TV-serier og noen filmer. Husker vi syntes det var voldsomt stas å være i hans gjeng. Savner de årene fryktelig mye faktisk. Tenk å få spole tilbake 20 år, og så er du  25 igjen....

 

Anonymkode: 35e09...be2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare i fantasiene mine.

Anonymkode: 63f92...599

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei på KG som har knullet Mark Wahlberg....

Anonymkode: 818db...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Hadde et seksuelt forhold til en norsk mannlig skuespiller. 18-19 år eldre enn meg :D 

Anonymkode: e4afc...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke folk skrive navn på de kjendisene de har hatt seg med da? Mer spennende :D

Anonymkode: 5da5e...cc9

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja😊 Han er vel mer c-kjendis nå. Tidligere programleder, men gjør noe annet nå. Han er ikke og var ikke singel på det tidspunktet det skjedde. For 1 år siden. 

Anonymkode: 8635b...c8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja😊 Han er vel mer c-kjendis nå. Tidligere programleder, men gjør noe annet nå. Han er ikke og var ikke singel på det tidspunktet det skjedde. For 1 år siden. 

Anonymkode: 8635b...c8e

Hi,hi tror jeg vet hvem.. 

Anonymkode: 451a1...df5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hi,hi tror jeg vet hvem.. 

Anonymkode: 451a1...df5

Jasså? Hva starter fornavnet på?😂

Anonymkode: 8635b...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander With (eneste hvite fyren jeg har ligget med, jeg går egentlig for de mørke..:fnise:)

Anonymkode: 1c40f...073

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må jeg ta som anonym for alle har vel ligget med MA så jeg får signere den klubben jeg og.... Det er 16-17 år siden da så han var fortsatt kjekk ;).

Ha hadde på det tidspunktet samboer og to barn på vei med to forskjellige damer samtidig....j<eg hadde ingen illusjoner, men man er ung og sjarmert over å bli valgt.....var bra sex da i motsetning til hva jeg har sett mange har skrevet om ham...

Anonymkode: 7439a...c3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvem regnes egentlig som "kjendiser" da? 

 Folk som har vært med på for eksempel "Kjendis-Farmen" eller Paradise Hotell, er ikke noen jeg regner som kjendis. 

Anonymkode: e28d5...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.5.2018 den 4.15, Duff skrev:

Nei men fetteren til en kjendis. 

Aleksandersen?

Anonymkode: a7395...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendiser knuller ikke tapere som henger på KG.

Anonymkode: 86660...d57

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt en del omgang med musikere fra inn- og utland, og med fare for å skryte har jeg hatt veldig mange tilbud. Jeg er i et langvarig forhold, så det har vært uaktuelt å benytte meg av dem 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. En av jentene fra bla Twin Peaks i New York for fem år siden når jeg spilte i band, og en programleder på tv 3.

Endret av Mr. Kilmister
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kylling said:

Har hatt en del omgang med musikere fra inn- og utland, og med fare for å skryte har jeg hatt veldig mange tilbud. Jeg er i et langvarig forhold, så det har vært uaktuelt å benytte meg av dem 😉

Gi oss noen eksempler på hvem du har fårt tilbud av da? :nori:

Anonymkode: 1c40f...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonardo DiCaprio for mange herrens år siden. Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste tidligere modell som bodde i LA på den tiden som IKKE har pult han, så det er ikke akkurat noen eksklusiv klubb foråsidetsånn.

Anonymkode: c8e27...0a1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...