Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som har lange kjønnslepper og er vid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det turn off? 

Anonymkode: 9e3aa...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, synes det er hot

Anonymkode: 445e9...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke turn off.

Kunne hatt knallgod sex og..

Anonymkode: 6ae56...5d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, FrodeF skrev:

Nei takk. 

Hadde du takket nei og gått? 

Anonymkode: 9e3aa...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk deg ei vid mus med lange kjønnslepper og en bitteliten penis😂😂😂 totalt mislykket samleie, garantert!!!

 

eller vent litt.... jeg trur ikke det hadde hatt så mye og si gitt. 

Folk må rett og slett bruke mindre energi på og tenke på vide fitter med lange lepper og små kuker, og heller nyte sex med det kjønnsorganet de har.

you can only piss with the cock you got!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Jeg lurer på om man tenkte så mye over slikt før...hvis man brydde seg så mye om det før ville nok mange ikke ha vært født. Hvorfor bryr man seg så mye om det nå lurer jeg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt!!
Typen min sier at sånn vaginaoperasjon er det verste som har skjedd menneskeheten. Han sier at en vagina hvor man ikke kan se kjønnsleppene er jo bare som en sprekk inn i kroppen. Han vil jo se en VAGINA!! Han synes også at store kjønnslepper kan være skikkelig turnon.

 

Vid?? Dette er jo bare tull. Husker jomfruturen min, og det var ikke en hurra-emeg opplevelse for fyren den gang, fordi jeg var trang. Tvertimot. Synes alle skal kjøpe GLEDEN MED SKJEDEN, og forstå litt mer om det kvinnelige kjønnsorganet. Kanskje lære litt om analsex også.

Den vaginaen din blir ikke som en dass, den er jo så og si bare muskler. Du kan trenes opp til spagaten, og den elasiteten kan forsvinne.

Anonymkode: aa38d...029

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg har kuk på 23 cm og 18 i omkrets. Enhver glufse blir trang da. 

Anonymkode: 356ea...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil jo se en VAGINA!!

I såfall må han skaffe seg et verktøy som gynekologen bruker.... Vagina er selve skjeden, ikke det som vises utenpå, enten det er store eller små kjønnslepper.

Anonymkode: 8a427...b9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Infinity skrev:

Hjelpes for en idiotisk diskusjon.  Er dere menn eller mus ?

Er en mann som ikke vet hva han skal gjøre i løpet av dagen😖🤪 Og tror han blir klokere av å stille slike spørsmål😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kunne jeg det. Har aldri trenkt over om partnerne har hatt lange kjønnslepper eller ei. Så det er ikke så vilKtig for meg. Har heller aldri opplevd at noen har vært så vid at det har påvirket samleie. Så er definitivt ikke noe turn off.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres kynisk ut å ikke kunne det dersom man likte dama og var komt så langt som til sex. 

Anonymkode: 9e3aa...83a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er de gutta som synes lange kjønnslepper er turn off egentlig? Jeg er ikke ute etter de, men ønsker å holde meg unna de. Jeg har lange kjønnslepper som henger litt ut, og jeg er redd for å bli avvist. Hodet mitt har skapt et ideal om at det er ingen som liker lange kjønnslepper.

Anonymkode: 0f5bd...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror virkelig at de fleste menn ikke bryr seg. 

Jeg hadde selv lange kjønnslepper og synes de var utrolig fæle. Hadde en FF og turte ikke ha sex med lyset på og han fikk aldri slikke meg, Eller se der nede. Jeg tok så operasjon, og er veldig fornøyd selv nå. Selvom jeg vet at det var nok bare i mitt eget hode alt sammen. Hadde sex med han igjen noen måneder etter operasjonen og han merket ingen forskjell på meg. Studerte ansiktsuttrykkene hans og det var ingenting som tilsa at han trodde noe var anderledes. Så han brydde seg hvertfall ikke om kjønnsleppene var lange eller korte. 

Anonymkode: 91370...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan menn like dama og så se underlivet å miste lysten? 

Anonymkode: 9e3aa...83a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...