Gå til innhold

Ser du eller tenker du på andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn/ damer når du er i forhold?,

Er det unormalt å ikke gjøre det?

Anonymkode: 63578...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er handlinger som gjelder, ikke tanker. Alle kan bli litt små forelska i noen, mens de er i et forhold, det er hva du gjør med det som gjelder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Morpheus skrev:

Selvfølgelig. Men ikke røre!

Jo, rør!

Anonymkode: 019d4...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Man slutter jo ikke å leve bare pga man er i et forhold. 

Anonymkode: 8755e...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan legge merke til at andre menn er kjekke, men det "gjør meg ingenting". Blir ikke "interessert" på noe som helst plan.

Men nå som forholdet mitt går dårlig, hender det at jeg kan titte litt ekstra. Tar meg selv i å lure på om jeg kunne fått det bra med noen andre. Tror kanskje det blir brudd snart, så da er saken en litt annen.

Anonymkode: be133...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innimellom, men da blir jeg bare enda mer glad av å tenke på han som venter på meg hjemme :) 

Anonymkode: 8df6c...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett, men det er jo helt ubevisst uansett. 
Aldri noe mer enn det, kunne ikke falt meg inn. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles etter 2,5 år er det ingen som får meg til å snu meg en ekstra gang:)

mannen min er den flotteste jeg ser😊

Anonymkode: 88094...e41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mye på andre selvsagt, mye fint der ute, men tenker ikke så mye på andre.

Mann

Anonymkode: b774a...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bikket 40, og nå minker det på attraktive menn å kikke på og fantasere om :) 

Det minner meg på at jeg allerede har en flott mann, og at jeg skal holde meg med han, for muligheten for oppgradering er nokså minimal.

Anonymkode: 51baa...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og at jeg skal holde meg med han, for muligheten for oppgradering er nokså minimal.

Om du skal holde deg til han fordi mulighetene for oppgradering er minimal, så er du en ond person. Du er ikke sammen med noen fordi du ikke får noe bedre, du er sammen med noen av riktige grunner.

Anonymkode: 2adb8...e72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se gjør jeg, fantasere kan jeg også gjøre, men det betyr ikke at jeg sammenligner eller tenker på å bytte ut.

Jeg tenker at man ikke kan gå med skylapper resten av livet selv om man er i et forhold. Og om jeg ser en mann og tenker at han er kjekk, så er han fort glemt etterpå. 

Fantasiene mine under private stunder, kan inneholde fremmede menn. De kan også inneholde fremmede kvinner sammen med min mann. Felles for disse fantasiene, er at de bare er fantasier. Ikke noe jeg vil gjennomføre i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ofte og fantaserer av og til. Drømmer om - kommer an på hva du mener. Hvis du mener om jeg ser for meg meg og han i et lykkelig forhold og sånn så gjør jeg ikke det. Det er mer uforpliktende og spennende seksuelle ting jeg fantaserer om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir ikke interessert i andre, og har ikke behov for å "kikke rundt". Legger knapt merke til menn på daglig basis, uansett om jeg er i et forhold eller ikke. Mulig jeg er "demiseksuell", eller hva det kalles. Jeg er i et forhold nå, og har lyst på ham hele tiden, men det er jo fordi jeg elsker ham. Har aldri hatt lyst på noen andre utenfor et forhold, eller funnet noen tilfeldige attraktive på den måten.

Anonymkode: 11581...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se et halvt sekund på en kjekk mann da han går forbi, men det er alt. Ingen interesse av andre menn enn han jeg har 😍

Anonymkode: 5c0c2...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du skal holde deg til han fordi mulighetene for oppgradering er minimal, så er du en ond person. Du er ikke sammen med noen fordi du ikke får noe bedre, du er sammen med noen av riktige grunner.

Anonymkode: 2adb8...e72

Spørsmålet var om jeg ser på andre når jeg er i et forhold, jeg prøvde å få frem at det har jeg liten interesse av, for jeg har allerede en flott mann, og trenger ingen andre.

I min aldersgruppe er det langt mellom attraktive menn, og da tenker jeg ikke bare på utseendet. Når jeg leser her inne om alle de rare problemstillingene folk har i forholdene sine, så får det meg til å jobbe for det forholdet jeg har. Andres problemer minner meg på at jeg har det bra der jeg er. Jeg er ikke med mannen min fordi jeg ikke finner noe bedre, men fordi jeg har det fint sammen med han, og har derfor ingen grunn til å lete etter noe annet.

Jeg er kanskje ond, men du er fordømmende, jeg tror ikke det ene er bedre enn det andre :) 

Anonymkode: 51baa...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om andre når jeg er i et forhold for da har jeg noen jeg liker å se på og være sammen med allerede. Veldig sjeldent (typ 1 gang iløpet av 3 år eller enda sjeldnere) så hender det at jeg gløtter et halvt øyelokk et millisekund hvis det virkelig er en som tiltaler meg. 

Anonymkode: 3a8a4...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Er ikke sikkert jeg har fanget største og beste fisken enda.

Anonymkode: 391e4...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forholdet var fint, pleide jeg ikke se på en mann i det hele tatt. Ja, man legger merke til vakre mennesker, uansett kjønn. Men sånn type "se og drømme seg bort" gjorde jeg aldri. Ikke i det hele tatt.
Så ble forholdet bedritent... Ingen sex. Ingen nærhet. Nå har det gått noen år og ja, nå ser og tenker jeg masse på andre menn. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...