Gå til innhold

Han vil at vi skal sove sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Isambard skrev:

Jeg blir usikker på hva du mener. I min verden er det stor forskjell på å ønske/hinte om sex og å ligge med noen som ikke vil.

Jeg siterer deg:

 

12 minutter siden, Isambard skrev:

Når han sier "bare sove" og "ikke noe grovt" så sier han at de ikke nødvendigvis skal ha sex.

Jeg vil tro han mener det, men det virker som om KG damene pleier å henge med slimåler som lyver for å få sex. 

 

7 minutter siden, Isambard skrev:

Hva så? Selvsagt er han kåt. Du kan vel ikke forvente at en 22-åring ikke skal være fristet? Det må han få lov til å formidle. 

Du motsier deg jo litt selv her. Daten til ts sier at han bare ønsker å sove sammen. Du sier deg enig i at han ønsker det. Men så skriver du det siste. Og da spør jeg deg igjen hva intensjonen til daten er? Å bare sove sammen betyr nettopp det. Da prøver man seg ikke på sex eller hinter til sex.

Anonymkode: e11a3...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har ikke møtt han før? det er unormalt å chatte over lengre tid. Iallfall bare på det bør være noen varsellamper som går. Fordi du trenger å oppleve hvem han er og være i hans nærhet for å kunne bedømme. Igjennom chat har du ikke noen sjanse til det. Men du kan trøste deg med at du er ikke den eneste som er på ville veier, kun 1 milliard menneser rundt omkring på jordkloden, som bruker en dings for å kommunisere og bruke sin tid helt feil for å få kontakt med et annet menneske. Når det chatter så er det akkurat nå kun begjær som teller..

Anonymkode: 1e536...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, padawan said:

Det går faktisk ann for noen å ønske samsoiving uten å ha noen andre tanker enn det men ser jo over hvordan det blir tolket.

:skratte:

Tror du på det selv? Da er du en veldig utypisk mann.

Hilsen kvinne.

Anonymkode: 4113f...ab2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

du har ikke møtt han før? det er unormalt å chatte over lengre tid. Iallfall bare på det bør være noen varsellamper som går. Fordi du trenger å oppleve hvem han er og være i hans nærhet for å kunne bedømme. Igjennom chat har du ikke noen sjanse til det. Men du kan trøste deg med at du er ikke den eneste som er på ville veier, kun 1 milliard menneser rundt omkring på jordkloden, som bruker en dings for å kommunisere og bruke sin tid helt feil for å få kontakt med et annet menneske. Når det chatter så er det akkurat nå kun begjær som teller..

Anonymkode: 1e536...6ed

Har møtt han flere ganger. Han er fellesvenn med min gode vennine og det var gjennom henne jeg ble kjent med han. Da vi alle sammen var sammen som i en gjeng så har vi egentlig bare vært ute og spist med. Har fått godt inntrykk av han, men kjenner han ikke så godt til at jeg hadde gått å sovet med han. Men etter et par møter så addet han meg på snapchat og vi har pratet siden da. 

Anonymkode: 753f6...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du på det selv? Da er du en veldig utypisk mann.

Jeg  tror ikke. Jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt han flere ganger. Han er fellesvenn med min gode vennine og det var gjennom henne jeg ble kjent med han. Da vi alle sammen var sammen som i en gjeng så har vi egentlig bare vært ute og spist med. Har fått godt inntrykk av han, men kjenner han ikke så godt til at jeg hadde gått å sovet med han. Men etter et par møter så addet han meg på snapchat og vi har pratet siden da. 

Anonymkode: 753f6...755

ok, da forstår jeg. Hva sier magefølelsen din? han har iallfall virkelig lyst på deg, kan ikke skjønne annet. 

Anonymkode: 1e536...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok, da forstår jeg. Hva sier magefølelsen din? han har iallfall virkelig lyst på deg, kan ikke skjønne annet. 

Anonymkode: 1e536...6ed

Jeg er så usikker, samtidig er jeg redd han skal bruke meg også forlate meg etter han har fått det han vil ha. Nemlig sex. 

Anonymkode: 753f6...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg siterer deg:

 

 

Du motsier deg jo litt selv her. Daten til ts sier at han bare ønsker å sove sammen. Du sier deg enig i at han ønsker det. Men så skriver du det siste. Og da spør jeg deg igjen hva intensjonen til daten er? Å bare sove sammen betyr nettopp det. Da prøver man seg ikke på sex eller hinter til sex.

Anonymkode: e11a3...d35

Hmmm....nei. kan ikke se at jeg motsier meg selv i det hele tatt.

Jeg ser at du skriver om meningene mine bittelitt for å få frem poenget ditt. Du putter inn ordet "ønsker". Verken jeg eller TS sier at han *ønsker* å bare sove sammen. Han *tilbyr* å bare sove sammen, sannsynligvis fordi han skjønner at hun ikke er klar for sex.

Jeg kan godt ønske meg bilen til naboen, men jeg har ikke intensjon om å stjele den. Er det klart nok nå?

Anyways... hvis TS ikke ønsker å ha noe seksuelt forhold til fyren er det best å si nei. Jeg synes bare folk var litt snare til å anta at fyren prøvde å lure henne.

Endret av Isambard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isambard skrev:

Når han sier "bare sove" og "ikke noe grovt" så sier han at de ikke nødvendigvis skal ha sex.

Jeg vil tro han mener det, men det virker som om KG damene pleier å henge med slimåler som lyver for å få sex. 

Ikke noe grovt kan også bety voldtekt i misjonærstillingen i hans hode. 

Anonymkode: 3a148...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så usikker, samtidig er jeg redd han skal bruke meg også forlate meg etter han har fått det han vil ha. Nemlig sex. 

Anonymkode: 753f6...755

Gå på dater og bli kjent.

Anonymkode: 3a148...a6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe grovt kan også bety voldtekt i misjonærstillingen i hans hode. 

Anonymkode: 3a148...a6a

Er deg en rimelig antagelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Isambard skrev:

Hmmm....nei. kan ikke se at jeg motsier meg selv i det hele tatt.

Jeg ser at du skriver om meningene mine bittelitt for å få frem poenget ditt. Du putter inn ordet "ønsker". Verken jeg eller TS sier at han *ønsker* å bare sove sammen. Han *tilbyr* å bare sove sammen, sannsynligvis fordi han skjønner at hun ikke er klar for sex.

Jeg kan godt ønske meg bilen til naboen, men jeg har ikke intensjon om å stjele den. Er det klart nok nå?

Anyways... hvis TS ikke ønsker å ha noe seksuelt forhold til fyren er det best å si nei. Jeg synes bare folk var litt snare til å anta at fyren prøvde å lure henne.

Jo, det synes jeg at du gjør. Han påstår at han bare ønsker at de skal sove sammen mens hans ord sier noe annet. Det er helt klart at han ikke ønsker å "bare sove" sammen. Han hadde garantert prøvd seg. Og i slutten sier du at hun bare skal si nei om hun ikke ønsker seksuelt forhold? Her innrømmer du jo at du tror at han er ute etter å ha sex med henne.

Anonymkode: e11a3...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det synes jeg at du gjør. Han påstår at han bare ønsker at de skal sove sammen mens hans ord sier noe annet. Det er helt klart at han ikke ønsker å "bare sove" sammen. Han hadde garantert prøvd seg. Og i slutten sier du at hun bare skal si nei om hun ikke ønsker seksuelt forhold? Her innrømmer du jo at du tror at han er ute etter å ha sex med henne.

Anonymkode: e11a3...d35

Vær så snill å lese innleggene mine før du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OPPDATERING:
Jeg var på date med han. 
Vi koste oss, og vi sjekket faktisk inn på et hotell.
Ble ikke noe drøye greier. Vi bare lo og koste oss UTEN SEX.
Også var det utrolig seint så vi la oss. Lå i samme seng, og bare koste på hverandre. Ikke noe mer.

Anonymkode: 753f6...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan vi vite at Ab...755 er trådstarter? 

Anonymkode: 0bc05...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/22/2018 at 9:12 PM, padawan said:

Det går faktisk ann for noen å ønske samsoiving uten å ha noen andre tanker enn det men ser jo over hvordan det blir tolket.

Du må da være minst dobbelt så gammel som denne gutten? Greit nok at du ønsker samsoving nå men ting var vel litt annerledes mens du var ung og viril?

Anonymkode: 860ef...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må da være minst dobbelt så gammel som denne gutten? Greit nok at du ønsker samsoving nå men ting var vel litt annerledes mens du var ung og viril?

Anonymkode: 860ef...4db

Joda, jeg er antageligvis eldre enn den fyren TS skriver om. Jeg er dog egentlig ikke så overrasket over at de fleste, om ikke alle,  kvinnene i denne tråden har seksualiserte tanker om det at to voksne personer sover i samme seng. Det er faktisk noen av oss som liker å ha noen å sove sammen med uten at det må være noe mer enn det.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, padawan said:

Joda, jeg er antageligvis eldre enn den fyren TS skriver om. Jeg er dog egentlig ikke så overrasket over at de fleste, om ikke alle,  kvinnene i denne tråden har seksualiserte tanker om det at to voksne personer sover i samme seng. Det er faktisk noen av oss som liker å ha noen å sove sammen med uten at det må være noe mer enn det.

Tror du det er mange som vil betale for ta inn på hotell bare så de kan høre noen snorke og fjerte ved siden av seg?

Anonymkode: 860ef...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...