Gå til innhold

Han vil at vi skal sove sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!
Det er en fyr jeg holder på med. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg er 19 og han 22.
Vi har drevet og chattet i mer enn 1 måned nå, og vi flørter en del.
Nå har han sagt at han vil at vi skal sjekke inn på et hotell, for en natt. Kun sove sammen, ikke noe ''grove'' greier. Dette er ordrett fra han. 
Er det bare jeg som synes det er litt rart og litt tidlig? Har aldri hatt kjæreste, og vet ikke hva som er normalt. 

I det siste så sier han veldig ofte: ikke frist meg a
Jeg føler jeg driver å snakker med en barnslig fyr. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til han. 

Anonymkode: 753f6...755

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der blir sex, så om du ikke er klar så takker du nei og sier det er for tidlig.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Holde deg unna hvis du ikke vil ha sex, ts.

Anonymkode: 0bc05...ce8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 22 år og enda en liten valp. Han er keen på deg og ønsker å ha sex med deg. Om du ikke føler deg komfortabel med å overnatte enda så gjør du ikke det. Dra heller på kino, cafe og middagsdater for å bli bedre kjent med han. Hvis du finner ut at han er for barnslig så dropper du han.

Anonymkode: e11a3...d35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei alle sammen!
Det er en fyr jeg holder på med. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg er 19 og han 22.
Vi har drevet og chattet i mer enn 1 måned nå, og vi flørter en del.
Nå har han sagt at han vil at vi skal sjekke inn på et hotell, for en natt. Kun sove sammen, ikke noe ''grove'' greier. Dette er ordrett fra han. 
Er det bare jeg som synes det er litt rart og litt tidlig? Har aldri hatt kjæreste, og vet ikke hva som er normalt. 

I det siste så sier han veldig ofte: ikke frist meg a
Jeg føler jeg driver å snakker med en barnslig fyr. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til han. 

Anonymkode: 753f6...755

"Famous last words." Han er kåt og han vil ha sex. Punktum.

Det er ikke rart at du vil vente, det er kjempeviktig at du gjør ting i det tempoet som føles bra for deg. Altfor mange gir etter for mas, og angrer etterpå.

hvis han ikke gidder å vente, så vet du at han ikke er så seriøst interessert i annet enn sex.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Det går faktisk ann for noen å ønske samsoiving uten å ha noen andre tanker enn det men ser jo over hvordan det blir tolket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, padawan skrev:

Det går faktisk ann for noen å ønske samsoiving uten å ha noen andre tanker enn det men ser jo over hvordan det blir tolket.

Men det er ikke daten til ts sin intensjon. Da hadde han ikke sagt "ikke noe grovt" eller ikke minst "ikke frist meg a".

Anonymkode: e11a3...d35

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke daten til ts sin intensjon. 

Anonymkode: e11a3...d35

Så fint du vet akkurat hva han daten vil... og dere klager over at vi har seksualisert tankegang.  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, padawan skrev:

Så fint du vet akkurat hva han daten vil... og dere klager over at vi har seksualisert tankegang.  :rolleyes:

Vi veit hva dere mener når dere sier «bare sove» «ikke nor grovt» og «ikke frist meg a». Dere tror dere lurer oss ved å skrive sånne ting, men fakta er at de færreste tror på det svadaet og det sier faktisk mye om mannfolkene.

Anonymkode: 7639f...4af

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, padawan skrev:

Så fint du vet akkurat hva han daten vil... og dere klager over at vi har seksualisert tankegang.  :rolleyes:

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi veit hva dere mener når dere sier «bare sove» «ikke nor grovt» og «ikke frist meg a». Dere tror dere lurer oss ved å skrive sånne ting, men fakta er at de færreste tror på det svadaet og det sier faktisk mye om mannfolkene.

Anonymkode: 7639f...4af

Nettopp :)

Anonymkode: e11a3...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi veit hva dere mener når dere sier «bare sove» «ikke nor grovt» og «ikke frist meg a». Dere tror dere lurer oss ved å skrive sånne ting, men fakta er at de færreste tror på det svadaet og det sier faktisk mye om mannfolkene.

Anonymkode: 7639f...4af

Når han sier "bare sove" og "ikke noe grovt" så sier han at de ikke nødvendigvis skal ha sex.

Jeg vil tro han mener det, men det virker som om KG damene pleier å henge med slimåler som lyver for å få sex. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Isambard skrev:

Når han sier "bare sove" og "ikke noe grovt" så sier han at de ikke nødvendigvis skal ha sex.

Jeg vil tro han mener det, men det virker som om KG damene pleier å henge med slimåler som lyver for å få sex. 

Fikk du ikke med deg at han allerede har skrevet "ikke frist meg a"? Legger man de tre setningene sammen vet man hva daten ønsker.

Anonymkode: e11a3...d35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Isambard skrev:

Når han sier "bare sove" og "ikke noe grovt" så sier han at de ikke nødvendigvis skal ha sex.

Jeg vil tro han mener det, men det virker som om KG damene pleier å henge med slimåler som lyver for å få sex. 

Ut ifra hi virker han kåt, å det å tro at han ikke ønsker eller prøver seg på sex om de skal sove sammen etter å ha skrivd sammen en hel mnd er naivt. 

Anonymkode: 7639f...4af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Isambard skrev:

Når han sier "bare sove" og "ikke noe grovt" så sier han at de ikke nødvendigvis skal ha sex.

Jeg vil tro han mener det, men det virker som om KG damene pleier å henge med slimåler som lyver for å få sex. 

De er litt unge og uerfarne, tenker jeg. Slimåler? Det kan godt hende man mener det før man plutselig ligger våken og kaster på seg. Har sagt sånn selv, men i en sånn setting blir man gjerne tent og da kastes hemningene over bord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke med deg at han allerede har skrevet "ikke frist meg a"? Legger man de tre setningene sammen vet man hva daten ønsker.

Anonymkode: e11a3...d35

Hva så? Selvsagt er han kåt. Du kan vel ikke forvente at en 22-åring ikke skal være fristet? Det må han få lov til å formidle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Isambard skrev:

Hva så? Selvsagt er han kåt. Du kan vel ikke forvente at en 22-åring ikke skal være fristet? Det må han få lov til å formidle. 

Og da tror du at daten oppriktig bare ønsker å sove sammen? Det blir ikke klåing fra hans sin side? Han kommer ikke til å prøve seg på sex eller hinte til sex?

Anonymkode: e11a3...d35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og da tror du at daten oppriktig bare ønsker å sove sammen? Det blir ikke klåing fra hans sin side? Han kommer ikke til å prøve seg på sex eller hinte til sex?

Anonymkode: e11a3...d35

Det kreves faktisk to for å ha sex men du er vel en sånn en som legger deg på rygg med en gang noen viser interesse.

Anonymkode: c10db...a34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kreves faktisk to for å ha sex men du er vel en sånn en som legger deg på rygg med en gang noen viser interesse.

Anonymkode: c10db...a34

For en tosk du er.

Anonymkode: e11a3...d35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og da tror du at daten oppriktig bare ønsker å sove sammen? Det blir ikke klåing fra hans sin side? Han kommer ikke til å prøve seg på sex eller hinte til sex?

Anonymkode: e11a3...d35

Jeg blir usikker på hva du mener. I min verden er det stor forskjell på å ønske/hinte om sex og å ligge med noen som ikke vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kreves faktisk to for å ha sex men du er vel en sånn en som legger deg på rygg med en gang noen viser interesse.

Anonymkode: c10db...a34

Oj så spydig da gitt!! 

Du er vel klar over at en usikker og ung jente kan la seg presse til ting hun egentlig ikke ønsker? Ja man har et ansvar for å si nei, men mange har vært i en situasjon hvor man føler at det ikke er så enkelt da man gjerne vil bli likt og ikke sett på som «prippen» som så mange har fått slengt etter seg. Men du er vel så kvalm i virkeligheten så jeg regner med at du er den som ikke ser sånt.

Anonymkode: 7639f...4af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...