Gå til innhold

Tarot 22.05.18 - En opplevelse fra din barndom


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hmm.. Her vises det til mye eksponering for voksne temaer - seksualitet og perversitet. Ønsker ikke å gå i detalj, men det virker til å ha foregått ting du ikke hadde lyst til. Tror kortene viser  at i dag er du en slags ambassadør for ofre. 

Det stemmer nok ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hilde. Drammen nærmeste by. 

Anonymkode: 6f676...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpåKonemateriale skrev:

Her er vi definitivt i nærheten av havet, nærmere bestemt en slags næringsvirksomhet nær havet. Her tar du en avgjørelse som du fremdeles angrer på i dag - en skyldfølelse som eter deg opp. Det er en jente som er et offer her - hun har blitt angrepet, muligens fysisk, men også verbalt. I dag forstår du din rolle i dette og det har gjort deg mottagelig for konstruktiv kritikk fordi du vet at du ikke er perfekt.

Siden dette ikke stemte med mine minner, kan du se mer på situasjonen rundt og når det var?

Veronika, Oslo

Anonymkode: c9e3d...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Jeg må dessverre løpe folkens! Skal spå de som er bak denne posten når jeg kommer hjem igjen, svarer ikke på de som kommer etter denne (med mindre det er oppfølgingsspørsmål fra de som allerede er spådd).

Du skulle holde på til 22 sa du. Den er nå 21.36. 

Anonymkode: 47c4f...7a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle holde på til 22 sa du. Den er nå 21.36. 

Anonymkode: 47c4f...7a2

Hun sa hun kommer tilbake.

Anonymkode: c9e3d...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Her er det et barn som sier "Jeg er mer glad i pappa enn i mamma". Det virker som mamma tok et dumt valg som hadde negativ påvirkning på familiens økonomi og velvære.

Her bommer du fullstendig. Jeg hatet begge mine foreldre like mye. Min mor tok aldri en økonomisk avgjørelse, det var pappa som hadde full kontroll over økonomien. Og det ble aldri tatt en dårlig avgjørelse.

Anonymkode: 68b98...ec5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synøve. Vokste ikke opp i en by, men nåværende nærmeste by er Jessheim. Da jeg vokste opp var det Oslo (bystatus har endret seg med årene). 

Anonymkode: bba3e...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Solveig Førde

Anonymkode: d6b7e...c41

Fornavnet er anonymt forresten, vet ikke om jeg må nevne det. Byen er ekte.

- Solveig

Anonymkode: d6b7e...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo skrevet at hun har gitt seg nå! spørsmålene som kom før den posten hvor hun skrev det vil hun svare på men alle andre, så lenge det ikke er oppfølgende ting, vil hun ikke svare på!:)

Anonymkode: fb95d...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo skrevet at hun har gitt seg nå! spørsmålene som kom før den posten hvor hun skrev det vil hun svare på men alle andre, så lenge det ikke er oppfølgende ting, vil hun ikke svare på!:)

Anonymkode: fb95d...5b7

De har sikkert ikke lest så langt før de svarer.

Anonymkode: 3e054...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei, kjære Hilde. Her vises et barn som blir mobbet, og en lærer/autoritet som ignorerer det. Barnet ser ut til å ha en fast vennegjeng som hun kan finne mer positivitet i.  Det vises en jevnaldrende/litt eldre mannlig figur som ofte kjempet kamper for barnet/snakket i mot på hennes vegne. Disse opplevelsene gjorde barnet til en voksen som ofte avviser potensielle vennskap i frykt for å bli avvist selv.

Jeg kjenner meg igjen bortsett fra det med mannsfigur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpåKonemateriale skrev:

Kortene sier ikke så mye i detaljer på deg dessverre. Bare "Bestefar er ikke snill" og en pen tenåringsjente.

Dette med «bestefar er ikke snill» stemmer hvertfall ikke. 

Anonymkode: 27104...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei ingenting av dette stemmer for jeg er jenta som ble mobbet gjennom hele barndommen.

Anonymkode: c9e3d...dd0

Det var dumt av meg å skrive "du" tar en viktig avgjørelse, for dette kan være en opplevelse du var vitne til, der noen andre var "du". Men hvis du ikke kjente igjen noen av detaljene rundt så er det nok bom denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her bommer du fullstendig. Jeg hatet begge mine foreldre like mye. Min mor tok aldri en økonomisk avgjørelse, det var pappa som hadde full kontroll over økonomien. Og det ble aldri tatt en dårlig avgjørelse.

Anonymkode: 68b98...ec5

Jeg så i kortene at det var noen kjipe omsorgspersoner. Beklager at jeg ikke kunne lese dem ordentlig. Håper du har det fint i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Karen - Molde

Anonymkode: 9fd7d...eb3

Det vises et barn som flytter til et nytt sted. Det er skummelt og forvirrende. Men alt gikk bra, fordi barnet fikk gode venner og opplevelser der. Det vises at barnet er oppvokst i gode kår - god økonomi. Dette nye stedet er i dag barnets hjemsted og trolig der det alltid kommer til å bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SpåKonemateriale said:

Var det på vei til/fra en tilstelning muligens? 

Nei, det var på vei til jobb

Anonymkode: 500ac...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...