Gå til innhold

Tarot 22.05.18 - En opplevelse fra din barndom


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, SpåKonemateriale skrev:

Barnet virker som å ha en anstrengende opplevelse med å få menstruasjon for første gang. Skjedde det samtidig som du var på en tilstelning i regi av skole og kirke?

Nei dette stemmer dessverre ikke. 

Anonymkode: b94df...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Monica Oslo.

Anonymkode: 68b98...ec5

Her er det et barn som sier "Jeg er mer glad i pappa enn i mamma". Det virker som mamma tok et dumt valg som hadde negativ påvirkning på familiens økonomi og velvære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wenche

Trondheim

Anonymkode: ab9ec...58a

Her vises det et barn som er veldig god i en hobby som det konkurreres i. Barnet er så god i det at det blir kjedelig og lite utfordrende. Barnet har avvist denne aktiviteten i voksen alder og vil ikke vite av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Line, Oslo 

Anonymkode: 23c40...5b1

Her vises et barn som må være den voksne. En av de voksne var utro. Barnet må trøste. Barnet tar for mye ansvar for andres velvære som voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Her kommer det en opplevelse der du er redd, men du er også sint samtidig, og er i slåssemodus. Miljøet er utenfor eller inni huset ditt, og det er familiemedlemmer hjemme, inne i huset hvor de ikke ser deg. Det virker som en eldre mannsfigur, mulig tenåringsgutt plager deg, han er i selskap med en gjevnaldrende dame/jente som ler, fordi hun forstår ikke at opplevelsen gjør deg redd og sint, så hun syns bare det er morsomt. Kortene forteller meg at opplevelser som dette påvirket deg og hvordan du vil være forelder. "Jeg skal aldri la noen få barna mine til å føle seg sånn". 

Hmmm... dette kan være mange ting. Det var sikkert mange sånne episoder opp igjennom. 

Har du en ca alder og noe mer spesifikt?

Fortsatt Wenche i Drammen :) 

Anonymkode: bc7ea...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Line Fredrikstad

Anonymkode: 94a37...0f5

Barnet er en del av en duo. "De andre er ikke så snille", sier det. Barnet må flytte, duoen blir splittet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SpåKonemateriale skrev:

Barnet er en del av en duo. "De andre er ikke så snille", sier det. Barnet må flytte, duoen blir splittet. 

Stemmer ikke desverre😊

Anonymkode: 94a37...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei, Linda. Her vises det et tap av en viktig person - ikke nødvendigvis død, men noen som forlot familien. Barnet er både trist og sint - og forvirret. "Hvorfor var ikke jeg/vi viktige nok" er et spørsmål som dukker opp. 

Dette tror jeg dessverre ikke stemmer.

Anonymkode: f80b7...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Her vises det et barn som er veldig god i en hobby som det konkurreres i. Barnet er så god i det at det blir kjedelig og lite utfordrende. Barnet har avvist denne aktiviteten i voksen alder og vil ikke vite av den.

Er det mulig at kortene viser et barn som sto/står mitt hjerte svært nær som barn? Dette var helbom på meg,men min lillebror på en prikk :)

Anonymkode: ab9ec...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristin , larvik

Anonymkode: 39d2b...c56

Barnet har ryggen til, og går sin egen vei. Godt trent av sin far som også går sin egen vei. Far har ikke øyekontakt. Barnet kjenner på tung depresjon i tidlig alder. Depresjonen er godt skjult av latter og falske smil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia, nærmeste by er Molde.

Anonymkode: 5591a...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cathrine. Nærmest Haugesund

Anonymkode: dcb1b...a56

Her er vi ganske langt tilbake i din barndom. Vi er på en eiendom med flere dyr. En herlig engel er tilstede. Det er veggplanter der (sånne som dekker en hel vegg). Det er mye lykke og kjærlighet her. Jeg tror kortene mine viser noen du savner veldig som ikke er her lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer med brann. Ikke tilstelning/sammenkomst, men far og jeg i bilen kjørte da det kom røyk utav panseret plutselig og ble til brann og vi måtte løpe fra bilen. Jeg var 4-6 år 

Anonymkode: 500ac...110

Var det på vei til/fra en tilstelning muligens? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tonje

stavanger

Anonymkode: 27104...41a

Kortene sier ikke så mye i detaljer på deg dessverre. Bare "Bestefar er ikke snill" og en pen tenåringsjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Christine Bergen

Anonymkode: a6983...04f

Hmm.. Her vises det til mye eksponering for voksne temaer - seksualitet og perversitet. Ønsker ikke å gå i detalj, men det virker til å ha foregått ting du ikke hadde lyst til. Tror kortene viser  at i dag er du en slags ambassadør for ofre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Her er vi ganske langt tilbake i din barndom. Vi er på en eiendom med flere dyr. En herlig engel er tilstede. Det er veggplanter der (sånne som dekker en hel vegg). Det er mye lykke og kjærlighet her. Jeg tror kortene mine viser noen du savner veldig som ikke er her lenger.

Dette stemmer ganske bra. Jeg prøvde å "tenke" på noe spesifikt, men tankene vandret hele tiden tilbake til barndoms sommer på oldemors gård, hvor vi alle hjalp til med slåtten. Engelen er nok oldemor, mens den jeg savner er nok bestefar (hennes sønn) som døde brått for få år siden. 

Veggplantene kjenner jeg ikke igjen, med mindre det kan tolkes som hesjer som høyet henges på for å tørke? Ellers dekkes muren til låvebroen med kaprifoler.

Anonymkode: dcb1b...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre løpe folkens! Skal spå de som er bak denne posten når jeg kommer hjem igjen, svarer ikke på de som kommer etter denne (med mindre det er oppfølgingsspørsmål fra de som allerede er spådd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig at kortene viser et barn som sto/står mitt hjerte svært nær som barn? Dette var helbom på meg,men min lillebror på en prikk :)

Anonymkode: ab9ec...58a

Det handler jo om dine opplevelser - og du har vært vitne til din brors utvikling så det er nok din bror da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...