Gå til innhold

Tarot 22.05.18 - En opplevelse fra din barndom


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Cavia skrev:

Hilde. Jeg vokste ikke opp i en by, men Ski er nermeste.

Hei, kjære Hilde. Her vises et barn som blir mobbet, og en lærer/autoritet som ignorerer det. Barnet ser ut til å ha en fast vennegjeng som hun kan finne mer positivitet i.  Det vises en jevnaldrende/litt eldre mannlig figur som ofte kjempet kamper for barnet/snakket i mot på hennes vegne. Disse opplevelsene gjorde barnet til en voksen som ofte avviser potensielle vennskap i frykt for å bli avvist selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cathrine. Nærmest Haugesund

Anonymkode: dcb1b...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine. Nærmest Haugesund

Anonymkode: dcb1b...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SpåKonemateriale said:

Kortene viser meg at du var tilstede på en tilstelning/sammenkomst hvor det var en ulykke. Muligens en brann. 

Det stemmer med brann. Ikke tilstelning/sammenkomst, men far og jeg i bilen kjørte da det kom røyk utav panseret plutselig og ble til brann og vi måtte løpe fra bilen. Jeg var 4-6 år 

Anonymkode: 500ac...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Linda. Vokste opp på et lite sted hvor nesten ingen heter det samme, så hvis det går er Trondheim nærmeste by.

Anonymkode: f80b7...b5a

Hei, Linda. Her vises det et tap av en viktig person - ikke nødvendigvis død, men noen som forlot familien. Barnet er både trist og sint - og forvirret. "Hvorfor var ikke jeg/vi viktige nok" er et spørsmål som dukker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Marie. Kristiansand

Anonymkode: dc0f5...59d

Her vises det en skolegård/barnehage. Barnet er veldig sjefete og slu. Skal alltid bestemme, og blir sint hvis den ikke får lede. Andre dominerende barn utfordrer barnet ofte, noe som gjør at barnet lærer mye om å la andre slippe til. Barnet er i dag inkluderende og tolerant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et litt spesielt navn, og er oppvokst på et så lite sted at folk lett vil kjenne meg igjen.

Jeg skriver forbokstaven i navnet mitt, og fylke. Håper det går greit.

R. fra Oppland. 

Anonymkode: 1c700...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SpåKonemateriale skrev:

Her vises det en skolegård/barnehage. Barnet er veldig sjefete og slu. Skal alltid bestemme, og blir sint hvis den ikke får lede. Andre dominerende barn utfordrer barnet ofte, noe som gjør at barnet lærer mye om å la andre slippe til. Barnet er i dag inkluderende og tolerant. 

Dette stemmer faktisk :) 

Anonymkode: dc0f5...59d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Christine, Stavanger

Anonymkode: cb8ea...9c8

Her er det en opplevelse hvor barnet, som fra før var frisinnet, leken og energisk, mister sin uskyld - en kvinnelig voksen figur forandres, og med det forandres barnets syn på omverdenen. Barnets behov blir ofte lagt til side for den forandrede kvinnens behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Her er vi definitivt i nærheten av havet, nærmere bestemt en slags næringsvirksomhet nær havet. Her tar du en avgjørelse som du fremdeles angrer på i dag - en skyldfølelse som eter deg opp. Det er en jente som er et offer her - hun har blitt angrepet, muligens fysisk, men også verbalt. I dag forstår du din rolle i dette og det har gjort deg mottagelig for konstruktiv kritikk fordi du vet at du ikke er perfekt.

Nei ingenting av dette stemmer for jeg er jenta som ble mobbet gjennom hele barndommen.

Anonymkode: c9e3d...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moelv

kamilla

Anonymkode: b94df...d26

Barnet virker som å ha en anstrengende opplevelse med å få menstruasjon for første gang. Skjedde det samtidig som du var på en tilstelning i regi av skole og kirke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torill 

Nærmeste by: Molde

Anonymkode: b5f03...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...