Gå til innhold

Han sier han ikke er klar, men oppfører seg ikke deretter


jente1995nm

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr i 3-4 mnd nå, Helt i starten fortalte han at han ikke var klar for noe forhold/binde seg pga situasjonen han befant seg i.
Etter hvert hang vi mer og mer, møtte hverandres venner, dro på småturer, og gjør alt annet enn netflix and chill og typiske ff gjør. Har snakket et par ganger om han er klar, noe han sier han ikke er. Vi er enige om ikke ligge med andre, men det er den eneste "avtalen" vi har.
Han tekster meg, ringer meg, spørr hvordan det går og viser stor interesse for mitt liv generelt.
Jeg lurer jo på hvorfor han oppfører seg som kjæresten min, når han ikke er klar? er det han som ikke tørr å være ærlig, eller gjør han dette fordi han bare synes det er kult å henge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAN VIL IKKE HA KJÆRESTE!

Du kaster bort tiden din.

Anonymkode: 002f5...2ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal høre på det han sier ikke analysere det han gjør! Noen menn vil ha i pose og sekk, forholdsprivilegier uten ansvaret og forpliktelsen med et forhold. Det er det han sier du skal stole på. Han vil ikke ha et forhold med deg ikke nå ikke senere så ja du kaster bort tia di

Anonymkode: 34721...344

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er homfil. Du er hans dekke. Har sett det flere ganger.

Eller så er han med i en sekt.

Endret av Mann3030
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det akkurat på samme måte. Datet en som i begynnelsen sa han ikke visste om han var ute etter et forhold

Han var helt fantastisk, omsorgsfull, kosete og vi hadde det utrolig gøy - og også god sex. Vi var sammen flere ganger i uken, alle visste om oss og han virket kjempeseriøs. Ringte eller tekstet hver dag, vi spurte hverandre om råd, stilte opp for hverandre en av oss var syke eller det var andre ting. Han sa også ganske tidlig at han ikke ville vi skulle være med/date andre. Når vi hadde småkrangler eller misforståelser så var han alltid veldig lydhør og gjorde virkelig en innsats for å ordne opp.

Vi traff vennene til hverandre og gjorde på masse utenom sex. Han ville alltid holde hender, holde rundt, kose og pjuske med meg. Vi sa vi var glad i hverandre og det var veldig «oss» hele tiden. 

Jeg var sikker på at vi var i et forhold, så sikker at det ikke var et tema en gang.

Sjokket ble derfor rimelig stort når jeg tok opp hvorfor vi ikke kalte oss kjærester og han etter åtte mnd sa han ikke var klar for noe forhold, det hadde han jo sagt fra om, og at han aldri hadde sett på det som et forholdt men at han var veldig glad i meg og ikke ville miste meg

Så - hvis han sier han ikke er klar - HØR på han. Jeg skulle gitt mye for å ha hørt etter når han sa det første gang i stedet for å tolke følelser fra handlinger. 

Anonymkode: 52e8d...9a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det akkurat på samme måte. Datet en som i begynnelsen sa han ikke visste om han var ute etter et forhold

Han var helt fantastisk, omsorgsfull, kosete og vi hadde det utrolig gøy - og også god sex. Vi var sammen flere ganger i uken, alle visste om oss og han virket kjempeseriøs. Ringte eller tekstet hver dag, vi spurte hverandre om råd, stilte opp for hverandre en av oss var syke eller det var andre ting. Han sa også ganske tidlig at han ikke ville vi skulle være med/date andre. Når vi hadde småkrangler eller misforståelser så var han alltid veldig lydhør og gjorde virkelig en innsats for å ordne opp.

Vi traff vennene til hverandre og gjorde på masse utenom sex. Han ville alltid holde hender, holde rundt, kose og pjuske med meg. Vi sa vi var glad i hverandre og det var veldig «oss» hele tiden. 

Jeg var sikker på at vi var i et forhold, så sikker at det ikke var et tema en gang.

Sjokket ble derfor rimelig stort når jeg tok opp hvorfor vi ikke kalte oss kjærester og han etter åtte mnd sa han ikke var klar for noe forhold, det hadde han jo sagt fra om, og at han aldri hadde sett på det som et forholdt men at han var veldig glad i meg og ikke ville miste meg

Så - hvis han sier han ikke er klar - HØR på han. Jeg skulle gitt mye for å ha hørt etter når han sa det første gang i stedet for å tolke følelser fra handlinger. 

Anonymkode: 52e8d...9a2

TS HER, hører akkuratt som oss. Vi oppfører oss som kjærester. Men takk for svar. Skal virkelig gå inn i tenkeboksen og vurdere å avslutte det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke være i forhold, men vil gjerne pule og dere skræver for dem??? Seriøst, begynn å respekter dere selv og  gi blanke i å gi slike menn muligheter til å få i både pose og sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ham bare rett ut hvorfor han ikke vil være kjæresten din når han virker som han er det? Da får du svaret. Og samme hva han svarer , hvis han babler om "ikke klar for forhold" så bare ler du og sier OK, da blir det aldri noe heller, så da avslutter vi her og nå.

Og ja, jeg lurer også veldig på hvorfor dere jenter forventer respekt fra partnere når dere åpenbart ikke respekterer dere selv.

Anonymkode: 07545...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden dere ikke er sammen, så er det jo ikke noe som tilsier at man ikke kan treffe andre menn også. Hvis det blir noe spørsmål om det så ha svaret klart: Du vil jo ikke være i et forhold, så jeg sjekker ut mine muligheter for noe mer seriøst. Fordi grunnen til at fyrene våger å holde på sånn er fordi de tror dere ikke har andre muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

41 minutter siden, O.G. skrev:

Vil ikke være i forhold, men vil gjerne pule og dere skræver for dem??? Seriøst, begynn å respekter dere selv og  gi blanke i å gi slike menn muligheter til å få i både pose og sekk.

 

6 minutter siden, O.G. skrev:

Men siden dere ikke er sammen, så er det jo ikke noe som tilsier at man ikke kan treffe andre menn også. Hvis det blir noe spørsmål om det så ha svaret klart: Du vil jo ikke være i et forhold, så jeg sjekker ut mine muligheter for noe mer seriøst. Fordi grunnen til at fyrene våger å holde på sånn er fordi de tror dere ikke har andre muligheter.

Så sint, så sint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignende situasjon her..hadde et håp i 8 mnd,gikk på en kjempesmell-sier ham at han ikke er klar-tro på han og avslutt om du ikke vil bli enda mer involvert og ende som meg!!Hvis han vil ha deg,da kommer han tilbake-bare sørg for at han mener det før du går på en gang til...Jeg skulle gjerne vært foruten for å si det sånn😏

Anonymkode: 49b3b...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, jente1995nm skrev:

....

Spør han rett ut hva han mener med "klar for noe forhold/binde seg", og hvordan han definerer et forhold/binne seg.

Om brukernavnet dit er relevant mtp. alder,  og "vennen" din er på ca. samme alder, så er det jo VELDIG normalt å ikke være klar for å starte å "leke hus" helt enda. Kan godt tenkes at dere  faktisk er på nett, uten at dere selv er klar over det :P

 

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...