Gå til innhold

Hvilken hunderase ville du ha hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har Border Collie nå, liker raser som krever mye av meg, neste hund vurderer jeg Dobermann. Blir forhåpentligvis veldig mange år til. 

Anonymkode: e2174...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dachshund. Vakreste hunden, best personlighet, ekstremt lojale, kosete. Hadde en da jeg var barn, husker den la seg oppå meg da jeg hvilte i stua, og når jeg våkna var den der ennå. Så slapp jeg en fis, og så gikk den vekk.

Men jeg får nok aldri livsstilen til å ha Dachs, p.g.a. den lange ryggen må de få være en del i fjell og mye mosjon.

Anonymkode: 6370e...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker: 

Australian shepherd

Shetland sheepdog

Kooiker

Border collie

Shiba inu

 

Jeg har en grå domino finsk lapphund, og det er min favoritt. 

Anonymkode: 40665...bc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er så mange fine hunderaser i alle størrelser, men av praktiske hensyn ville jeg valgt en ganske liten hund. Det måtte også vært en hund som ikke trengte veldig mye trim i det daglige, men samtidig ville trives på langtur i skog og mark. Cairn terrier, Fransk Bulldog eller Dvergschnauzer er kanskje det jeg ville landet på :) 

Anonymkode: a2b8b...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shetland sheepdog, berner sennen, finsk lappehund, bearded collie, newfoundlander og leonberger skulle helst hatt en av hver samtidig men mulig det blir litt mange:P:link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun basert på utseendet så ville jeg gjerne hatt en stor, bamsete samojed eller Newfoundland :ninuskapus: eller en vakker dalmatiner. Eller en hel liten flokk med mine favoritthunder, pudler! Men jeg kommer nok aldri til å velge noe annet enn puddel. De røyter ikke, lukter ikke, sikler ikke og er smarte som fy. Verdens beste rase, fine apekattene. ☺️

Anonymkode: 6bf4c...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid hatt lyst på chow chow. Ikke på grunn av egenskaper ved rasen eller noe sånt, men bare fordi de er så utrolig søte

Anonymkode: 1300a...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av retrievere så jeg ville hatt en labrador retriver eller en golden retriver 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corgi fordi de ser så morsomme utIMG_8287.JPG.a57730e1666ab18656f4b851599fc11c.JPG

Anonymkode: b27d2...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staffordshire bull terrier :) verdens beste rase.

Anonymkode: 73361...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...