Gå til innhold

hva gjør du med håret etter at du har vaska det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

bruker dere ingen produkter i etterpå?

bruker du kun leave-in balsam og ikke vanlig balsam da? (har aldri vært borti det før) hva er det godt for? :)

Anonymkode: b1fde...dfb

Nei, svært sjeldent jeg har noe i. Balsam bruker jeg i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar i varmebeskyttende lotion, litt volumspray i hårrøttene og føner det tørt. Etter det hender det seg jeg krøller over det med rettetang og sprayer godt med hårspray eller dropper å krølle det og bare spayer lett over med hårspray og fletter det løst før jeg legger meg. Da slipper jeg unna med å vaske håret kun hver 3. -4. dag og jeg behøver bare bruke litt tørrshampoo i bunnen de andre dagene. 

Anonymkode: a8bf8...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som oftest å la det tørke av seg selv. 

Anonymkode: fd220...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar på oljer/krem og setter det i en dott og lar det tørke slik. Hvis jeg lar det lufttørke når det er løst, blir det bare stort og tørt (jeg har tykt hår fra før). Grer aldri håret med mindre jeg skal rette det, for jeg har krøller og da blir håret stort. 

Anonymkode: 180a4...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker det nesten alltid om kvelden. Jeg klemmer ut vannet, tørker med håndkle, grer det og så tar jeg i olje☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grer det og har håndkle rundt noen timer. Har mye hår og krøller. 

Anonymkode: 17f1f...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klemmer ut vann med et håndkle og lar det lufttørke. Jeg har veldig tykt hår med fall og vasker det om morgenen fordi jeg ser ut som et troll etter å ha sovet med vått hår. Grer det aldri men det floker seg ikke og ligger perfekt så lenge jeg vasker det om morgenen og ikke om kvelden:)

Anonymkode: 5d89c...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grer det, tar i litt mousse for krøller. lar det lufttørke en stund, føner det deretter på middels varme, tar så i spray for mer krøller. Har tykt hår et stykke nedfor skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt: Vasker i all hovedsak på kvelden, legger meg med håndkletørt hår. Varmebeskytter og retter ut da jeg står opp.

 

ghd-gold-max.jpg

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surrer det inn i et håndkle i et kvarter, lar det så «lufte litt» i kanskje en halvtime, føer jeg føner det tørt med middels varm luft, og en flat børste. Det tar fort en halvtime det også, fordi håret er så langt og tykt. Kan ikke lufttørke det, fordi det «aldri» blir tørt. Kan heller ikke sove med vått hår, fordi det blir helt rart når jeg våkner (og det fortsatt er vått).

Bruker ingen produkter.

Anonymkode: de637...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sjampo og balsam i dusjen, tørker det fort med håndkle og surrer det opp i en turban mens jeg tørker resten av kroppen. Og så fjerner jeg turbanen og lar det lufttørke. Jeg har tjukt og langt hår, men det floker seg lite. Vasker det stort sett enten på kvelden eller rett før jeg skal ut døra på noe sosialt (i så fall tørker det i vinden ute) 

Anonymkode: 71d92...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lar du det bare være som det er? eller grer du det, føner det, retter det og bruker du noe produkter i det?

Anonymkode: b1fde...dfb

Jeg tørket det med et håndkle... det har jeg alltid gjort... Trenger ikke gre det. Blir max to cm langt før jeg barberer det av igjen. Ingen produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, moroklompen skrev:

Så heldige dere over her er! Jeg vasker på kvelden, tørker med håndkle og tar i leave-in balsam og olje og sover med det over natten før jeg retter det om morgenen. Jeg har mye og tjukt hår med fall i og ser ut som en hulder om jeg ikke gjør noe mer med håret enn å lufttørke det. 

Samme prosedyre her. Vasker alltid håret på kvelden. Håret mitt blir veldig stort og ekkelt om jeg føner det. Hr langt, tjukt hår ned til korsryggen, og det er en kombo av bølger, krøller og frizz. Ser ikke noe fint ut om jeg ikke retter det.

Tar i biosilk når håret er vått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kontorotta skrev:

Føner eier jeg ikke.

Grer gjennom håret etter at det er vasket. Tar i en krem for krøllene og lar det lufttørke. 

hvilken krem bruker du? :)

Anonymkode: b1fde...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tørker det med håndkle, grer det og lar det lufttørke. Hvis jeg dusjer sent på kvelden pleier jeg å føne det, ellers er det vått når jeg våkner neste morgen

Anonymkode: c02c5...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grer det og fletter det. Har fletten i til neste dag, da har jeg fine bølger i håret hele dagen.

Anonymkode: db4d3...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert en halvtime med det i håndkleturban, så baller jeg det opp i en bun på toppen av hodet med en hårstrikk. Børster det senere. Shampo og balsam når jeg dusjer. 

Anonymkode: cbc98...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...