Gå til innhold

hva gjør du med håret etter at du har vaska det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lar du det bare være som det er? eller grer du det, føner det, retter det og bruker du noe produkter i det?

Anonymkode: b1fde...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vasker det om kvelden, snurrer det opp i en hårdott uten strikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar det vanligvis bare lufttørke uten å gjøre noe mer. Skjer av og til at jeg føner det, men syns det blir finere av å tørke naturlig. 

Anonymkode: 4f062...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt hva jeg skal. Dersom jeg ønsker rett hår så føner jeg det med kald luft mens det fremdeles er tørt. 

Til vanlig får jeg ut vann av håret, tar arganolje i tuppene, setter det øverste laget med hår opp i en klype for volum, og lar det lufttørke til jeg får korketrekkerne mine 

Anonymkode: ff598...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føner det fordi jeg får hodepine av å lufttørke det :P

Bruker ingen produkter. En sjelden gang tar jeg i litt moroccanoil før føning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dusjer på kvelden, så jeg slenger et håndkle på puta (synes det er så ekkelt å våkne av at puta er våt), slenger hodet på puta og slenger så håret enten opp mot hodeenden, eller til en av sidene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayer leave-in balsam og surrer det inn i klype til det er halvveis tørt. Deretter føner jeg det med kaldluft. 

Anonymkode: 292ab...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føner det, eller tørker med håndduk. 
Av og til fletter jeg det opp til det er tørt, får finne bølger da. 
Børster det når håret er tørt, ellers kan håret skaddes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fletter det. Børster det hvis jeg skal få besøk. 

Anonymkode: ab570...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, dillyduzit skrev:

Vasker det om kvelden, snurrer det opp i en hårdott uten strikk. 

 

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Grer  det, og lar det lufttørke.

bruker dere ingen produkter i etterpå?

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sprayer leave-in balsam og surrer det inn i klype til det er halvveis tørt. Deretter føner jeg det med kaldluft. 

Anonymkode: 292ab...ca8

bruker du kun leave-in balsam og ikke vanlig balsam da? (har aldri vært borti det før) hva er det godt for? :)

Anonymkode: b1fde...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker med håndkle, grer det, tar i mousse-volum "spray" mens det er fuktig, føner det, tar i hårspray i en fin frisyre. Har hår til litt lenger enn skulderne. 

Anonymkode: ebc25...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker det, surrer det lett i håndkle i 5 min for å trekke ut alt vann. Børster gjennom og bruker deretter leave-in conditioner, olje og en dæsj leave-in mask, og lufttørker det. 

Når den er helt tørr, helst dagen etter og ikke samme dag, kan jeg rette ut/krølle dersom jeg skal noe. Hvis ikke, da er den bare lufttørket og naturlig fall. 

Anonymkode: bdc01...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føner eier jeg ikke.

Grer gjennom håret etter at det er vasket. Tar i en krem for krøllene og lar det lufttørke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Børster håret. Har langt hår som floker seg, så det må børstes morgen og kveld og etter dusjing. Når det er vått tørker det først litt i en håndduk før jeg børster. Lar det så lufttørke, for da blir det ikke slitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker det med håndkle, grer det og lar det lufttørke. Har såpass tynt hår at det tørker lynraskt, så føner eier jeg ikke. Får uansett så statistisk går av føner at jeg blir en fare for de jeg omgås med om jeg føner :-P

Anonymkode: 03795...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

bruker dere ingen produkter i etterpå?

bruker du kun leave-in balsam og ikke vanlig balsam da? (har aldri vært borti det før) hva er det godt for? :)

Anonymkode: b1fde...dfb

Bruker en hårolje innimellom, all soft fra redken, aragan (er det slik det staves) andre ganger. For det meste ingenting, bruker balsam i dusjen, kurer en gang i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

bruker dere ingen produkter i etterpå?

bruker du kun leave-in balsam og ikke vanlig balsam da? (har aldri vært borti det før) hva er det godt for? :)

Anonymkode: b1fde...dfb

Bruker balsam i dusjen også. Leave-in for ekstra pleie og beskyttelse (mot føner, vær og vind). Jeg er veldig nøye med håret mitt. Klipper tupper hver åttende uke og kurer også. 

Anonymkode: 292ab...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere over her er! Jeg vasker på kvelden, tørker med håndkle og tar i leave-in balsam og olje og sover med det over natten før jeg retter det om morgenen. Jeg har mye og tjukt hår med fall i og ser ut som en hulder om jeg ikke gjør noe mer med håret enn å lufttørke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lar du det bare være som det er? eller grer du det, føner det, retter det og bruker du noe produkter i det?

Anonymkode: b1fde...dfb

Setter det til tørk på parykkholderen til tørk og tar et skjerf på hodet. 

Anonymkode: 10b22...9e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...