Gå til innhold

Hvordan holder dere TOMS/ballerinasko freshe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker mine TOMS, men de stinker jo etter jeg har brukt de en dag da. Bruker også noen Marc Jacobs ballerinasko på jobb som er i skinn. Har investert i slike små deodorantballer eller hva det heter fra sportsbutikk som tar vekk en del av lukta. Men har dere noen andre tips til å holde skoene fine? Eller kaster dere de bare etter sommeren er over og kjøper nye hvert år? 

Anonymkode: 5e7b5...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker tynne strømper i, slike som er laget for den type sko og dermed ikke vises. :)

Anonymkode: 5303e...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mye barbent i toms,har ikke merket at de begynner å lukte, samme med converse de lukter ikke heller.

Joggeskoene mine stinke, spesielt et par hvite nike shox som jeg har, de lukter så stramt at hele rommet fylles av tåfis når jeg tar dem av meg.

Mine høye hæler har også en tendens til å lukte litt stramt, men jeg bryr meg ikke så mye om det.

Vasker føttene mine ofte så får skoene lukte det dem lukter.

 

 

Endret av barbent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnskoene vasker jeg med de billigste ansiktserviettene jeg finner (Coop Extra).

Det funker fett og ballerinaene mine lukter aldri tåfis ;) 

Anonymkode: 5a96b...e9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker mine TOMS, men de stinker jo etter jeg har brukt de en dag da. Bruker også noen Marc Jacobs ballerinasko på jobb som er i skinn. Har investert i slike små deodorantballer eller hva det heter fra sportsbutikk som tar vekk en del av lukta. Men har dere noen andre tips til å holde skoene fine? Eller kaster dere de bare etter sommeren er over og kjøper nye hvert år? 

Anonymkode: 5e7b5...660

Begynn å vaske beina, bruk fotdeodorant og bytt sko ofte. Løse tynne såler er enkle å bytte ut.

Anonymkode: c8bd9...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker rene sokker i skoene, vasker føttene ofte, passer på at skoene ikke blir stående fuktige og varierer hvilke sko jeg bruker. Dersom det skulle bli antydning til lukt tar jeg ut eventuelle løse såler og setter skoene i sola. Mine sko kastes kun fordi de blir utslitt.

Anonymkode: dcff9...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de over meg her med fothygiene, og..

Fant dette fra Instagram og er heeeelt enig;

Det er 6 par i hver pakke til kun 59 kr til både dame og herre :-)

13277684_523404811196544_339881390_n.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotdeo rett etter dusj. Så talkum på føttene. Jeg bruke stort sett også steps slik at hud ikke ligger mot skinn/stoff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/24/2018 at 10:25 AM, Wonders said:

Enig med de over meg her med fothygiene, og..

Fant dette fra Instagram og er heeeelt enig;

Det er 6 par i hver pakke til kun 59 kr til både dame og herre 🙂

13277684_523404811196544_339881390_n.jpg

Disse har jeg ekstremt god erfaring med. Ingen problem med dårlig lukt i noen av mine ballerinas. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...