Gå til innhold

Barnet mitt så pappaens kjønnsorgan.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo? Jeg ser stadig smågutter i damegarderoben, og var selv med pappa i herregarderoben i svømmehallen som liten. Det går helt fint.

Anonymkode: 1ee10...31b

Tja skal vel ikke gjøre det for lenge. Husker når jeg nettopp var kommet i puberteten og fikk den bendern i dusjen på tøyenbadet når en voksen mann hadde tatt med seg dattern som var bare litt yngre enn meg da i båsen ovenfor meg. Var ganske flaut for meg (er vel derfor jeg fortsatt husker situasjonen), men så ikke ut som at noen av dem reagerte. Så det trenger ikke å være pedoer det er snakk om, men kan bli kleine situasjoner med unge gutter fulle av hormoner i puberteten som naturlig nok "reagerer" på en naken jente i nesten samme alder som dem. Og husk at puberteten kommer gjerne allerede i 10 til 12 års alderen.

Anonymkode: ab26a...f5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier at en jente ikke har noe der å gjøre, så jeg regner med du tenker ditt om oss nå

Anonymkode: 609eb...e82

Jeg tenker faktisk ingenting. Synes derimot ikke det er den beste løsningen, men ser jo ikke med på dere av den grunn. Regner med du skjønner forskjellen. Selvom man gjør dumme ting som foreldre noen ganger, betyr ikke at man er dårlige foreldre. 

Anonymkode: b42a2...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja skal vel ikke gjøre det for lenge. Husker når jeg nettopp var kommet i puberteten og fikk den bendern i dusjen på tøyenbadet når en voksen mann hadde tatt med seg dattern som var bare litt yngre enn meg da i båsen ovenfor meg. Var ganske flaut for meg (er vel derfor jeg fortsatt husker situasjonen), men så ikke ut som at noen av dem reagerte. Så det trenger ikke å være pedoer det er snakk om, men kan bli kleine situasjoner med unge gutter fulle av hormoner i puberteten som naturlig nok "reagerer" på en naken jente i nesten samme alder som dem. Og husk at puberteten kommer gjerne allerede i 10 til 12 års alderen.

Anonymkode: ab26a...f5c

Tror nok ikke det er antallet hormoner som er problemet men om du hadde en forestilling på forhånd om at dette var en seksuell situasjon/at du var fokusert på det. Homofile gutter og naturister har ikke noe problem med det, trolig fordi de  har et avseksuelt forhold til det fra de er små. Siden ingen reagerte på bendern var den kanskje ikke så stor som du forestiller deg, alternativt snudde du deg vekk raskt nok slik at ingen oppdaget det.

Anonymkode: 9edf2...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bopera skrev:

Ok. Vel, takk for at du bekrefter at du nyter å trolle her inne. Pinsen er over.

 Hun mente neppe om ett år. Mulig hun ikke vet hvilken dag det er.. ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan svare. Trodde jeg hadde svart tydelig på enkelte spørsmål. 

Datteren min får ikke være med i herregarderoben fordi jeg ikke har tillit til fremmede menn. Jeg vet at det finnes pedofile som jeg ikke vil skal ha muligheten til å se datteren min. 

Jeg har dusjet med moren min i svømmehall. Og badet med pappa i Badekar da jeg var 4 år. Kan ikke huske å ha sett noe private deler. 

Det hadde ikke vært annerledes med en gutt. Hadde fint dusja med ham (sønnen min jo), men pappaen hadde tatt over dusjen fra to års alder. 

Ikke pga at man ikke skal se motsatte kjønns private deler, men fordi hva vi mener er normalt og ikke.. 

Anonymkode: b42a2...183

Men....om du hadde en sønn kunne du dusja med han frem til 2 års alder, men mannen din kan ikke det samme med dattera deres??? Hæ? 

Anonymkode: 12ee2...ca2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona og jeg har i det siste begynt å dekke oss til med hånkle etc. foran sønnen vår. Før spradet vi ut fra badet osv uten å bry oss om vi hadde klær på. Hun går fortsatt toppløs hvis det er naturlig.

Sønnen vår er 18 år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja skal vel ikke gjøre det for lenge. Husker når jeg nettopp var kommet i puberteten og fikk den bendern i dusjen på tøyenbadet når en voksen mann hadde tatt med seg dattern som var bare litt yngre enn meg da i båsen ovenfor meg. Var ganske flaut for meg (er vel derfor jeg fortsatt husker situasjonen), men så ikke ut som at noen av dem reagerte. Så det trenger ikke å være pedoer det er snakk om, men kan bli kleine situasjoner med unge gutter fulle av hormoner i puberteten som naturlig nok "reagerer" på en naken jente i nesten samme alder som dem. Og husk at puberteten kommer gjerne allerede i 10 til 12 års alderen.

Anonymkode: ab26a...f5c

Nja, min mann opplevde at en jevnaldret (han var vel rundt 20 den gangen) fikk boner i dusjen på et badeland - og der var det bare voksne menn tilstede. Så det kan vel skje uansett, spesielt med pubertale unggutter. Han fikk selv boner av en dame i 50-60 årene da han var 11-12 år og skammer seg enda :P 

For min del som hadde en alvorlig syk mor, så var jeg nødt til å gå med pappa i garderoben frem til en viss alder om jeg skulle bade (og de ville gjerne at jeg skulle kunne svømme fordi vi var mye i båt osv). Jeg var vel med han frem til jeg var 7-9 år kanskje, og etter det spurte han ofte damer i svømmehallen om de kunne se til at jeg klarte meg greit der inne/følge meg ut i hallen etter dusjing osv. Aldri vært noe problem det. En gang fikk en voksen mann boner i dusjen, jeg var vel kanskje 5-6 år, og da sa jeg "vet du ikke at det er stygt å peke!!!" og så løste det seg ved at han forsvant sprutrød avgårde. Jeg skjønner at pappa syns det var ekkelt, men jeg visste jo ikke hva det betydde på den tiden så jeg ser ikke det store problemet. Pappa ga beskjed i resepsjonen om mannen slik at de kunne gi beskjed til politiet/notere navnet hvis det skulle skje igjen, men alle kan vel ha uhell kanskje. Jeg vet ikke. Naboen vår jobbet i politiet og de sa iallefall at de ikke kjente til noen andre hendelser med han. 

Anonymkode: 5e57e...ccd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt trist så mange mener det er rart/unaturlig/ekkelt med nakne kropper i så naturlige settinger som på do og i svømmehallgarderoben.

TS: det gjør absolutt ingenting for psyken til ungen din at hun ser dere nakne. Så lenge ingen lager noe styr rundt det vil det være helt naturlig for henne. Og jeg må si jeg synes det er veldig spesielt å mene at jenter ikke kan være med pappa i garderoben når de er små, og at jenter ikke kan ha guttevenner etter en viss alder! Hvorfor ikke lurer jeg på da? Jeg har feks. alltid hatt flere guttevenner enn jentevenner. Det har aldri vært et problem i det hele tatt. Gutter kan være supre venner de!

Det er vi voksne som skaper skam rundt kropp. Ikke barna. Jeg mener ikke at dere trenger å sprade nakne rundt i huset, men at det bør være naturlig og normalt med nakne kropper på badet, i garderober og lignende. Når barnet er 3-4 kan man prate om intimgrenser, at kroppen er kun vår etc. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette er tull? 🙉 Det er ikke farlig med nakne kropper. 😅

Anonymkode: 34d01...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78

Og problemet er? Jeg badet/dusjet sammen med guttungen til han var 5. Og hadde ikke hatt noe problem om han dukket opp nå heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe seriøst? Hva med svømmehallen når hun er med pappaen da?både no og når hun er større?Det går helt fint. Hun er 15mnd..

Anonymkode: 56124...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være tull?! :sprettoy: Hun kommer neppe til å huske Dette, så slapp helt av. Helt normalt at barn ser foreldrenes kjønnsorgan. Ingen grunn til panikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint skal du se!

Her i huset ser alle hverandre nakne, vi låser ikke døra på badet når vi dusjer/går fra badet til soverommet etc., vi har 3 jenter på 8, 6 og 5 år. 

Anonymkode: 174fd...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare velge å tro at dette er tull, og noen som kjeder seg og derfor lager slike tråder. Hvis det virkelig finnes mennesker som er så hysterisk redde for kropp og overfører dette til ungene sine, er det jaggu ikke rart mange unger får et problematisk forhold til dette når de blir eldre. Det er helt normalt å ha med små barn i herre- eller damegarderobe uavhengig av kjønn. 

Normalt legger jeg meg ikke borti folks barneoppdragelse, men kjære ts - hvis dette ikke er tull - kanskje du burde gå litt i deg selv og tenke over hvorfor en naken kropp er skambelagt, og om dette kanskje er noe du bør jobbe med så du ikke overfører det til barna. Som sagt over her - det er ikke sunt, det er ikke normalt, og at du vokste opp i en familie som var hysterisk redd for nakenhet viser jo at du har fått det samme forstyrrede forholdet til dette som du nå viderefører til ditt barn. Det er en naken kropp - det naturligste i verden. Det er mye vi skal og bør skjerme barna for under oppveksten. Foreldrenes nakne kropper på badet bør aldri bli en av dem.

Anonymkode: 7b02e...d8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her nevner at trådstarter er hysterisk. Er det noen som kan definere ordet hysterisk, og hvordan hun opptrådte hysterisk foran datteren sin? Hvor sier hun at kroppen er skam? Hvor var foreldrene hennes var hysteriske, bare fordi de ikke viste seg nakne? Dere burde kanskje lese svarene hennes i det som har med spørsmålet å gjøre før dere sier at hun er hysterisk og har et feil forhold til kropp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva om han tar sin lille datter med i svømmehallen, på en alder av 15 mnd må hun naturlig nok gå med ham i herregarderoben, tror du hun vil få traumer av den grunn ? Tvilsomt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gladgutten79 skrev:

Hva om han tar sin lille datter med i svømmehallen, på en alder av 15 mnd må hun naturlig nok gå med ham i herregarderoben, tror du hun vil få traumer av den grunn ? Tvilsomt..

Han gjør ikke det..  

Anonymkode: b42a2...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gjør ikke det..  

Anonymkode: b42a2...183

For håper ting endrer seg for dere begge tanke messig, det at en baby/ liten gutt/jente er med sin mor/far der er den naturligste ting i verden, min datter på 7 år, kommer inn på badet om hun må på do om jeg eller hennes 2 og 5 år eldre brødre står i dusjen det bryr ikke henne, men tviler på om hun gjør det om 5 års tid, nakenhet i den alderen har ingenting med seksualitet å gjøre, jeg vil anta dette er deres første barn å dere vil beskytte henne mot ting dere mener ikke er bra for henne, vel og bra det, men jeg tror dere må løsne litt opp, å være overbeskyttende er ikke bra 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart må du gjøre slikt som er rett for dere. Men du? Det må være slitsomt å skulle styre sånn? Den som er tilgjengelig tar badingen uansett kjønn... samme gjelder på badeland.... var med min far i herregarderobe opp til 6 år... etter det ville jeg selv gå alene i damegarderobe... min mor likte ikke svømmehall og ble derfor ikke med... det å tenke at samtlige rundt er pedofile er ikke helt bra... håper du klarer slappe litt av framover :)

Anonymkode: e8d2f...339

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...