Gå til innhold

Barnet mitt så pappaens kjønnsorgan.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere kommer til å skakkjøre ungen.

Anonymkode: 63d1a...d58

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min på 6 år ser kjønnsorganene våres hver gang vi skifter eller går i dusjen når hun er i nærheten. 

Jeg mener at kropp og nakenhet er helt naturlig.. kropp er jo ikke noe farlig. Samtidig snakker vi jo om egne grenser og at tissen og rumpa er private områder osv osv.

Synes det høres mer merkelig ut å være så redd for nakenhet, enn noe annet jeg da..

Anonymkode: 30633...a69

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation

Hva har du tenkt å gjøre den dagen hun kommer hjem fra barnehagen og snakker om "mamma- og pappatiss". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan reflektere litt over det du selv skriver. Ok kompis? 

Anonymkode: b42a2...183

Hæ? Hva mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg freaket jo ikke ut. Vi så bare på hverandre og "oj der glemte du å dra på deg bokseren", og fikk oppmerksomheten til datteren min over på noe annet. Jeg fikk litt tanker etter det at det kanskje ikke er greit. Kan ikke huske å ha sett faren min sin penis heller. Hadde det skjedd har det sikkert vært en glipp. 

Vi har det ikke slik i huset at vi går rundt nakne. Datteren min har derimot sett meg naken ofte, jeg må jo få dusja.. (er hjemme med henne). Er bare dette med at vi har som vane med å dekke til enkelte områder, men klikker jo ikke om det skjer en glipp liksom.. 

 

Anonymkode: b42a2...183

Det er helt 100% normalt å se foreldrene sine nakne, og særlig når de er så små!

Sønnen min er 2,5år. Både jeg og pappaen dusjer nakne sammen med han. Jeg tar han også med meg i bassenget noen ganger. I garderoben der blir han eksponert for fullt av nakne jenter og damer i alle aldre. Vi mennesker er ikke født med klær på kroppen, og derfor er jeg også ganske sikker på at vi ikke får arr i sjelen av å se hverandre uten klærne. Jeg synes også det er bra at han ser hvordan "ekte" nakne kropper ser ut og alle former og fasonger vi kommer i :)

Selv husker jeg å ha sett både mamma og pappa naken. Har aldri vært noe jeg har tenkt negativt over.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du om meg da, som nøt et glass vin på terrassen mens pappaen badet (naken!) med datteren vår, flere ganger i uka, frem til hun var rundt 4-5 år? Jeg er vel DEN perverse barnemishandleren jeg da. 

Herregud, barn TÅLER fint og se nakne kropper. Det er voksne som forbinder kropp og underliv med skam og privatliv, IKKE barn. Jeg håper for all del ikke du overfører dette synet på kropp til barnet ditt. Barnet må lære at nakenhet er helt naturlig. 

Anonymkode: 02413...ed3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nuttery skrev:

Jeg pleide å bade naken med faren min i badekaret da jeg var liten, og selv til denne dag (hvor jeg er godt oppe i 20-åra) så er det ikke noe stress å se penisen til faren min hvis det skulle bli sånn.

Det er jo veldig spesielt, at du ikke tenker at det hadde vært rart nå. Jeg så også mine foreldre nakne som barn, men jeg har ikke sett dem nakne på mange år nå, det hadde føltes veldig merkelig og feil. Jeg er også i 20-årene. 

Anonymkode: 950f2...731

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at barn bader med foreldre når de er små. 
Opp til 4-5 års alderen. Så... skjønner ikke hvorfor du prøver å gjøre ungen redd for noe naturlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Vi var på badet sammen, mannen satt på do og jeg skifta på jenta vår (Ja vi var på badet alle sammen). Hun er 15 måneder. Mannen glemte seg da han var ferdig og reiste seg og datteren vår så dermed penisen hans. Vi så at hun så det. 

Det var et uhell, men vi føler begge at datteren vår ikke burde se slikt... 

Hva Er normale tanker i en slik situasjon?

Anonymkode: b42a2...183

Du kødder nå? Er vel ikke farlig... det hadde heller ikke vært unormalt om han og hun hadde badet i badekaret sammen. Han er jo pappan hennes. Hun er jo ikke 2 år engang. Slæpp åff...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan 17 åringen komme inn på badet om jeg er der. Aldri vært noe problem :)

Anonymkode: b6402...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer helt seriøst på hva slags erfaringer man selv må ha for å bli så livredd av at et barn på 15 måneder ser pappas nakne kropp. Jeg tror ikke trådstarter vil barnet noe annet enn godt, hun spør jo bare fordi hun bryr seg, men dette er så spinnvilt å bli opprørt over at jeg helt oppriktig (og kun velment) tenker på hva som eventuelt kan ligge bak av forkvaklet syn på kropp og nakenhet. Jeg har ingen barn ennå selv, og dette vet jeg jo selvfølgelig godt at er helt normalt. Man tar hensyn til det når barnet blir eldre dersom det opplever slikt som ubehagelig, men så små barn må da selvfølgelig kunne se mamma eller pappa naken uten at det gjør noe som helst.

Å gjøre dette til noe problematisk fordi hun så akkurat pappas penis i et sekund eller tre er å seksualisere situasjonen. Det var en krabat på 15 måneder som så pappa reise seg etter å ha gått på toalettet. Det er ikke noe å seksualisere.

Anonymkode: 65d29...53a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på høy tid at "admin&co" tar affære og får ut fingern, altså.... Det er jo snart ikke annet enn trolltråder igjen her på KG:bond:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Vi var på badet sammen, mannen satt på do og jeg skifta på jenta vår (Ja vi var på badet alle sammen). Hun er 15 måneder. Mannen glemte seg da han var ferdig og reiste seg og datteren vår så dermed penisen hans. Vi så at hun så det. 

Det var et uhell, men vi føler begge at datteren vår ikke burde se slikt... 

Hva Er normale tanker i en slik situasjon?

Anonymkode: b42a2...183

O'detForbudteOrdet tråder kan være morsomme de, men gjør det med litt stil og klasse er du snill. Dette er bare lavmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke troll. Jeg spør fordi jeg tydeligvis ikke har samme syn på kropp som mange andre? 

Anonymkode: b42a2...183

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men takk for svar dere som har giddet å svare seriøst. Eneste jeg bryr meg om er datteren min og eventuelle minner som blir stuck.. Vi ble heller ikke hysteriske, men lukket situasjonen ganske kjapt og snakket ikke noe mer om det. Hun så lite brydd ut for å si det sånn.. 

Anonymkode: b42a2...183

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men takk for svar dere som har giddet å svare seriøst. Eneste jeg bryr meg om er datteren min og eventuelle minner som blir stuck.. Vi ble heller ikke hysteriske, men lukket situasjonen ganske kjapt og snakket ikke noe mer om det. Hun så lite brydd ut for å si det sånn.. 

Anonymkode: b42a2...183

Hun blir ikke brydd før du demonstrerer mer at hun bør bli det. Forstår du virkelig ikke dette? Dere skaper et problem. Hun er født uten skam og bry og traume! 

Anonymkode: f348b...597

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett både mamma og pappas "kjønnsorganer" (jeg tenker mer at jeg har sett kroppen deres enn kjønnsorganet da) mange ganger... Det er vel helt vanlig?

Anonymkode: 5e57e...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun blir ikke brydd før du demonstrerer mer at hun bør bli det. Forstår du virkelig ikke dette? Dere skaper et problem. Hun er født uten skam og bry og traume! 

Anonymkode: f348b...597

Forstår du virkelig ikke dette? 

Kan du ikke være litt hyggeligere. Jeg spør faktisk fordi jeg ikke visste. Makan

Anonymkode: b42a2...183

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...