Gå til innhold

Barnet mitt så pappaens kjønnsorgan.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi var på badet sammen, mannen satt på do og jeg skifta på jenta vår (Ja vi var på badet alle sammen). Hun er 15 måneder. Mannen glemte seg da han var ferdig og reiste seg og datteren vår så dermed penisen hans. Vi så at hun så det. 

Det var et uhell, men vi føler begge at datteren vår ikke burde se slikt... 

Hva Er normale tanker i en slik situasjon?

Anonymkode: b42a2...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleide å bade naken med faren min i badekaret da jeg var liten, og selv til denne dag (hvor jeg er godt oppe i 20-åra) så er det ikke noe stress å se penisen til faren min hvis det skulle bli sånn.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Vi var på badet sammen, mannen satt på do og jeg skifta på jenta vår (Ja vi var på badet alle sammen). Hun er 15 måneder. Mannen glemte seg da han var ferdig og reiste seg og datteren vår så dermed penisen hans. Vi så at hun så det. 

Det var et uhell, men vi føler begge at datteren vår ikke burde se slikt... 

Hva Er normale tanker i en slik situasjon?

Anonymkode: b42a2...183

Hæ?

Er du seriøs nå?

Ungen vår ser begge oss nakne og han er 3 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 En tiss er en tiss og ingen barn blir traumatisert av det. Det er HELT naturlig å se slikt når man er små. 

Hun er 15 mnd. Tror du virkelig hun kommer til å huske dette?!?!?

Anonymkode: 482c4...d86

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet må absolutt få krisebehandling. Det vil sikkert også være nødvendig for hele familien å gå i terapi. Har dere flere barn? 

Anonymkode: e6bc4...cb7

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja dette er jo totalt krise. Skjønner godt at du er bekymret. Hun kommer nok ikke til å utvikle seg normalt etter dette. Ta kontakt med helsestasjonen i morgen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Hos oss var det helt naturlig og barna tilogmed dusjet med døren åpen til en viss alder rett før tenårene. De så meg naken, de så faren naken, de så hverandre nakne...ehmm ingen av oss reagerte engang. Det var helt naturlig. 15 mnd? Og så? 

Anonymkode: 497a8...6d9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at mange tror jeg kødder, men jeg har ikke hatt barn før, og veit virkelig ikke hva som er normalt. Har ikke akkurat inntrykk at det er normalt å se penisen til faren sin liksom.. 

Men da veit jeg det.. ikke vits å bli spydig.. 

Anonymkode: b42a2...183

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går nok helt fint. Eksen min dusjet sammen med datteren sin da hun var treårsalderen husker jeg. Helt udramatisk.

Anonymkode: 8d4d6...877

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner at mange tror jeg kødder, men jeg har ikke hatt barn før, og veit virkelig ikke hva som er normalt. Har ikke akkurat inntrykk at det er normalt å se penisen til faren sin liksom.. 

Men da veit jeg det.. ikke vits å bli spydig.. 

Anonymkode: b42a2...183

Det er sunt og bra at barn får et naturlig forhold til nakne mennesker. Mine barn var rundt 10 år da vi begynte å skjule oss pga de begynte å se på nakenhet som litt "flaut". Ellers kunne faren sprade fra badet til rommet sitt for å kle på seg. Eller barna gjorde det samme. Ingen tenkte over det. 

Anonymkode: 497a8...6d9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har barn på 3 og 8 år. De kan se oss nakne. Det er helt naturlig. 

Anonymkode: 07def...b70

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud! Hva slags forvridd syn har dere på kropp??! Det er da overhodet ikke farlig å se en naken kropp. Hva om hun som 3-åring ser tissen til nabogutten på 4? 

Jeg håper virkelig at dette er tull for det er en helt hysterisk reaksjon!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at mange tror jeg kødder, men jeg har ikke hatt barn før, og veit virkelig ikke hva som er normalt. Har ikke akkurat inntrykk at det er normalt å se penisen til faren sin liksom.. 

Men da veit jeg det.. ikke vits å bli spydig.. 

Anonymkode: b42a2...183

Da vet du nå i hvert fall at det er helt normalt med nakne kropper. Det er helt greit for barn å se de nakne kroppene til foreldrene sine.

Selv om du ikke har hatt barn før så har du vel vært barn. Har du tatt skade av å se nakne kropper? Eller har du ikke sett nakne kropper og trodde at det var normalt? 

Anonymkode: 99fd0...ee7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at mange tror jeg kødder, men jeg har ikke hatt barn før, og veit virkelig ikke hva som er normalt. Har ikke akkurat inntrykk at det er normalt å se penisen til faren sin liksom.. 

Men da veit jeg det.. ikke vits å bli spydig.. 

Anonymkode: b42a2...183

Det er mitt første også, men nakenhet er naturlig. Å fostre opp ungen din der kropp er noe skambelagt og noe man må skjule gjør at barnet ditt vil få et anstrengt forhold til kropp og nakenhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mann byttet på å bade eller dusje med barna. Har alltid vært naturlig med nakenhet i vårt hjem, helt til barna ble kanskje 10 år? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...