Gå til innhold

Tenner du på samme kjønn -prøv det ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man tenner på det, tenker jeg at det er umulig at man angrer seg.

Som mann har dette vært veldig vanskelig for meg. Skambelagt og svææært skjult biseksuell.

Jeg visste allerede som ungdom at jeg tente på begge kjønn. Jeg følte vel aldri at det var noe galt å ha tankene, men jeg følte å handle på det ikke var riktig. Det er jo mann/kvinne som er riktig. Ingen tvil om at jeg koste meg med fantasiene. Det var spennende i dusjen etter svømme- og gymtimene. Jeg skjulte det nok godt, og fikk heldigvis aldri ereksjon i slike sammenhenger.

Årene og ungdomstiden gikk uten at jeg prøvde noe ut. Jeg levde ut fantasiene gjennom å chatte med likesinnede; for meg ble det på en måte nok.

Det ble jente-sexpartnere og kjæreste etterhvert, uten at jeg sluttet å drømme om meg og en gutt til. Tanken ble bare mer og mer spennende. Etter å ha utforsket litt, "oppdaget" jeg gleden ved anal penetrering. Tanken på ha en penis inni meg gjorde meg vill!

Etterhvert skjønte jeg bare at dette kan jeg ikke unngå å prøve ut. Hvorfor si nei til noe som kan bli fantastisk, bare fordi "normen" er noe annet?

Jeg kom i kontakt med en fyr på nettet. Han var i samme situasjon som meg, og helt seriøs og var til å stole på. Vi holdt kontakten lenge, faktisk over et år før vi traff hverandre. Vi mente begge at hvis vil skulle prøve det ut, så skulle det være gjennomtenkt og med sikkerhet vite at det andre var frisk. Ingen risiko. Vi ville begge prøve ut alt uten å være redd for smitte.

Så i januar i år, ble det endelig til at vi møttes. Vi var fra litt forskjellige deler i landet, men det endte med at jeg reiste til han en helg.

Jeg ble pissnerøvs av hele greia, og var flere ganger nær ved å backe ut. Men et eller annet fikk meg til å gå videre. Møtet ble spennende, og vi var fryktelig nervøse begge to. Men etterhvert kom praten i gang, og ting ble mer naturlig. Vi visste jo fra før av at kjemien var bra etter å hatt kontakt i lang, lang tid.

Etterhvert førte det ene til det andre, og det ble en uforglemmelig helg. Jeg fikk prøvd alt jeg lystet og hadde drømt om så lenge. Jeg reiste derfra uten anger, og følte meg deilig nypult. Av en mann.

Man bør aldri la skammen avgjøre om man vil prøve noe eller ei. Tenner du på det, så prøv det ut så lenge det er gjensidig, så klart!

Anonymkode: 96a2d...727

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du hadde en fin opplevelse! :)

Anonymkode: dc0cc...035

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her, og er helt med deg ts. Jeg syns det er direkte vakkert:fnise: Er noe spesielt med første gangen man drar av boxeren til en fyr, og ser at en knallstiv stake spretter frem. Første berøringen på den med tunga.

For meg tok det lang tid før jeg turte analt, men med rett kar ble det en himmelsk opplevelse. Noe helt for seg selv.

Rart hvor pirrende det kan være med samme kjønn. Men vi er jo forskjellige.

Anonymkode: 09ae7...81e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det. Hadde sex med ei. Var morsomt og bare gøy å prøve. Var nesten mer med jenter før men hadde bare sex med ei og rotet med noen. Vet det er normalt å rote litt med jenter men de fleste stopper der. Jeg hadde lyst og begynte ta litt på henne og hun hadde lyst så hvorfor ikke. Men ingenting slår å ha sex med en mann. :P

Anonymkode: 8f1f3...251

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd det. Hadde sex med ei. Var morsomt og bare gøy å prøve. Var nesten mer med jenter før men hadde bare sex med ei og rotet med noen. Vet det er normalt å rote litt med jenter men de fleste stopper der. Jeg hadde lyst og begynte ta litt på henne og hun hadde lyst så hvorfor ikke. Men ingenting slår å ha sex med en mann. :P

Anonymkode: 8f1f3...251

Kanskje gorilla er enda bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gent82 skrev:

Kanskje gorilla er enda bedre?

Er du ikke mann nok selv til å ta ei jente så gorillaen måtte opp? Du er rar :laugh:

jeg digger rar men hvor hentet du det der fra....

Anonymkode: 8f1f3...251

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du ikke mann nok selv til å ta ei jente så gorillaen måtte opp? Du er rar :laugh:

jeg digger rar men hvor hentet du det der fra....

Anonymkode: 8f1f3...251

Får av og til noen 'funny-text-visions' som jeg er nødt til å poste. Jeg synes det er så morsomt, så må prøve meg med komi-materialet noen ganger, la det stå til og se hvilken reaksjon det får ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gent82 skrev:

Får av og til noen 'funny-text-visions' som jeg er nødt til å poste. Jeg synes det er så morsomt, så må prøve meg med komi-materialet noen ganger, la det stå til og se hvilken reaksjon det får ;) 

Fortsett med det :danse: 

hehe..gorilla.....

Anonymkode: 8f1f3...251

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke menn ha sex med menn så blir det kanskje mindre sexpress på kvinner...?  Tror det er vanlig i midtøsten hvor damer ikke kan ha sex.

Anonymkode: 755b7...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke menn ha sex med menn så blir det kanskje mindre sexpress på kvinner...?  Tror det er vanlig i midtøsten hvor damer ikke kan ha sex.

Anonymkode: 755b7...f89

Jeg og bestekameraten min er begge 19 og vi puler som kaniner. Vi gjør det hver dag og noen ganger hele natten. Da kommer jeg om og om igjen å det går så deilig for meg med han inni meg😊😊😁

Anonymkode: c7f0a...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang en gutt vekket min intersse var da bestekompisen min fikk skikkelig ståpikk i en grå joggebukse. Vi lå og så på film og jeg så over ham for å se skjermen. Husker jeg rett smårunket han også, men det skjedde ikke noe mellom oss. Men jeg ble skikkelig kåt av synet.

Første gang jeg ble sugd av en gutt var i femtenårsalderen. En kompis av en kompis av meg begynte å klå meg på låret stadig vekk mens vi spillte kort. Så måtte kompisen min som vi var oss hjelpe klippe plenen og plutselig var vi alene i rommet. Han så på meg mens han førte hånden nærmere og nærmere skrittet mitt over buksa og plutselig runket han meg gjennom den. Var merkelig pirrende men jeg husket hvor kåt jeg hadde blitt av å se en annen kompis sin ståpikk så jeg lot han bare fortsette. Han gliste når han skjønte at det ikke ble noen motstand. Plutselig nappet han penisen ut av joggedressen min og sugde i vei. Det var en ubeskrivelig følelse. Jeg kom omtrent med en gang og han svelget villig. Han gav seg ikke og jeg kom tre ganger i munnen hans før gressklippingen var over. Og vi latet som vi hadde spilt kort hele tiden. 

Men det gikk mange år før jeg turte å suge en mann tilbake. 

Anonymkode: f761d...b08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gang en gutt vekket min intersse var da bestekompisen min fikk skikkelig ståpikk i en grå joggebukse. Vi lå og så på film og jeg så over ham for å se skjermen. Husker jeg rett smårunket han også, men det skjedde ikke noe mellom oss. Men jeg ble skikkelig kåt av synet.

Første gang jeg ble sugd av en gutt var i femtenårsalderen. En kompis av en kompis av meg begynte å klå meg på låret stadig vekk mens vi spillte kort. Så måtte kompisen min som vi var oss hjelpe klippe plenen og plutselig var vi alene i rommet. Han så på meg mens han førte hånden nærmere og nærmere skrittet mitt over buksa og plutselig runket han meg gjennom den. Var merkelig pirrende men jeg husket hvor kåt jeg hadde blitt av å se en annen kompis sin ståpikk så jeg lot han bare fortsette. Han gliste når han skjønte at det ikke ble noen motstand. Plutselig nappet han penisen ut av joggedressen min og sugde i vei. Det var en ubeskrivelig følelse. Jeg kom omtrent med en gang og han svelget villig. Han gav seg ikke og jeg kom tre ganger i munnen hans før gressklippingen var over. Og vi latet som vi hadde spilt kort hele tiden. 

Men det gikk mange år før jeg turte å suge en mann tilbake. 

Anonymkode: f761d...b08

Herlig deilig opplevelse. Regner med det var din beste orgasme ever😊

Anonymkode: c7f0a...efc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og bestekameraten min er begge 19 og vi puler som kaniner. Vi gjør det hver dag og noen ganger hele natten. Da kommer jeg om og om igjen å det går så deilig for meg med han inni meg😊😊😁

Anonymkode: c7f0a...efc

Problemet med dere bifile er at dere klarer ikke å holde dere til bare gutter/menn. Før eller siden så vil dere ha jenter også...

Anonymkode: 755b7...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med dere bifile er at dere klarer ikke å holde dere til bare gutter/menn. Før eller siden så vil dere ha jenter også...

Anonymkode: 755b7...f89

Jeg er gutt da, men det skjønte du kanskje?

Anonymkode: c7f0a...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne tråden. :popcorn: 

Anonymkode: dc0cc...035

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gutt da, men det skjønte du kanskje?

Anonymkode: c7f0a...efc

Jada. Kos deg du. Men vær ærlig og ikke lyv om din biseksualitet om du treffer jenter du liker av redsel for å bli avvist. Uærlighet er det verste som finnes. Og ødelegger følelser når sannheten kommer for en dag.  Det gjelder selvfølgelig også for kvinner som skjuler sin legning og sin fortid.

Anonymkode: 755b7...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med dere bifile er at dere klarer ikke å holde dere til bare gutter/menn. Før eller siden så vil dere ha jenter også...

Anonymkode: 755b7...f89

Merkelig, kjenner mange bifile som er i lange (også livslange) forhold med ett kjønn, uten å være utro, og uten å savne å være med det andre kjønnet. Siden de er monogame, og har funnet sin ene person å dele livet sitt med :) 

Selv er jeg panfil, og har heldigvis funnet poly, så jeg trenger ikke holde meg til bare ett kjønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada. Kos deg du. Men vær ærlig og ikke lyv om din biseksualitet om du treffer jenter du liker av redsel for å bli avvist. Uærlighet er det verste som finnes. Og ødelegger følelser når sannheten kommer for en dag.  Det gjelder selvfølgelig også for kvinner som skjuler sin legning og sin fortid.

Anonymkode: 755b7...f89

Ja, jeg vet. Er så ung at vi ikke enda har hatt seriøse forhold til damer. Vi har kun sex med hverandre å koser oss masse. Ante ikke at orgasme var så digg som med han.

Vet, må være ærlige ja😊

Anonymkode: c7f0a...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte tråden, høres mye spennende ut å være homofil enn lesbisk. Eller mann idet heletatt. Har hatt noe roting med damer, er kvinne selv. Men må dessverre si at ingenting slår den ekte varen hos mannfolk, som kan gi meg vaginalorgasmer. 

Anonymkode: 518ee...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...