Gå til innhold

20 år - sex med 10 stykker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er mange. Jeg er snart 50. Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke var oppriktig glad i. Har hatt sex med 8 menn.

Anonymkode: 03be2...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde menn bare vist mer respekt for kvinner hadde hverken overgrep, eller victimblaming og det å legge skam og skyld på offeret vært noe problem. Men siden en vanlig holdning fra menn er "Hæh? Men du flørta jo med han/ble jo med på nach, så du ville jo ha sex!", "Hva hadde du på deg da? Kanskje til en annen gang kle deg litt annerledes" og "Du skulle ikke tatt i mot drikke fra han, det er din egen feil at du drakk noe han dopa deg ned med, så dette her klager du bare på for å spille offer og få oppmerksomhet" så er det vanskelig for mange å gå de rundene med seg selv å ta steget å gå på legevakta og få enda fler fremmede til å fikle med underlivet ditt. Etter et traume er det naturlig å fortrenge det å forholde seg til det når traumet er ferskt.  Se f eks også bare på Metoo kampanjen så mange menn som sa at kvinner overdrev og at menn var menn og de ikke skulle ta alt så seriøst og at de bare var løgnere på jakt etter oppmerksomhet. Du, igjen legger skyld på kvinnene. Det er heller sånn at om menn hadde respektert kvinner mer hadde det vært enklere for kvinner å anmelde med en gang, eller enda bedre at det ikke var grunn til det fordi menn sluttet å voldta. Det burde ikke være så jævlig vanskelig det heller egentlig! 

Anonymkode: 6f216...7d4

Man må være to for å danse tango. 

Anonymkode: 03be2...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må være to for å danse tango. 

Anonymkode: 03be2...500

Aww så tøff da, victimblamer og kommer med et latterlig sleivspark bare for å provosere. Huff du må ha fått lite oppmerksomhet i barndommen din stakkar :sarkasme:

Anonymkode: 6f216...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om DU syns det er mange, er det mange. Om DU ikke syns det er mange, er det ikke mange.
Kun Du kan bestemme hva som er mange eller ikke, for deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mange, og du kommer sikkert til å møte menn som synes det er for mange også, men disse mennene passer jo ikke sammen med deg. Du vil jo ha en mann som har like verdier som deg, ikke en mann som har like verdier som meg, og jeg sier ikke at det ene er noe mer riktig enn det andre.

Jeg er forøvrig 25 år og har hatt sex med 3 stk, synes egentlig det er alt for mange, men alle har vært med menn jeg har vært oppriktig glad i og ønsket å dele livet med, men så får man det jo ikke alltid som man vil etc.

Anonymkode: 586e2...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er mange. Er 22 år og har hatt 0 sexpartnere.

Anonymkode: 26aad...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor puler du rundt så mye er vel heller spørsmålet. 

Anonymkode: 3cfaf...95a

Hvorfor er det spørsmålet? Er vel ingen andre som har noe med hvor mange noen har hatt sex med?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si det er et for stort antall sexpartnere, men om du selv synes det så bør du ta litt selvransakelse og finne ut hvorfor du mener det er et høyt antall.
Det er ingen som har noe med hvor mange du har hatt sex med. Jeg kommer aldri til å fortelle hvor mange jeg har hatt sex med til ny partner, det er bare min business. 
 

Anonymkode: 7e050...7a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes også det er mange. Er 22 år og har hatt 0 sexpartnere.

Anonymkode: 26aad...d2d

Jeg syns 0 er alt for få ;)   Du får ikke renter for å "spare"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som er trygge på seg selv dømmer ikke andre menneskers seksualliv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde menn bare vist mer respekt for kvinner hadde hverken overgrep, eller victimblaming og det å legge skam og skyld på offeret vært noe problem. Men siden en vanlig holdning fra menn er "Hæh? Men du flørta jo med han/ble jo med på nach, så du ville jo ha sex!", "Hva hadde du på deg da? Kanskje til en annen gang kle deg litt annerledes" og "Du skulle ikke tatt i mot drikke fra han, det er din egen feil at du drakk noe han dopa deg ned med, så dette her klager du bare på for å spille offer og få oppmerksomhet" så er det vanskelig for mange å gå de rundene med seg selv å ta steget å gå på legevakta og få enda fler fremmede til å fikle med underlivet ditt. Etter et traume er det naturlig å fortrenge det å forholde seg til det når traumet er ferskt.  Se f eks også bare på Metoo kampanjen så mange menn som sa at kvinner overdrev og at menn var menn og de ikke skulle ta alt så seriøst og at de bare var løgnere på jakt etter oppmerksomhet. Du, igjen legger skyld på kvinnene. Det er heller sånn at om menn hadde respektert kvinner mer hadde det vært enklere for kvinner å anmelde med en gang, eller enda bedre at det ikke var grunn til det fordi menn sluttet å voldta. Det burde ikke være så jævlig vanskelig det heller egentlig! 

Anonymkode: 6f216...7d4

Overgrep vil alltid eksistere så lenge det finnes mennesker. Mot begge kjønn. Mangel på respekt også og verre blir det. Dagens barn får jo ikke akkurat så mye oppdragelse. Så ja hadde folk vist mer respekt, men der blir det jo bare verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov til å leve litt :nordvesta:

Anonymkode: b4f02...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2018 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Eh vet ikke helt hva du prøver på her men tipper at du er gutt som prøver å shame jenter som har sex. Ikke ett sted fremkommer det at noen av disse liggene ikke har vært frivillig, og nei de færreste som har blitt voldtatt får erstatning. Det er bare sprøyt du kommer med og et typisk argument kvinneundertrykkende menn bruker for å bagatellisere voldtekt og mener at mange voldtektsanmeldelser er falske fordi kvinnen bare vil ha penger. 

1 av 3 kvinner opplever overgrep så om enda alle overgripere faktisk hadde blitt straffet og sakene ikke henlagt til mannens favør og overgriperne faktisk måtte betale erstatning så hadde problemet kanskje minsket betraktelig men sånn er det dessverre ikke, ved siden av småtyveri er voldtektssaker de som blir mest henlagt. Det betyr allikevel ikke at om ts hadde opplevd voldtekt ikke burde anmelde, for det skal man av prinsipp for å vise omfanget til politiet så de prioriterer slike saker mer og for å registrere på personen at han er sånn tilfelle han gjør det igjen med en annen. Men at en jente har hatt sex med ti personer indikerer på ingen måte at overgrep har skjedd og hun hadde nok lagd en annen tråd om det var tilfellet. Kommentaren din er et patetisk forsøk på slutshaming. 

Anonymkode: 6f216...7d4

Hæ????

Anonymkode: 6e8fb...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.5.2018 den 15.48, AnonymBruker skrev:

Ja, vil jeg si. Ikke kjekt å bli omtalt som madrass 

Anonymkode: 198d1...8eb

Nei det er ikke kjekt, derfor er det ikke kjekt med mennesker som snakker om andre på den måten. Det er de som er problemet. 

Anonymkode: 00a0e...332

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt for mange, samme om det er gutt eller jente. Dømmer ikke, er bare mitt syn på saken =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2018 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Hvorfor puler du rundt så mye er vel heller spørsmålet. 

Anonymkode: 3cfaf...95a

På vegne av den det gjelder, med utgangspunkt i egne synspunkter, er svaret todelt:

1. Fordi jeg kan.

2. Fordi det er digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...