Gå til innhold

20 år - sex med 10 stykker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overskriften snakker for seg selv. Er dette i overkant mange når man akkurat har blitt 20?

Anonymkode: 5c715...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vil jeg si. Ikke kjekt å bli omtalt som madrass 

Anonymkode: 198d1...8eb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Jeg kjenner mange som har hatt sex med langt over dette. Er 24 år nå da, men har jo naturligvis venner på 20, og enda flere som har vært det for ikke lenge siden. Kulturen har endret seg litt da, så er nok mange over 40, eller veldig religiøse, som mener det er for mange. 

Anonymkode: 9bbb6...c51

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg er 23 og hun har ett antall på nesten 60 forskjellige. Så 10 er en bagatell og helt vanlig

Anonymkode: 8bdf3...5eb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor puler du rundt så mye er vel heller spørsmålet. 

Anonymkode: 3cfaf...95a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle likt å vite aldersgjennomsnittet på de som mener at man blir omtalt som madrass om man har hatt sex med 10 stykker i en alder av 20. Hørtes helt ærlig ut som Jo på 50.

Anonymkode: 5c715...ac9

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere tester dere etter hver person for alt av grufs. Samtidig greit å huske på at jo flere sexpartnere tidlig, jo høyere sjanse for livmorhalskreft senere i livet. Er det virkelig verdt det liksom? 

Anonymkode: 1ecbd...ed5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så fordømmende og kjipe dere er. Hvem bryr seg? Så lenge hun har hatt gode erfaringer er burde det vel være greit.

Anonymkode: 4c73f...842

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften snakker for seg selv. Er dette i overkant mange når man akkurat har blitt 20?

Anonymkode: 5c715...ac9

For noen er det mye, for andre ikke. Spiller det noen rolle, så lenge du har hatt deg frivillig med liv og lyst - og beskyttelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor andre skal mene noe om det er meg uforståelig. 

Anonymkode: 85401...739

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 sexpartnere i snitt pr år er ikke spesielt mye, uansett alder. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vil jeg si. Ikke kjekt å bli omtalt som madrass 

Anonymkode: 198d1...8eb

Ikke kjekt å være den som lirer fra seg noe slikt heller. 

Anonymkode: 85401...739

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor andre skal mene noe om det er meg uforståelig. 

Anonymkode: 85401...739

Mange unge bruker jo nettsider som denne fordi de trenger svar på områder de er usikre rundt. På meg virker det som at vedkommende som startet denne tråden muligens føler at han/hun har hatt sex med for mange. Det hjelper ikke å snakke nedsettende, irettesette og dømmende til ungdommer som bare er ute etter råd og tanker fra eldre mennesker. Selvsagt skal man ikke bry seg om hva andre tenker og mener, men noen ønsker bare rett og slett å dele ting for å få en respons - som eventuelt kan gi dem en liten wakeup-call. 

Anonymkode: 5c715...ac9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Note to self» er i hvert fall å ikke si til noen hvor mange man har hatt, (selv om man kanskje må gjøre dette om man går til gynekolog og lignende) fordi det er svært mange dessverre, også i dag, som synes det er altfor mange sexpartnere når man er såpass ung. Noen menn vil kanskje også tenke at når man har hatt så mange som ung så er en bare en i rekken, og at man aldri vil «slå seg til ro».

(Jeg selv har fått spørsmål tidligere om hvor mange jeg har hatt, og merkverdig nok var det svært positivt at jeg ikke har hatt så mange (6 stk (forhold) over en periode på 19 år). Da var jeg liksom en «ordentlig dame».)

Anonymkode: 1ecbd...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. 2-3 sexpartnere i året går da helt fint. Jeg ser ikke problemet. 

Anonymkode: 9db4d...50e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper dere tester dere etter hver person for alt av grufs. Samtidig greit å huske på at jo flere sexpartnere tidlig, jo høyere sjanse for livmorhalskreft senere i livet. Er det virkelig verdt det liksom? 

Anonymkode: 1ecbd...ed5

Kanskje kondom har blitt brukt alle gangene?

Anonymkode: 53fff...54d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper dere tester dere etter hver person for alt av grufs. Samtidig greit å huske på at jo flere sexpartnere tidlig, jo høyere sjanse for livmorhalskreft senere i livet. Er det virkelig verdt det liksom? 

Anonymkode: 1ecbd...ed5

Jeg er snart førti, og har hatt sex med kanskje hundre personer. Bruker alltid kondom utenfor faste forhold og tester meg regelmessig. Har aldri pådratt meg et eneste grums. 

Anonymkode: d3ee7...af6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...