Gå til innhold

ALT FOR MYR FRI DAGER I NORGE


panda01

Anbefalte innlegg

Helt tydelig at det var for mange dager uten skolegang med dine særskrivibgsfeil, ja. Og det er vel helligdager du egentlig ikke liker? Skal vedde på du er gla' i å ha fri selv. 

Anonymkode: d02d4...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra
33 minutter siden, panda01 skrev:

Jeg synes det er alt for mye fri dager i Norge, butikken som er nærmest av os er stengt nesten en uke, barna har ikke gått barnhage siden 17 may this is too much 

Men i morgen starter hverdagen, og var helt til jul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, panda01 skrev:

E har fast jobb lol

Fra gudbrandsdalen?

Anonymkode: 7e3bb...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, panda01 skrev:

Jeg synes det er alt for mye fri dager i Norge, butikken som er nærmest av os er stengt nesten en uke, barna har ikke gått barnhage siden 17 may this is too much 

Hvis du har en jobb, er det  hverken IT eller  noe annet som har med skriving  gjøre, håper jeg da Hvis det er for travelt for deg å ha barna hjemme, kanskje en støttekontakt er noe for deg? Tipper de fleste i full jobb, inkl meg, synes det er fantastisk med noen ekstra fridager.

Anonymkode: 57d9c...04e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er for få fridager jeg. Om man har en uviktig chill jobb (f.eks IT da, i min mening), og er singel/ikke mye familie man prioriterer - så kan jeg jo skjønne at å jobbe er "livet". Men for folk med faktiske jobber som ikke alltid har fri på rød-dager (fordi de er for viktige), og for de som har en lykkelig familie - så er såklart fri det man "lever" for. Man jobber for å ha penger og tid til det som faktisk er det som teller = familietid og kjærlighet. 

Anonymkode: 49fc2...bbb

Ja, da har du nok ikke jobbet i en viktig IT bedrift eller hatt en viktig IT funksjon i en annen bedrift. Du har overhodet ikke begrep om hva du snakker om, de fleste jeg kjenner som jobber med IT har knapt nok fri i det hele tatt i løpet av året. Det er jobb i både helger og helligdager, da mange går lange vakter. 

Anonymkode: 51d87...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Norge burde kvitte seg med alt som finnes av religiøse helligdager, uansett hva slags religion de tilhører. Dersom noen ønsker å feire sine religiøse helligdager, så får de heller ta seg en fridag på de dagene man ønsker å feire... 

Anonymkode: da9d1...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...