Gå til innhold

Vaske klær med ødelagt deksel?


Lilia

Anbefalte innlegg

Hei, kan jeg vaske klær med ødelagt deksel eller vil vann renne ut? Det er ikke beholderen/kamrene til vaskepulver og skyllemiddel som er ødelagt, men det ytre dekselet som man drar ut og inn når man skal fylle oppi pulver. Bring fyren knuste taggene på dekselet da han skulle ta med seg den gamle tørketrommelen min for å sette på plass den nye. Han var uforsiktig og skikkelig ufordragelig og begynte med å skulle lime sammen taggene og oppførte seg som om det ikke var så farlig. Fikk ikke et unnskyld en gang. Jeg er ingen rasist, men denne ene av de to utlendingene skulle aldri ha jobbet i Bring. De lot vann fra dekselet renne ned på badegulvet og han som knuste av taggene ble sur og aggressive da jeg ville kontakte elkjøp/bring for erstatning. Hjertet mitt hamret så skjelven jeg var. Håper aldri jeg opplever noe slikt igjen fra Bring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Falt hele dekselet av? Er det åpent inn til såpe- og skyllemiddelskuffen, vil det jo da dampe såpevann ut i rommet, og mulig renne vann utover også.

Anonymkode: dd9dc...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han knuste taggene som sitter på dekselet slik at det ikke er mulig å sette på dekselet igjen. Så det er åpent  inn til såpe og skyllemiddelskuffen som du sier. Jeg satte dekselet på og tapet det grundig fast med flere runder med tape så det dekker alle sprekker ( 3 mm ca åpent ) det evnt kommer vann ut av. Håper jeg ikke har gjort noe altfor dumt slik at når maskina tar såpa og skyllemiddelet vil det stoppe vannet. Jeg får stoppe maskinen hvis vann renner ut og nedover. Jeg måtte vaske klær. 

Endret av Lilia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lilia skrev:

Ja han knuste taggene som sitter på dekselet slik at det ikke er mulig å sette på dekselet igjen. Så det er åpent  inn til såpe og skyllemiddel som du sier. Jeg satte dekselet på og tapet det grundig fast med flere runder med tape så det dekker alle sprekker ( 1 mm ca åpent ) det evnt kommer vann ut av. Håper jeg ikke har gjort noe altfor dumt og at når maskina tar såpa og skyllemiddelet vil det stoppe vannet. Jeg får stoppe maskinen hvis vann renner ut og nedover. Jeg måtte vaske klær. 

Jeg tror det skal  gå bra nå når du har tapet det på. Men følg med under vask, for sikkerhets skyld.

Anonymkode: dd9dc...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det skal  gå bra nå når du har tapet det på. Men følg med under vask, for sikkerhets skyld.

Anonymkode: dd9dc...2d6

Ok det var godt å høre du også tror det. Jeg skal følge med hele veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lilia skrev:

Ok det var godt å høre du også tror det. Jeg skal følge med hele veien.

Det gikk bra. Maskinen tok pulver og skyllemiddel og ikke noe vann rant ut. Men må få nytt deksel av elkjøp/bring.

Kan jo ikke tape maskinen hver gang jeg skal vaske.

Endret av Lilia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lilia skrev:

Det gikk bra. Maskinen tok pulver og skyllemiddel og ikke noe vann rant ut. Men må få nytt deksel av elkjøp/bring.

Kan jo ikke tape maskinen hver gang jeg skal vaske.

Takk for tilbakemelding :) Fint at det gikk bra. Ja, du må få erstatning for skaden.

Anonymkode: dd9dc...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :)  ja det var godt det gikk så bra så jeg kan vaske ved nød til jeg får nytt deksel. Fikk skadesak nummer  fra Bring idag så forhåpentligvis vil de si at jeg får ny eller erstatning så jeg kan kjøpe ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...