Gå til innhold

Kvinne i et hetero forhold, savner å være med en kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå prakker du på meg meninger jeg ikke har. 

Anonymkode: 02859...ef0

:plystre:

Anonymkode: 297cb...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at han er med i hele mitt seksualliv er viktig for meg. For meg er det enten oss begge, eller ingen av oss. Dersom vi skulle ha et seksualliv uavhengig av hverandre ville det oppløse oss som par, ville jeg føle. 

 

Anonymkode: 7fd4c...cb8

Litt off topic men; Gjelder dette også onani? Jeg bare lurer siden jeg ikke klarer å se for meg et forhold der jeg og mannen min deler seksualliv også når det gjelder alenetiden. Jeg hadde blitt sprø om han skulle tatt del i min onani og fantasier jeg har når jeg er med meg selv... 

Anonymkode: 97d88...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt off topic men; Gjelder dette også onani? Jeg bare lurer siden jeg ikke klarer å se for meg et forhold der jeg og mannen min deler seksualliv også når det gjelder alenetiden. Jeg hadde blitt sprø om han skulle tatt del i min onani og fantasier jeg har når jeg er med meg selv... 

Anonymkode: 97d88...9fb

Hehe, nei det gjelder ikke onani. :)

Anonymkode: 7fd4c...cb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, a l'orange skrev:

Amen og halleluja! 🙌🏻

 

Og endel bifile som er lei av å bli sett på som noen sexdyr eller at vi må ha en av hver, ellers er vi sur og misfornøyd.

For det er alltid noen som leker bifile i en stund og som lurer lesber og menn, eller noen som ikke klarer å bestemme seg, ikke klarer å leve uten det ene eller det andre, som må drive og lage sånne tråder som dette eller på andre måter dra ned ryktet. 

Alle er da forskjellige. Noen bifile ER «sexdyr», som du så fint kaller det, men noen er det ikke. Det gjelder jo hetero og homofile også. Det har ikke noe med legning å gjøre. Jeg går ikke rundt og er sur og misfornøyd pga av dette. Det er bare tanker jeg har. Ikke er jeg noe sexdyr heller, bare så det er sagt :P Det er ikke i hovedsak sex jeg er ute etter, bare mer «frihet» og spenning for oss begge. 

Jeg synes selv det er jævlig slitsomt med kommentarer fra andre om at bifile ikke klarer å bestemme seg, er utro, aldri fornøyd osv. Det går ikke an å si det, for alle mennesker er forskjellige. Men så orker jeg ikke å forholde meg til slike som sier sånt heller. De er rett og slett bare dumme som tror at «alle bifile er slik og sånn». 

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

7 minutter siden, a l'orange skrev:

 Er det ordet kåt du er misfornøyd med? Da beklager jeg det, det kan du selvfølgelig bytte ut med noe helt annet. Men ordet 'bifil' kan du faktisk ikke bruke.

For det er IKKE bifil legning som er årsak til at du vil ha sex med noen andre enn kjæresten din!

Hevder du at det er det, så er du faktisk homofob.

Selvfølgelig bruker jeg ikke legningen som unnskyldning og forstår like godt som deg at det ikke er legningen som er årsaken. Jeg er ikke dum i hodet. Hadde følt akkurat det samme om jeg var hetero. Jeg bruker ordet bifil fordi det er legningen som gjør at jeg vil være med kvinner også, og ikke bare menn, men det er ikke den som gjør at jeg ønsker kontakt med andre. Og som jeg har sagt, så er det ikke sex jeg først og fremst er ute etter. 

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 a l'orange, du sporer jo helt av i tråden til TS.

Anonymkode: b7efc...3ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 a l'orange, du sporer jo helt av i tråden til TS.

Anonymkode: b7efc...3ac

:plystre:

Anonymkode: 297cb...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 a l'orange, du sporer jo helt av i tråden til TS.

Anonymkode: b7efc...3ac

Var ikke så mye råd/hjelp å få med henne/han, nei 😅

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt sikkert at alle vet. Mange kvinner og menn mener at litt jentesex på si ikke er utroskap. 

Anonymkode: 41ba9...956

Dette er jo noe som avgjøres innad i hvert enkelt forhold. Utroskap er å gå bak ryggen til noen, etter min mening. Hadde mannen spurt meg om jeg syns det var ok at han lå med en snasen dame på byen kan det godt hende at det hadde vært ok - og da er det jo ikke utroskap. Da er det jo avtalt og partene er inneforstått med det. Det er forskjell på sex med andre og utroskap, i visse tilfeller, det er forholdet og enigheter man har i dette forholdet som avgjør det.

Anonymkode: 63400...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, a l'orange skrev:

Beklager det. Men..

..jeg må ærlig innrømme at jeg bryr meg mer om velferden til Maiken (14) i Åndalsnes og Maria (18) i Sogndal, som snart kommer ut av skapet som bifile og risikerer at en hærskare av menn i førti-femti-sekstiårsalderen tror det betyr at disse to jentene, i større grad enn andre jenter, ønsker å ha sex med de..

..og Mina (26) fra Jæren og Malene (36) fra Oslo, som har trøbbel med å finne seg kjæreste fordi alle tror at det bare er spørsmål om tid før de er utro, bare fordi de er bifil..

..enn jeg gjør om at du skal klare å få lov til å ha sex med noen andre enn din partner. Har dessverre sett altfor mange som tror at deres sexliv er mer viktig enn mange andre menneskers velferd.

Bifile har i en årrekke skåret dårligere på levekårsundersøkelse enn både homser, lesber og heterofile av begge kjønn.

Tenk litt!

Bry deg litt!

Så hold deg unna tråden da? Du kjenner meg på ingen måte, og aner ikke hva jeg ser på som viktig her i livet eller hva jeg gjør for andre mennesker. Og hvor mange ganger må jeg si at det ikke er sex jeg er ute etter?? 

Du har misforstått meg. Jeg har som sagt ikke ment å bruke at jeg er bifil som unnskyld. Ta å les det jeg skriver og prøv å stol på at det er sant. 

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, a l'orange skrev:

Meg meg meg...bla bla bla.

Du skriver på Norges største nettforum!

Du sprer homofobt tankegods og seksualiserer bifile!

Mange leser dette! Mange lar seg påvirke! Blant annet de jentene jeg skrev om i forrige innlegg.

Det er IKKE greit! 

Det er som å si "Jeg er kvinne, så jeg liker sex!"

Derfor er jeg i tråden!

Jeg kunne naturligvis ha rapportert deg i stedet, men da ville ikke så mange måttet reflektere over disse tankene. Du risikerer at du en gang har en bifil sønn eller datter som leser dette. Det betyr noe. Ting du sier og gjør i livet ditt, betyr noe.

At du enda ikke klarer å forstå hvor dårlig gjort dette er av deg, men bare driver og bortforklarer og unnskylder, er bare pinlig å se på.

Dette er siste ord fra meg her nå, så får du fortsette jakten din.

Jeg ser poenget ditt altså. Skulle gjerne endret tittel og hovedinnlegg, men det går dessverre ikke. Har absolutt ikke ment det slik du tror. Men forhåpentligvis leser folk alle innlegg og lærer noe av det.

Heldigvis kjenner jeg meg selv og lever veldig godt med den jeg er, og jeg vet at mye av de tingene du påstår jeg mener og gjør, ikke stemmer. 

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh... Sånne tråder som dette minner meg på hvorfor jeg aldri involverer meg med en bifil kvinne🙄 

Ja, det er dessverre mange fordommer mot bifile. Dette her med at dem aldri blir fornøyd med hva dem har hjemme, og alltid lengter etter det motsatte kjønn skaper frykt/usikkerhet hos en partner. Jeg som lesbisk ønsker kun andre lesbiske, da det føles mye tryggere.. Og ja, kvinner som TS (bifil som kun tenker på seg selv og sine seksuelle behov) gjør det vanskeligere for andre bifile. Forstår godt at det provoserer. 

Anonymkode: ca1ca...bdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åhh... Sånne tråder som dette minner meg på hvorfor jeg aldri involverer meg med en bifil kvinne🙄 

Ja, det er dessverre mange fordommer mot bifile. Dette her med at dem aldri blir fornøyd med hva dem har hjemme, og alltid lengter etter det motsatte kjønn skaper frykt/usikkerhet hos en partner. Jeg som lesbisk ønsker kun andre lesbiske, da det føles mye tryggere.. Og ja, kvinner som TS (bifil som kun tenker på seg selv og sine seksuelle behov) gjør det vanskeligere for andre bifile. Forstår godt at det provoserer. 

Anonymkode: ca1ca...bdd

Så ufyselige dere er mot TS.

Og slutt med det der "stakkars oss bifile usjameg vi har det så fælt". Vi lever i 2018. Hvem er IKKE bifile???

Anonymkode: 63400...488

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åhh... Sånne tråder som dette minner meg på hvorfor jeg aldri involverer meg med en bifil kvinne🙄 

Ja, det er dessverre mange fordommer mot bifile. Dette her med at dem aldri blir fornøyd med hva dem har hjemme, og alltid lengter etter det motsatte kjønn skaper frykt/usikkerhet hos en partner. Jeg som lesbisk ønsker kun andre lesbiske, da det føles mye tryggere.. Og ja, kvinner som TS (bifil som kun tenker på seg selv og sine seksuelle behov) gjør det vanskeligere for andre bifile. Forstår godt at det provoserer. 

Anonymkode: ca1ca...bdd

Da er ikke du heller noe å ta vare på når du er så fordomsfull. Veldig synd at du tror alle bifile er slik du beskriver, for det kan hende du går glipp av noe bra. 

Saken hadde vært den samme om jeg hadde en annen legning, for det har ikke egentlig noe med saken å gjøre. Artig at dere skriver som om dere kjenner meg og vet hvordan jeg er som menneske utifra et innlegg der jeg tilfeldigvis nevner legningen min:P Men det er ikke vits i å forsvare seg noe mer, dere har bestemt dere for at jeg er «slik og sånn». Jeg vet heldigvis hvordan jeg FAKTISK er som person, og trives med det. 

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ufyselige dere er mot TS.

Og slutt med det der "stakkars oss bifile usjameg vi har det så fælt". Vi lever i 2018. Hvem er IKKE bifile???

Anonymkode: 63400...488

Hehe, jeg har opplevd verre, så det går bra! Hva de mener om meg, bryr jeg meg lite om. 

De som dømmer bifile og påstår vi er utro, vinglete og alt det der, er ikke verdt min tid eller energi. At jeg føler monogami kanskje ikke er det beste for meg, har absolutt ingenting med legningen min å gjøre. Har aldri ment det heller, det var bare noe jeg valgte å ta med. Det er andre her som har vridd det slik. De får meg til å virke som et selvopptatt, egoistisk, utro, usympatisk «sexdyr», når jeg i virkeligheten ikke er noen av delene. Men men, sånn er det!

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...