Gå til innhold

Kvinne i et hetero forhold, savner å være med en kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min har et supert forhold, så jeg er ikke sikker på hvorfor jeg føler det slik, men jeg savner rett og slett damer. Vi har barn, storkoser oss sammen, stoler på hverandre, har mye sex og har det generelt fint. Men likevel føler jeg at det mangler noe. Tenker ofte på andre kvinner under sex og skammer meg skikkelig over det. Vil på ingen måte forlate mannen min, aldri i livet.. Det jeg kunne tenkt meg, er kanskje et åpent forhold. Ikke sex med andre nødvendigvis, men at begge kunne flørte og bli kjent med de vi ville uten regler og sjalusi. Jeg vil ikke bare at jeg skal ha lov til å flørte med andre damer, han også må jo få gjøre det. Helt ærlig hadde det gjort meg veldig glad å se, og det hadde gjort forholdet vårt skikkelig spennende. Kanskje jeg ikke er skapt for monogami... Har snakket generelt om åpne forhold før, og det er ikke noe mannen min har lyst til. Han kunne aldri tenke seg å dele meg med noen andre, så tror ikke det er vits for meg å nevne dette engang. Er redd han vil gjøre det slutt om jeg deler disse tankene med han... Det er jo ikke noe feil ved han, men tror han kan tolke det slik. 

Vet ikke hva jeg vil med dette egentlig. Svaret står jo her.. Kan ikke si det til han, og må dermed bare leve med disse tankene. 

Tanker? Noen som har hatt det slik? Eller er det noen her som er i åpne forhold? Hvordan...?

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke lure mannen din med på en trekant?

Anonymkode: 3cd4d...6d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt likt - og i vårt tilfelle har vi vært åpne hele veien og med tiden har min mann sagt at det er helt ok hvis jeg vil være med damer så lenge det er rent seksuelt. Litt av lysten forsvant da, men det er fint å vite at jeg kan. Har hatt et "eventyr" i fylla, mens han var tilstede på festen og klar over det.

Anonymkode: 63400...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke lure mannen din med på en trekant?

Anonymkode: 3cd4d...6d6

Trekant er ikke noe for meg, og han har aldri hatt lyst til det han heller. 

Anonymkode: 02859...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det litt likt - og i vårt tilfelle har vi vært åpne hele veien og med tiden har min mann sagt at det er helt ok hvis jeg vil være med damer så lenge det er rent seksuelt. Litt av lysten forsvant da, men det er fint å vite at jeg kan. Har hatt et "eventyr" i fylla, mens han var tilstede på festen og klar over det.

Anonymkode: 63400...488

Hvordan kom han fram til at det er greit? Spurte du eller bare sa han plutselig at det var ok? 

Aner ikke hvordan jeg skulle tatt dette opp med han. Vi er åpen og ærlig om alt ellers, men dette sitter langt inne...

Anonymkode: 02859...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kom han fram til at det er greit? Spurte du eller bare sa han plutselig at det var ok? 

Aner ikke hvordan jeg skulle tatt dette opp med han. Vi er åpen og ærlig om alt ellers, men dette sitter langt inne...

Anonymkode: 02859...ef0

Vi har hatt en sjargong fra ganske tidlig, da han visste at jeg hadde hatt sex med jenter. Når vi er ute og kjører bil tuller vi med at jeg kjører av veien når vi kjører forbi bra damer og slikt. Det har nok gjort det enklere. Jeg har sagt til han mange ganger hva jeg føler og tenker, og for eksempel at jeg syns det er rart å potensielt aldri skulle ligge med en jente igjen - og at jeg er redd for at jeg egentlig er helt lesbisk og slike ting. Etter noen år hadde vi en samtale ifbm. at vi skulle gifte oss, der jeg sa at jeg trodde at hvis jeg var utro, kom det til å være med en jente - og da sa han "men... har du lyst å ligge med jenter?" og da svarte jeg "nja, jeg vet ikke, jeg har vel på sett og vis mer lyst nå enn før, men sikkert fordi jeg ikke kan", hvor han svarte at "ikke kan? så lenge du gjør det på en respektfull måte og ikke innleder forhold eller er betatt av personen det gjelder, er det ikke noe problem så lenge vi har en åpen dialog om det". Sånn ca. iallefall. På den festen hvor det skjedde spurte jeg han hva han ville synes om det, og at NN hadde spurt, hvorpå han sa det var ok og jeg forsikret meg en del ganger ettersom vi hadde drukket osv. Jeg ba han banke på når som helst om han angret og sa at det ikke var viktig for meg, så jeg kunne la det være om han var usikker. Aldri vært noe problem, enda det var en av mine beste venninner som også er bifil selv (hun var også i et forhold). :) 

Skjønner at det er vanskelig, men kanskje du kan gå litt forsiktig frem...
Du kan jo si at du tenker litt på jenter av og til, og at du har fundert på om du kanskje er bifil og se hvordan han tar det?
Tror mange gutter faktisk syns det er ok.

Anonymkode: 63400...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt en sjargong fra ganske tidlig, da han visste at jeg hadde hatt sex med jenter. Når vi er ute og kjører bil tuller vi med at jeg kjører av veien når vi kjører forbi bra damer og slikt. Det har nok gjort det enklere. Jeg har sagt til han mange ganger hva jeg føler og tenker, og for eksempel at jeg syns det er rart å potensielt aldri skulle ligge med en jente igjen - og at jeg er redd for at jeg egentlig er helt lesbisk og slike ting. Etter noen år hadde vi en samtale ifbm. at vi skulle gifte oss, der jeg sa at jeg trodde at hvis jeg var utro, kom det til å være med en jente - og da sa han "men... har du lyst å ligge med jenter?" og da svarte jeg "nja, jeg vet ikke, jeg har vel på sett og vis mer lyst nå enn før, men sikkert fordi jeg ikke kan", hvor han svarte at "ikke kan? så lenge du gjør det på en respektfull måte og ikke innleder forhold eller er betatt av personen det gjelder, er det ikke noe problem så lenge vi har en åpen dialog om det". Sånn ca. iallefall. På den festen hvor det skjedde spurte jeg han hva han ville synes om det, og at NN hadde spurt, hvorpå han sa det var ok og jeg forsikret meg en del ganger ettersom vi hadde drukket osv. Jeg ba han banke på når som helst om han angret og sa at det ikke var viktig for meg, så jeg kunne la det være om han var usikker. Aldri vært noe problem, enda det var en av mine beste venninner som også er bifil selv (hun var også i et forhold). :) 

Skjønner at det er vanskelig, men kanskje du kan gå litt forsiktig frem...
Du kan jo si at du tenker litt på jenter av og til, og at du har fundert på om du kanskje er bifil og se hvordan han tar det?
Tror mange gutter faktisk syns det er ok.

Anonymkode: 63400...488

For en fin type :) 

Han vet jeg er bifil og at jeg har flere forhold med damer. Han tar det veldig seriøst og har aldri vært sånn «øøøyh, få bli med på trekant dæææ» :P Respekterer legningen min veldig. Snakker ofte om «crusher» jeg har og nøler ikke med å si at jeg synes noen ser bra ut. Har nevnt en del fine jenter med vilje i det siste bare for å se hva han sier, men tror ikke engang han tenker over det. 

Jeg kan jo nevne til han at jeg legger mer og mer merke til andre jenter i det siste, og «høh, så rart å tenke på at jeg aldri skal ligge med en jente igjen..». Er veldig redd for at han skal føle han ikke er bra nok.. 

Anonymkode: 02859...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere forhold med jenter, mente jeg..

Anonymkode: 02859...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en fin type :) 

Han vet jeg er bifil og at jeg har flere forhold med damer. Han tar det veldig seriøst og har aldri vært sånn «øøøyh, få bli med på trekant dæææ» :P Respekterer legningen min veldig. Snakker ofte om «crusher» jeg har og nøler ikke med å si at jeg synes noen ser bra ut. Har nevnt en del fine jenter med vilje i det siste bare for å se hva han sier, men tror ikke engang han tenker over det. 

Jeg kan jo nevne til han at jeg legger mer og mer merke til andre jenter i det siste, og «høh, så rart å tenke på at jeg aldri skal ligge med en jente igjen..». Er veldig redd for at han skal føle han ikke er bra nok.. 

Anonymkode: 02859...ef0

Men altså, å være bifil gir jo ikke større rett til å ha sex med andre når man er i forhold, enn når du er heterofil. 

Anonymkode: 41ba9...956

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, å være bifil gir jo ikke større rett til å ha sex med andre når man er i forhold, enn når du er heterofil. 

Anonymkode: 41ba9...956

Nei, det har jeg aldri sagt heller? Sikkert mange heterofile eller homofile som føler det slik som meg. 

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg kunne godt ha skrevet innlegget ditt, TS. Jeg er bifil, men etter at jeg ble 30 så lener jeg meg mer mot å bli tiltrukket av kvinner enn av menn. Jeg ser heller på en dame enn på en mann, og har tilogmed funnet ut av hva slags damer jeg blir tiltrukket av.

Jeg har ikke løsning på problemet ditt. Om dere har det fint, og om han ikke vil dele deg, så hadde jeg kansje ønsket å ta vare på det man har. 

Her er det opp og ned. Mannen har sagt at han ønsker å gå, ombestemte seg, og jeg var overbevist i over 6 mnd om at forholdet var feil. Nå som det går mot sommer har man mer energi, man gjør mer sammen og ting blir bedre. Men vinteren er nedetid. Den er grusom og da vingler vi..

Men vi har et barn i barnehage alder, og vi krangler ikke, og er ganske like, og har det greit. Ikke fantastisk, men greit. Men, jeg drømmer om noe mer. Gode samtaler, smil, nærhet og kos og omsorg i hverdagen som ikke må være "seksuell". mannen er ikke en slik omsorgsfull person.

Det finnes vel ikke noe løsning på dette, men det kan jo være det hjelper å snakke om det. 

Om mannen faktisk går fra meg en dag, så vet jeg at jeg ikke vil ha en ny mann, ihvertfall.

Anonymkode: b7efc...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 8.45, AnonymBruker skrev:

Men altså, å være bifil gir jo ikke større rett til å ha sex med andre når man er i forhold, enn når du er heterofil. 

Anonymkode: 41ba9...956

Amen og halleluja! 🙌🏻

Endret av a l'orange
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, å være bifil gir jo ikke større rett til å ha sex med andre når man er i forhold, enn når du er heterofil. 

Anonymkode: 41ba9...956

Men... det vet vi vel alle sammen?
Det er jo ikke det det dreier seg om.
Om min eller TS sin mann syns det er ok, så er det vår sak. Om din man ikke syns det, er det opp til dere.

Anonymkode: 63400...488

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men... det vet vi vel alle sammen?
Det er jo ikke det det dreier seg om.
Om min eller TS sin mann syns det er ok, så er det vår sak. Om din man ikke syns det, er det opp til dere.

Anonymkode: 63400...488

Ikke helt sikkert at alle vet. Mange kvinner og menn mener at litt jentesex på si ikke er utroskap. 

Anonymkode: 41ba9...956

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, a l'orange skrev:

"Heterofil i et forhold med en mann med skjegg, men savner å være med en uten."

"Lesbisk i forhold med en brunette, men savner å være med en blondine."

Nei, du finner aldri noen andre som driver og refererer til sin seksuelle legning når de ønsker en årsak til å ha sex med flere.

Og det er sinnsykt fordummende å skulle fremstille sex mellom to kvinner som ikke-sex. Her har man tråd på tråd om tykke damer og små kuker og impotens, og alt mulig annet som kan gå galt mellom heteroene. Er det noen som står i fare for å utkonkurrere menn, så er det de skeive damene. 

Watch out, - eller lær! :) 

(er ikke TS)

Jeg er enig. Utro er utro.

Men TS ønsker jo ikke å være utro. Les innlegget igjen. :)

Anonymkode: b7efc...3ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.5.2018 den 18.52, AnonymBruker skrev:

Ikke helt sikkert at alle vet. Mange kvinner og menn mener at litt jentesex på si ikke er utroskap. 

Anonymkode: 41ba9...956

Nemlig!

Endret av a l'orange
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Nemlig! 

 

Det har jeg aldri sagt heller, så hvis noen skal lese innlegg på nytt, så bør det være deg.

Poenget mitt er referansen til bifil - der man i stedet burde skrevet kåt - og de senere referansene til at sex med en kvinne ikke er det samme som sex med en mann, noe som er utrolig homofobt, ekstremt gammeldags og fordomsfullt. 

 

Nå prakker du på meg meninger jeg ikke har. 

Anonymkode: 02859...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil, og 100% trofast mot min mann. Vi har imidlertid delt noen kvinner opp gjennom årene. Det har ikke vært nødvendig for min del, jeg hadde vært trofast uansett, slik jeg også var 5 år i tidligere forhold, med mann som ikke ønsket trekant. Det har likevel vært fint å kunne leve ut ting, sammen med min mann. 

Jeg forstår ikke ønsket om åpent forhold heller enn å dele noe med sin mann. Det at han er med i hele mitt seksualliv er viktig for meg. For meg er det enten oss begge, eller ingen av oss. Dersom vi skulle ha et seksualliv uavhengig av hverandre ville det oppløse oss som par, ville jeg føle. 

 

Anonymkode: 7fd4c...cb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, a l'orange skrev:

"Heterofil i et forhold med en mann med skjegg, men savner å være med en uten."

"Lesbisk i forhold med en brunette, men savner å være med en blondine."

Nei, du finner aldri noen andre som driver og refererer til sin seksuelle legning når de ønsker en årsak til å ha sex med flere.

Og det er sinnsykt fordummende å skulle fremstille sex mellom to kvinner som ikke-sex. Her har man tråd på tråd om tykke damer og små kuker og impotens, og alt mulig annet som kan gå galt mellom heteroene. Er det noen som står i fare for å utkonkurrere menn, så er det de skeive damene. 

Watch out, - eller lær! :) 

Det finnes da mangt en homofil eller  lesbisk som har «lurt» en hetero også.. seksualitet er ikke alltid like enkelt for alle.

Jeg lærer hele tida om nye begreper innnfor seksualitet. Leste nylig om noen her som skrev de var biseksuell men ikke bifil. Forsto det sånn at de ble tiltrukket seksuelt til begge kjønn men bare forelsket seg i motsatt kjønn. 

Kanskje hører man mer om «utsvevende» seksualitet iforhold til bifile fordi seksualitet er flytende, man lærer segselv å kjenne over tid.

 Og det krever litt mer eksperimentering enn om man vet at det eneste man er tiltrukket til er standard kvinne som liker  «høy, mørk mann» og mann som liker «slank nett blondine»... ? 

Ser ikke årsaken til å angripe TS 

Anonymkode: 27b28...cb4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...