Gå til innhold

Lov til å stjele And ved vannet?


Nera

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Tøytigern said:

Jeg tror ikke du bor på noen gård med tilgang til en sjø. Jeg tror bare du er ute etter et gratis kjæledyr. Å hente hjem en villand du har stjålet i det fri er som å ta med deg en rev hjem fra naturen og forsøke å behandle den som en hund... Det fungerer ikke.

Vil du ha en fugl får du skaffe deg en stuefugl, som du kan ta vare på. Ikke et villdyr fra naturen.

Jeg tror TS bare troller. Hun har lagd andre tråder hvor hun visstnok er mindreårig og bor hjemme, samt har katt. Så dette er bare dårlig trolling.

Anonymkode: 9ee58...478

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts er et TROLL selv om det ikke er lov å si sånt her inne. Det er jo som å banne i kirka 

Anonymkode: eb7cd...69e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2018 den 7.17, AnonymBruker skrev:

Jeg tror TS bare troller. Hun har lagd andre tråder hvor hun visstnok er mindreårig og bor hjemme, samt har katt. Så dette er bare dårlig trolling.

Anonymkode: 9ee58...478

Grr. Irriterende med sånne troll. Her bekymret jeg meg i unøden for at TS skulle forsøke å ta med seg en and hjem... I mitt stille sinn håpte jeg at endene gikk til klypeangrep med nebbene, hvis hun prøvde eg på å stjele med seg en av dem... Der kan man se.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...