Gå til innhold

Er det status å ha kjæreste fra et annet land?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Chicchi skrev:

Tja, varierer vel fra person til person :) Jeg synes det høres eksotisk ut. 

Det finnes kanskje en håndfull mennesker som synes det er status å ha en kjæreste fra Afrika. Men det bekrefter egentlig bare regelen om at folk ikke synes det er status. Eksotisk? Jo, kanskje. De fleste forbinder det vel med desperate, eldre og ressurssvake kvinnfolk som drar på sexferie til Afrika.

 

Sånn generelt så vil jeg si at folk flest ikke ser på kjæreste fra utlandet som noen form for status. Det kan kanskje være litt spennende eller annerledes. Men de fleste ser nok på de som skaffer seg utenlandsk kjæreste som mer sær, uforsiktig eller oppmerksomhetssøkende. Folk fra steder som USA, Storbrittania, Australia, Skandinavia o.l vil oppfattes som mer "normalt" enn steder som midtøsten, India, Asia, Sør-Amerika o.l. 

Anonymkode: a1359...bda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt det er status å ha kjæreste fra India/Kina. Man føler seg litt spesiell når en kineser valgte deg over milliarden som bor i hjemlandet. Det er litt mer spesielt enn å bare være "den beste i Norge". 

Anonymkode: 193a6...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din største drøm er å velge livspartner ut fra hvor søte deres hypotetiske barn vil se ut, da. Sånn apropos normal.

Anonymkode: dd5dc...549

Og hva er galt med det? Du har da INGENTING med mine preferanser å gjøre? Har du hatt en dårlig barndom eller noe, siden du har sånn behov for å skrive stygge ting til andre på nett? Noe må det være. Det er hvertfall ikke normal oppførsel. Jeg undres over sånne som deg og håper du får hjelp <3 

Anonymkode: 0ca6b...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...