Gå til innhold

Er det status å ha kjæreste fra et annet land?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik? Er det mer interessant dersom en finner seg en kjæreste fra et annet land?
 

Anonymkode: a1ee0...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alltid ønsket meg en mexicaner for det blir så søte barn.. men har fortsatt ikke klart å skaffe meg en :( Jeg er såå jealous på damer som har mexicansk mann og latinobarn.. de er så søte.. Er min største drøm det. 

Anonymkode: 0ca6b...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke status. Jeg er glad for at min mann bodde i Norge lenge før han traff meg, og ikke trengte papirer, for mange er skeptisk når man er gift med en fra utlandet. Stiller spørsmål ved om det er ekte kjærlighet, eller at han/hun er lykkejeger, som bare gifter seg for å få opphold. 

Jeg forstår skepsisen også, for har sett mye av slikt, og hørt om enda mer, men det er kjipt å måtte forsvare seg mot det, når det ikke er tilfellet. Han hadde lov til å være her, hadde vært her i over 10 år, og nå har vi vært sammen 16 år. Likevel må jeg ennå "forsvare" oss.

Anonymkode: 381e3...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller motsatt trodde jeg? 

Anonymkode: 38645...329

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvilket land.

Anonymkode: 8aeaa...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Brutalt ærlig? Det kommer an på hvilket land og hvilke fordommer man har mot det.

For menn tror jeg damer fra land som Japan kan være status, for mange av dem er søte og smarte og til og med føyelige.

For damer kan det være status med menn fra afrikanske land eller sør-amerikanske, for de er kjent for å være velutstyrt og dessuten romantiske.

Men så lenge du er med oppegående mennesker, skal det ha lite å si for status 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chicchi skrev:

 Brutalt ærlig? Det kommer an på hvilket land og hvilke fordommer man har mot det.

For menn tror jeg damer fra land som Japan kan være status, for mange av dem er søte og smarte og til og med føyelige.

For damer kan det være status med menn fra afrikanske land eller sør-amerikanske, for de er kjent for å være velutstyrt og dessuten romantiske.

Men så lenge du er med oppegående mennesker, skal det ha lite å si for status 😉

Dummeste jeg har lest. 

Anonymkode: e67d0...477

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt status, men også enig med @Chicchi, kommer an på hvilket land;)

Anonymkode: 99b7c...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på landet. Jeg hadde en kjæreste fra USA, alle ville plutselig fryktelig gjerne feire 17. Mai med oss, syntes det var kjempestas etc. Var ganske spesielt... 

bør legge til at dette var på bygda da, vet ikke om det var relevant...

Anonymkode: 8c4ca...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid ønsket meg en mexicaner for det blir så søte barn.. men har fortsatt ikke klart å skaffe meg en :( Jeg er såå jealous på damer som har mexicansk mann og latinobarn.. de er så søte.. Er min største drøm det. 

Anonymkode: 0ca6b...e9b

Sjalu heter det. Eller rettere sagt misunnelig. Det er ikke tøft å blande norsk og engelsk. 

Anonymkode: ab362...f3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Chicchi skrev:

For damer kan det være status med menn fra afrikanske land eller sør-amerikanske, for de er kjent for å være velutstyrt og dessuten romantiske.

Status å ha en mann fra Afrika? Det har jeg aldri hørt om før.

Anonymkode: 06cc5...dbe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på landet. Jeg hadde en kjæreste fra USA, alle ville plutselig fryktelig gjerne feire 17. Mai med oss, syntes det var kjempestas etc. Var ganske spesielt... 

bør legge til at dette var på bygda da, vet ikke om det var relevant...

Anonymkode: 8c4ca...613

Samme har jeg opplevd. Aldri hatt så spennende kjæreste før jeg 🤣 aldri før har noen vært så interessert i å møte en ny kjæreste.

Anonymkode: 06cc5...dbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Status å ha en mann fra Afrika? Det har jeg aldri hørt om før.

Anonymkode: 06cc5...dbe

Tja, varierer vel fra person til person :) Jeg synes det høres eksotisk ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjalu heter det. Eller rettere sagt misunnelig. Det er ikke tøft å blande norsk og engelsk. 

Anonymkode: ab362...f3d

Men du syns det er tøft å ha en sykelig fetish for å rette andres språk? Det er faktisk ikke normalt. 

Anonymkode: 0ca6b...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du syns det er tøft å ha en sykelig fetish for å rette andres språk? Det er faktisk ikke normalt. 

Anonymkode: 0ca6b...e9b

Din største drøm er å velge livspartner ut fra hvor søte deres hypotetiske barn vil se ut, da. Sånn apropos normal.

Anonymkode: dd5dc...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om status, men det kan være interessant med en partner fra et annet land. Noen ekstra utfordringer også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Kommer litt ann på fra hvilket land, men tenker nå heller da at de har vasker med å finne seg en partner og heller reiser til utlandet hvor de ofte blir sett på som rike. 

Anonymkode: b81ad...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...