Gå til innhold

Ok?


silje123

Anbefalte innlegg

Hun vet at jeg liker silke, men ikke at jeg har lyst til å grise dem til/ødelegge silkeblusene.. Det å ta den på uten lov, og foreksempel male i den, den risikoen for at den blir ødelagt gjør meg utrolig kåt.. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvit maling, mørkeblå silkebluse... håper det går bra.. 😁😁

20180521_105251.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg har vert begeistret, nervøs og kåt mens jeg har malt i allefall! 😁😁 Frister til gjentakelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, silje123 skrev:

Første gangen jeg har vert begeistret, nervøs og kåt mens jeg har malt i allefall! 😁😁 Frister til gjentakelse...

Hun vil jo se at du har opprettet tråd her, når hun logger seg på  brukeren sin :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dritig type😂

Anonymkode: fe43c...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om hun ser tråden og kjenner igjen silkeblusene, det vil tiden vise.. 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, silje123 skrev:

Men om hun ser tråden og kjenner igjen silkeblusene, det vil tiden vise.. 😁😁

:fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en "spennende" dag idag jeg, meget fornøyd! 😁😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kledde de silkeblusene altså. Skikkelig sexy.

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med unge gutter og unge menn som er så kåte at de bare må sperme på alt ? Det er jo akkurat som hunder som markerer seg med å skvette urin både her og der...:klo:

Anonymkode: 950d7...5a0

Kvinner markerer seg også når de er kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Blod, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...