Gå til innhold

Godt glutenfritt øl i Danmark. I butikker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man får kjøpt glutenfritt øl i Danmark som smaker like godt som Ringnes Lite? Må man på vinmonopolet eller har de det i de fleste store butikker som Meny? 

 

Anonymkode: cfef4...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringnes Lite smaker høgg, men de har helt sikkert glutenfritt øl i butikkene om du bare spør. 

Anonymkode: cee47...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ringnes Lite smaker høgg, men de har helt sikkert glutenfritt øl i butikkene om du bare spør. 

Anonymkode: cee47...5c0

Jeg har søkt på glutenfritt dansk øl, men det var vanskelig å finne noen som fikk mer enn terningkast 1-2.

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Corona?

Anonymkode: 179ea...0ec

Takk for svar. Corona hadde jeg glemt. Jeg spør for en annen som har cøliaki og som skal komme på besøk. 

Anonymkode: cfef4...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har søkt på glutenfritt dansk øl, men det var vanskelig å finne noen som fikk mer enn terningkast 1-2.

Takk for svar. Corona hadde jeg glemt. Jeg spør for en annen som har cøliaki og som skal komme på besøk. 

Anonymkode: cfef4...73b

Jeg drikker ikke øl selv, så vet ikke hvordan smaken er, men venninna mi har cøliaki og drikker alltid Corona hvertfall :)

Anonymkode: 179ea...0ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg drikker ikke øl selv, så vet ikke hvordan smaken er, men venninna mi har cøliaki og drikker alltid Corona hvertfall :)

Anonymkode: 179ea...0ec

Corona smaker godt. Hun ble veldig glad når hun hørte det. Her i Norge drikker hun Ringnes Lite. 

Ts

Anonymkode: cfef4...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...