Gå til innhold

Menn som foretrekker singellivet er patetiske tapere....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til syvende og sist er vi alle en gjeng med patetiske tapere. De største drittsekkene er kanskje de som trøkker andre ned fordi de selv føler de stiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Whiskey hangover skrev:

Mhm.... men veldig mange av de mennene bor hjemme på gutterommet, til de er 40+ det er ikke å være selvstendig. De får alt servert på et sølvfat, nærmest. Og så tror jeg etterhvert når de har vært single så lenge, at det er å foretrekke, fordi de har det komfortabelt med livet slik de har det. 

Kjære deg...selvfølgelig vil man ha det så komfortabelt man kan i livet? Dette sprøytet om "å komme seg ut", "være selvstendig", osv kommer tidsnok til alle. Inntil da er det bare å nyte godene så godt man kan:-)

Dette forandrer seg selvsagt ikke om en bitter kvinne sitter å freser om noe annet:fnise:

Anonymkode: a29ef...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ichiko skrev:

Det stemmer nok dessverre. Mange menn tenker åpenbart at det er de som skal definere og bestemme hva en kvinne er - hun får ikke gjøre det selv. Menn tenker at single menn "nyter ungkarslivet, de er frie menn", omvendt er kvinner single fordi "det må være noe galt med henne siden ingen mann vil ha henne". Gammeldags og sidræva tankegang.

Jeg har vært singel ganske lenge nå. Jeg har et ganske bra utseende. Det blir for mange et uforståelig paradoks.

Jeg kjenner godt voksne kvinner som holder på slik. Dersom de begynner å snakke om dette til meg ber jeg dem om de kan begrunne hvorfor de er så opptatt av andres seksualitet. Hvordan dette vil påvirke deres liv ol? Om de synes at det er innenfor å snakke slik om andre? - det blir fort stille gitt 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ichiko skrev:

Forresten anser jeg ikke noen menn for å være "patetiske tapere" om de foretrekker singellivet.

Men når mange av de mennene i en alder av 45-50 år(og oppover), finner ut at er det tid for å etablere seg - for så å klage over kravstore kvinner(i 20-30-årene) som avviser dem: da tenker jeg de har stelt seg slik selv..

Du stiller opp straamenn. Den gruppen der er forsvinnende liten og overhodet ikke representative for menn uten barn/evig single.

 

Anonymkode: bc75b...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg...selvfølgelig vil man ha det så komfortabelt man kan i livet? Dette sprøytet om "å komme seg ut", "være selvstendig", osv kommer tidsnok til alle. Inntil da er det bare å nyte godene så godt man kan:-)

Dette forandrer seg selvsagt ikke om en bitter kvinne sitter å freser om noe annet:fnise:

Anonymkode: a29ef...475

Og på kvinneguiden er Bitter blitt det nye «populære» penis og asperger, ordet! Jævlig originalt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du stiller opp straamenn. Den gruppen der er forsvinnende liten og overhodet ikke representative for menn uten barn/evig single.

Anonymkode: bc75b...a62

Ingen stråmenn her.

Den gruppen er mer enn stor nok til at de merkes. En drøy femtedel av menn i den alderen jeg nevnte - og det er mange - er barnløse og har aldri vært i etablerte forhold, sånn som samboerskap/ekteskap. Det betyr ikke at de har vært uten damer: Det betyr kun at de har utsatt og utsatt å etablere seg med dem. Disse mennene har selv valgt å ha kortere forhold med gjerne mange partnere gjennom årene. Stadig prøver en del å vinkle det slik at dette er kvinnenes skyld. Dette har vært grundig omtalt i samfunnsvitenskap, avisartikler og også her på forumet.

Den gruppen som er "forsvinnende liten og overhodet ikke representativ", er de menn som aldri har hatt kjæreste, ikke engang en elskerinne. Det finnes også kvinner i samme kategori. Det har forresten alltid vært mennesker som ikke finner partner i det hele tatt - det nye er at det blir framstilt som et stort samfunnsproblem. Det går fint an å leve godt på egen hånd, det handler om hva man gjør det til selv. Jeg har f.eks. tenkt å lage singelmiddag nå, ønsker en fortsatt god pinsehelg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke noen er patetiske tapere😊 vi er bare mennesker som har et liv hver, og jeg tror alle gjør så godt de kan med hva de får i livet. Fred og lykke til dere alle.

Kvinne 30

Anonymkode: 31f43...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som foretrekker singellivet er sterke selvstendige kvinner som vet hva de vil.

 

Merkelig det der.

Anonymkode: f7aae...396

E sterk uenig. De som lever ungkarslivet er som oftest de artigste. Det er bare lommeboka til menn i forhold som er taperne 🙄

Anonymkode: e5791...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...