Gå til innhold

Menn som foretrekker singellivet er patetiske tapere....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner som foretrekker singellivet er sterke selvstendige kvinner som vet hva de vil.

 

Merkelig det der.

Anonymkode: f7aae...396

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil nå si at de som fortrekker singellivet og tør å stå for de er sterke uansett kjønn. Samfunnet har en fucka forventning om at alle søker parner, men det endrer seg heldigvis gradvis.

Anonymkode: 74b9a...775

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det kommer jo an på personen.

 

Patetisk taper som hevder å foretrekke singellivet = Patetisk taper

Vinner som hevder å foretrekke singellivet = Vinner/Player

 

Kvinne som hevder å foretrekke singellivet = Du har bare ikke møtt den rette enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som foretrekker singellivet er sterke selvstendige kvinner som vet hva de vil.

 

Merkelig det der.

Anonymkode: f7aae...396

Mhm.... men veldig mange av de mennene bor hjemme på gutterommet, til de er 40+ det er ikke å være selvstendig. De får alt servert på et sølvfat, nærmest. Og så tror jeg etterhvert når de har vært single så lenge, at det er å foretrekke, fordi de har det komfortabelt med livet slik de har det. 

Endret av Whiskey hangover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som foretrekker singellivet er sterke selvstendige kvinner som vet hva de vil.

 

Merkelig det der.

Anonymkode: f7aae...396

Sånt sier 30+ kvinner som er bitter fordi en mann med gode gener og yrke ikke vil slå seg ned med henne.

Anonymkode: 6b556...1af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne som har vært singel i en god del år, så får man høre mye rart, og har aldri fått høre at jeg er sterk selvstendig fordi jeg er singel. Og nå er jeg ikke singel, fordi jeg ønsker å være singel. Men jeg har det bra som singel, og da må en mann jeg møter bidra med mye positivt skal jeg velge han. Jeg har og opplevd utrolig sterk kjærlighet før, sånn type jeg tror mange aldri får oppleve. Og det gjør jo at jeg gjerne vil oppleve det igjen, og det er nok svært vanskelig å finne igjen. 

Anonymkode: 6f900...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grunnene er mange for at noen velger singel livet. 

Mest av alt at dem ikke finner dem karakter sterke personligheten som har den styren som må forventes ved involvering i deres liv. Samt kvinner tenker veldig på hvilken mann som skal få være far til hennes barn. Og kvinner vil oppleve seg frie og ikke bundet eller kontrollert og ikke minst eid av en mann. Men får hun oppleve kjærlighet og elsket oppriktig, ja, da er hun klar for å bli tatt vare godt av en mann som har visst henne tillit såpass, og ikke minst handler det om svigerforeldre som også er med i bilde, det er en helhet som man må tenke igjennom. Og sist men ikke minst ekteskapet som for kvinner er viktig skritt og overgang i livet få sluttført sammens med en mann hun oppriktig elsker..

Anonymkode: ae383...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du hørt dette, Ts? 

Vet du at single kvinner som har vært single i flere år blir baksnakket? Nå gjelder sikkert ikke dette overalt, men jeg har opplevd at det ikke er uvanlig å spekulere i om disse kvinnene er lesbiske eller at det feiler dem noe.. Ryktene og jungeltrommene går som det suser etter.. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt sier 30+ kvinner som er bitter fordi en mann med gode gener og yrke ikke vil slå seg ned med henne.

Anonymkode: 6b556...1af

Patetisk! Jeg kan ikke snakke for dem over 30, men ikke alle kvinner bryr seg om gener og økonomi. Jeg kunne ikke gitt mer faen i hvordan gener personen har. Kun fordi jeg aldri skal ha menneske barn. Og økonomi, fordi jeg klarer meg med det jeg har, og fordi jeg ikke har noe ønske om å bli gift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt sier 30+ kvinner som er bitter fordi en mann med gode gener og yrke ikke vil slå seg ned med henne.

Anonymkode: 6b556...1af

Nei, det er trådstarter som sier dette og jeg regner med at han er en mann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

grunnene er mange for at noen velger singel livet. 

Mest av alt at dem ikke finner dem karakter sterke personligheten som har den styren som må forventes ved involvering i deres liv. Samt kvinner tenker veldig på hvilken mann som skal få være far til hennes barn. Og kvinner vil oppleve seg frie og ikke bundet eller kontrollert og ikke minst eid av en mann. Men får hun oppleve kjærlighet og elsket oppriktig, ja, da er hun klar for å bli tatt vare godt av en mann som har visst henne tillit såpass, og ikke minst handler det om svigerforeldre som også er med i bilde, det er en helhet som man må tenke igjennom. Og sist men ikke minst ekteskapet som for kvinner er viktig skritt og overgang i livet få sluttført sammens med en mann hun oppriktig elsker..

Anonymkode: ae383...df2

For noen kvinner*

 

For meg er det uaktuelt å gifte meg uansett hvor fantastisk mann jeg hypotetisk sett hadde møtt.

Anonymkode: 74b9a...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som foretrekker singellivet er sterke selvstendige kvinner som vet hva de vil.

 

Merkelig det der.

Anonymkode: f7aae...396

Jøss å dum😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Silkebris said:

Hvor har du hørt dette, Ts? 

Vet du at single kvinner som har vært single i flere år blir baksnakket? Nå gjelder sikkert ikke dette overalt, men jeg har opplevd at det ikke er uvanlig å spekulere i om disse kvinnene er lesbiske eller at det feiler dem noe.. Ryktene og jungeltrommene går som det suser etter.. 

 

Åh, gjett om de gjør! Jeg hører mine naboer fra Øst-Europa forteller til alle at jeg er prostituert, mens norske menn anklager meg for å være en enten sinnsyk, skaphomo eller mannshater(gjerne alt på én gang).

Det er visst uutholdelig for en del menn å se en kvinne leve greit uten mann. Jeg tror de rett og slett ikke skjønner hvordan det er mulig, så da passer det vel bedre å slenge dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ichiko skrev:

Åh, gjett om de gjør! Jeg hører mine naboer fra Øst-Europa forteller til alle at jeg er prostituert, mens norske menn anklager meg for å være en enten sinnsyk, skaphomo eller mannshater(gjerne alt på én gang).

Det er visst uutholdelig for en del menn å se en kvinne leve greit uten mann. Jeg tror de rett og slett ikke skjønner hvordan det er mulig, så da passer det vel bedre å slenge dritt.

Slapp av nå lille venn...

Anonymkode: 327fb...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten anser jeg ikke noen menn for å være "patetiske tapere" om de foretrekker singellivet.

Men når mange av de mennene i en alder av 45-50 år(og oppover), finner ut at er det tid for å etablere seg - for så å klage over kravstore kvinner(i 20-30-årene) som avviser dem: da tenker jeg de har stelt seg slik selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Ichiko skrev:

Åh, gjett om de gjør! Jeg hører mine naboer fra Øst-Europa forteller til alle at jeg er prostituert, mens norske menn anklager meg for å være en enten sinnsyk, skaphomo eller mannshater(gjerne alt på én gang).

Det er visst uutholdelig for en del menn å se en kvinne leve greit uten mann. Jeg tror de rett og slett ikke skjønner hvordan det er mulig, så da passer det vel bedre å slenge dritt.

Helt utrolig! 

Min opplevelse er at kvinner er mest utsatt for denne type baksnakking enn det menn er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Slapp av nå lille venn...

Anonymkode: 327fb...8db

Gå og vogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne opplever jeg det ikke sånn. Jeg er riktignok ikke singel, men frivillig barnløs og ugift. Og når man er 40 og i den situasjonen blir man sett på som stakkarslig     og/eller umoden (det siste fordi jeg prioriterer reising over alt). 

Anonymkode: 0cf7b...220

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Silkebris said:

Helt utrolig! 

Min opplevelse er at kvinner er mest utsatt for denne type baksnakking enn det menn er. 

Det stemmer nok dessverre. Mange menn tenker åpenbart at det er de som skal definere og bestemme hva en kvinne er - hun får ikke gjøre det selv. Menn tenker at single menn "nyter ungkarslivet, de er frie menn", omvendt er kvinner single fordi "det må være noe galt med henne siden ingen mann vil ha henne". Gammeldags og sidræva tankegang.

Jeg har vært singel ganske lenge nå. Jeg har et ganske bra utseende. Det blir for mange et uforståelig paradoks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...