Gå til innhold

Hvordan finne dongrishorts som er medium høy i livet og har litt lengde i lårene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å nevne det først: jeg er student, så har ikke råd til dyre designergreier eller sydame. 

Jeg har en helt normal kropp, men er så heldig å være utstyrt med ei god rumpe og litt hofter. I tillegg har jeg med årene blitt voksen og har ikke lenger den plankeflate magen med null prosent fett. Jeg har heller ikke "thigh gap", noe jeg heller aldri har hatt, så det er litt fett på innsiden av lårene som gnisser mot hverandre. Midjen er smal. 
Det vil si, jeg har litt fettprosent men ikke mer enn at jeg føler meg vel og synes kroppen min er fin. Å slanke meg er IKKE et alternativ, da det får meg til å se ut som et beinrangel fra midjen og opp (puppene forsvinner nesten). Å trene mer er heller ikke løsningen da jeg synes jeg er fin nå med den treninga jeg driver med nå. Så dere kan slippe å komme med slike råd for det er ikke det jeg lurer på. 

Så til spørsmålet: Hvor i alle dager finner man dongrishorts som ikke er pinnekort hvor innsiden av lårene og halve rumpa tyter ut, og som rekker opp til navlen-ish? Er det noen her som sliter/har slitt med samme problemstilling og som har funnet noe bra? Jeg har aldri vært komfortabel med shorts som kun går opp til hoftene. Pga rumpa mi og hoftene som tar litt plass + at jeg er lang, ser det bare teit ut, som om jeg har prøvd å presse meg inn i et pølseskinn hvor den fettprosenten jeg har bare tyter ut. Og NEI, det hjelper ikke å gå opp en størrelse, da jeg er smal i livet og det da bare ser ut som jeg har prøvd å kle på meg et telt som er altfor vidt og alt for kort :)

Jeg ønsker IKKE tomboy/boyfriend-shorts, altså slike som har 3/4 lengde av lårene. Det er ikke pent på meg. 

På forhånd tusen takk for hjelpende svar :) 

Anonymkode: e84a7...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klipp beina av en gammel bukse så har du shorts.

Anonymkode: 90b0a...2b6

  • Liker 3